2015-03-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicAge
Du måste förstå att Sverige är mångkulturelt och också ett muslimskt land nu.

Problemet är ju att ni rasistvita människor ser till att bomba skiten ur landet jag kommer ifrån ditt jävla kioskmongo så att mina föräldrar blev tvungna till att ta sig till det rasistiska rövsverige. Jag tycker att du ska köra upp en stör i röven och stöna efter brunstiga älgar så att du får den hårda älgkuk i munnen som du så åtror och förtjänar. Ditt rövhål är nog extremt van vid älgkuk och det är därför som älgkuk i munnen passar dig. Det kommer så mycket skit ur munnen på dig så att man tror att du fått in den skiten till att börja med genom att jobba heltid på reningsverket där du svalt precis allt bajs som strömmat genom reningsverket. Det är nog så man fått rent vattnet när du jobbat där. Dina njurar har varit specialicerade på att TA UPP allt kiss och bajs i vattnet så att du bara pissat ut rent vatten. Vinnande koncept ditt jävla apskaftknullhuvudröv. Väx upp för fan.

Ja det var ord och inga visor från en sann muslim. Precis så talar och fungerar dessa lågbegåvade individer.
Citera
2015-04-06, 19:32
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.

Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?

Nej, vi behöver inte förstå oss på islam. Vi vill oftast inte har med er att göra, utan det är våra värdelösa politiker som har gett er det intrycket. Tro inte på de lögnarna.

Det bästa ni kan göra är att lämna Sverige (och Europa) redan nu. Det blir mindre blodsutgjutelse på så sätt. Europas folk håller på att vakna. Ni kan inte vinna.
Citera
2015-04-06, 20:07
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ByebyePK
Ja det var ord och inga visor från en sann muslim. Precis så talar och fungerar dessa lågbegåvade individer.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Nej, vi behöver inte förstå oss på islam. Vi vill oftast inte har med er att göra, utan det är våra värdelösa politiker som har gett er det intrycket. Tro inte på de lögnarna.

Innan ni hetsar upp er alltför mycket bör ni nog läsa denna tråd från samma TS:

Jag är ett SD-troll på flashback som konstprojekt

Citat:
Så jag planerade, började läsa om islam och judar. Tillslut reggade jag det här flasbhackkontot för att låtsas vara muslim, jude/invandrare. Så senaste tiden har jag suttit och trollat på forumet.
Citera
2015-04-06, 20:29
Medlem
Citat:
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.

Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?

Genom att beväpna sig och halshugga alla otrogna, då tror jag svensken väljer att konvertera fortare än en avlöning.
Citera
2015-04-06, 21:20
Bannlyst
Svenska ska inte behöva anpassa sig till islam, aldrig!!
Citera
2015-04-07, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Genom att beväpna sig och halshugga alla otrogna, då tror jag svensken väljer att konvertera fortare än en avlöning.

tror du svenskarna skulle konvertera om de halshöggs ?
Citera
2015-04-07, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman
Svenska ska inte behöva anpassa sig till islam, aldrig!!

problemet är att det går inte - ca kvart miljon muslimer i Sverige.
9 miljoner bor i landet. Kraftig minoritet
Det är lättare om de konverterar till kristendomen.
Citera
2015-04-07, 05:47
Medlem
skadetbehovass avatar
vi förbjuder alla former av religiösa tvång å liknande svammel så lär vi oss nog
Citera
2015-04-07, 08:18
Medlem
Citat:
Du måste förstå att Sverige är mångkulturelt och också ett muslimskt land nu.

Problemet är ju att ni rasistvita människor ser till att bomba skiten ur landet jag kommer ifrån ditt jävla kioskmongo så att mina föräldrar blev tvungna till att ta sig till det rasistiska rövsverige. Jag tycker att du ska köra upp en stör i röven och stöna efter brunstiga älgar så att du får den hårda älgkuk i munnen som du så åtror och förtjänar. Ditt rövhål är nog extremt van vid älgkuk och det är därför som älgkuk i munnen passar dig. Det kommer så mycket skit ur munnen på dig så att man tror att du fått in den skiten till att börja med genom att jobba heltid på reningsverket där du svalt precis allt bajs som strömmat genom reningsverket. Det är nog så man fått rent vattnet när du jobbat där. Dina njurar har varit specialicerade på att TA UPP allt kiss och bajs i vattnet så att du bara pissat ut rent vatten. Vinnande koncept ditt jävla apskaftknullhuvudröv. Väx upp för fan.

lol
Citera
2015-04-07, 11:08
Medlem
orrtupps avatar
Citat:

Låt era döttrar umgås med våra söner och döttrar, det skulle väl vara ett bra sätt att bryta isen?
Citera
2015-04-07, 12:14
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.

Även som öppet homosexuell eller icke-muslimsk kvinna? (alltså en som INTE bär slöja på någon annans order eller uppmaning)

Det är inte svenskar som ska behöva anpassa sig efter Islam. Det är Muslimer och Islam som ska anpassa sig efter Sveriges lagar, seder och kultur.

Vi åker inte över till era sönderbombade rövhål till länder och tvingar er att äta fläskkött, dricka sprit eller ha sex före äktenskap. Alltså ska inte ni turbanskallar åka till Sverige och tvinga på oss era medeltidsreligioner som vi inte ens är intresserade av att ha att göra med från början.

Antingen anpassar NI er eller så kan ni sticka tillbaka dit ni kom ifrån.
Citera
2015-04-09, 20:08
Medlem
DIdes avatar
Rent hypotetiskt.
Lagstadga bort monogami. Eller rättare sagt tillåt månggifte för män.
Det får nog upp ögonen på en del män och kanske framförallt kvinnor.

Tillåt könssegregerade skolor. Det är ju skönt för flickorna att slippa bli trakasserade.

Ändra så att hot och våld i hemmet skall inte avgöras i rätten utan av en familjemedlem.

Tillåt lättare aga i korrigeringssyfte.

Svenska män kanske gillar det, svenska kvinnor knappast men de kommer ju ändå bara få en örfil tills de till slut ser "ljuset".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in