Citat:
Nej, det är sant. Samhället rör sig framåt genom att hävda att man gjort mycket för att stoppa brott på internet och samtidigt uppmuntrar andra till att inte anmäla när det finns en misstanke om brott. Ja, för det är ju exakt samma sak. Ett bråk i en lägenhet där ingen har en susning om vad som händer, och att stoppa ett rån. Med sådana liknelser kommer vi absolut framåt i samhället.
Kan bonnläppar sluta smutsa trådar och säga något konkret? Jag kan garantera dig att jag gjort betydligt mer än vad du har gjort för att stoppa brott, och även blivit dömd för det själv för din information.
Det är precis människor som ovan vi behöver mindre av, folk som inte kan tänka rationellt, det skapar bara onödiga intriger och fördomar. Du utgår från att någon blir spöad, och självfallet måste det vara bruden. Du är vidrig, precis som dina andra svar i andra trådar.
Kan bonnläppar sluta smutsa trådar och säga något konkret? Jag kan garantera dig att jag gjort betydligt mer än vad du har gjort för att stoppa brott, och även blivit dömd för det själv för din information.
Det är precis människor som ovan vi behöver mindre av, folk som inte kan tänka rationellt, det skapar bara onödiga intriger och fördomar. Du utgår från att någon blir spöad, och självfallet måste det vara bruden. Du är vidrig, precis som dina andra svar i andra trådar.

Skillnaden mellan oss är att jag också stoppat brott, däremot ser jag inte behovet av att skryta om det. Att du sedan är klantig nog att bli dömd är knappast någon merit det heller, tyvärr.Om det visar sig att det är killen som blir slagen, menar du att polisen inte kommer ingripa då om TS gör en anmälan? Vad är felet med att göra en anmälan om ingen blir slagen?
Det är smickrande att du tog så illa vid dig av mitt svar att du kände dig tvungen att läsa mina inlägg i andra trådar. Eftersom jag tyvärr inte kan säga att jag är lika intresserad av dig så vet jag inget om dina svar i andra trådar, men jag hoppas att dem är en aning klipskare än det du briljerat med i tråden hittills.