Citat:
Ursprungligen postat av
Louise
Den här människan verkar vilja bli vän med transmän ("icke-cismän", som hen något klumpigt uttrycker saken). Du tycker alltså att detta är jämförbart med nazism? Var kommer den avsky du pratar om in i bilden? Ta som en jämförelse en titt på bögarnas sexraggningsprofiler, de är långt värre: "inga feta, inga fjollor, inga gubbar över 30". I mer välvilliga fall avslutas meningen med "tack".
Just denna var en av de snällaste, men ordet "cisman" är helt överflödigt, då det är normen. Vilken tur att denna människa inte lever på romarnas eller fornsvenskarnas dagar, då t.o.m. språket var sådant att maskulinum hade företräde. På latin sa man t.ex. "pojkar" (
pueri) om en pojke och nio flickor, om du förstår vad jag menar.
Sedan är det typiskt att "hen" vill bo i Göteborg. Att bo vid den underbara kusten eller på landsbygden i Västra Götaland duger förstås inte, eftersom denna individ är konstgjord och inte kan bo i en "naturlig" miljö.
Så en rabiat feminist och/eller HBTQ-person är inget mindre än en inverterad nazist. Bögarnas annonser är ofta ännu värre, ja. Ungt kött ska det vara. Det föredrar visserligen jag också, men jag säger ju inte att någon som är 10-15 år yngre än jag är en "kärring". Dessa bögar som
kräver detta ser som kronan på verket ofta ut som fan själva. De kan vara 60+ och kalla sig "killar". Inverterade nazister, som sagt.
Jag har någon form av infektion och är lite dimmig, så detta var inte ett av mina bästa inlägg, precis, men likheten med nazismen är själva
attityden, men de är faktiskt dummare än nazister, för nazisterna utgick åtminstone ifrån normen och majoriteten i sin intolerans, medan dessa verkligen sågar av den redan tunna gren som de sitter på.
Kronan på verket var en annan transa från Göteborg och en kvinna från östra Västergötland som försvarade musslorna som mördade de franska karikatyrtecknarna för idag precis tre månader sedan. Men det blir värst för dem själva när de kommer ut i den verkliga världen utanför nätet och utanför sina klubbar med denna vidriga heterohatande och terroristälskande mentalitet.