Citat:
Mycket enkelt. Utge er för att vara muslimer. Acceptera att ni är i ett kristet land, följ våra seder.
Eller: utge er för att vara muslimer, acceptera INTE att ni är i ett kristet land, för då måste vi ju anamma er kultur och skära halsen av alla som inte är som oss.
Eller: utge er för att vara muslimer, acceptera INTE att ni är i ett kristet land, för då måste vi ju anamma er kultur och skära halsen av alla som inte är som oss.
Du måste förstå att Sverige är mångkulturelt och också ett muslimskt land nu.
Citat:
Hur kommer det sig att man är tvungen att fly överhuvudtaget till ett av världens mest nordligaste länder då det finns internationella konventioner i form av Genéve och Dublinförordningen?
Båda dessa avtal innebär att man skall söka skydd inom sitt närmsta grannland respektive första EU-land.
Hur anpassar man inavlat ökenfolk till ett logiskt tänkande? Det vet inte jag, men en sak är säker: Svartmusk som är analfabeter och inavlade hör INTE hemma i Norden, den saken är klar!!
Kör upp ditt kranium i analen och stanna i den positionen tills du kvävs av dina egen inre ruttenhet!!
Jävla idiot!!
Båda dessa avtal innebär att man skall söka skydd inom sitt närmsta grannland respektive första EU-land.
Hur anpassar man inavlat ökenfolk till ett logiskt tänkande? Det vet inte jag, men en sak är säker: Svartmusk som är analfabeter och inavlade hör INTE hemma i Norden, den saken är klar!!
Kör upp ditt kranium i analen och stanna i den positionen tills du kvävs av dina egen inre ruttenhet!!
Jävla idiot!!
Problemet är ju att ni rasistvita människor ser till att bomba skiten ur landet jag kommer ifrån ditt jävla kioskmongo så att mina föräldrar blev tvungna till att ta sig till det rasistiska rövsverige. Jag tycker att du ska köra upp en stör i röven och stöna efter brunstiga älgar så att du får den hårda älgkuk i munnen som du så åtror och förtjänar. Ditt rövhål är nog extremt van vid älgkuk och det är därför som älgkuk i munnen passar dig. Det kommer så mycket skit ur munnen på dig så att man tror att du fått in den skiten till att börja med genom att jobba heltid på reningsverket där du svalt precis allt bajs som strömmat genom reningsverket. Det är nog så man fått rent vattnet när du jobbat där. Dina njurar har varit specialicerade på att TA UPP allt kiss och bajs i vattnet så att du bara pissat ut rent vatten. Vinnande koncept ditt jävla apskaftknullhuvudröv. Väx upp för fan.