2015-02-13, 19:42
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getbigger
Får nog hålla med dig, inte mycket att hänga i granen..
Får testa lite högre dos innan jag förkastar den helt.

Tar jag "för mycket" temesta så blir jag bara cp, min syn blir helt skev och jag får minnesluckor. Inget trevligt direkt. Ångesten är fortfarande kvar också.
Citera
2015-02-14, 19:17
Medlem
Getbiggers avatar
slängde i mig ca 5st 2,5or igår, tycker inte det hände så mycket dock..
För liten dos? Någon som han rekommendera en lagom dos för att bli lite skön?
Väger runt 100 pannor, om det spelar in
Tacksam för eventuell hjälp
Citera
2015-02-15, 02:14
Medlem
Getbiggers avatar
Fick bli några fler idag tillsammans med lite sprit
Hoppas på bättre effekt denna gången

oj sorry dubbelpost
Citera
2015-03-30, 09:52
Medlem
Yrkesks avatar
Lorazepam 2.5mg från Hemofarm - de blåa med endast brytskåra är riktigt dunder!

Har en fråga dock. Loram 2.5mg från Ativan, hur ser dessa ut? Hittar bara bilder från ovanstående när jag skriver "Loram 2.5 mg" Någon som vet?

Tack på förhand.
Citera
2015-04-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Allt om Temesta (lorazepam här) En faq kan man säga, joina gärna! Och ställ era frågor. East London är presidenten här.

Anledningen är att det blir jobbigt för MOD att låsa massa trådar, ställ era temesta frågor här!
Tjena tosen, schyst avatar ;)
Jo, vilken annan benso liknar detta mystiska Lorazepam..? som jag aldrig blev erbjuden i Sverige men som saljs helt receptfritt pa apoteken har nere.
Som 542:orna eller..?

Hur slass man pa Lorazepam? med resp. utan alkohol..?
(Det ar ett par hundar som javlats med mig nar jag cyklat hem om natterna, skallt, jagat mig och skramt mig. Tankte ta med knogjarnet.)
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2015-04-01 kl. 21:40.
Citera
2015-04-02, 07:27
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Tjena tosen, schyst avatar
Jo, vilken annan benso liknar detta mystiska Lorazepam..? som jag aldrig blev erbjuden i Sverige men som saljs helt receptfritt pa apoteken har nere.
Som 542rna eller..?

Hur slass man pa Lorazepam? med resp. utan alkohol..?
(Det ar ett par hundar som javlats med mig nar jag cyklat hem om natterna, skallt, jagat mig och skramt mig. Tankte ta med knogjarnet.)

Haha, kan direkt säga att du knappast är den bäste "fightern" med benso i dig, beror så klart på dos. Hyfsat låg dos = ingen större skillnad, större dos = du blir som på alkohol, inte så bra på att slåss. Blandat med alkohol = knappt någon idé att försöka. Beroende på mängd. Men du kanske kan hantera det bra, är ju lite individuellt också.
Citera
2015-04-03, 00:32
Medlem
Ok. Men hur kommer det sig att det ar en sa pass okand och ovanlig benso i Sverige? Jag fick forst hora talas om denna av apoteksgubben som ville kranga pa mig ett par kartor.
Citera
2015-04-03, 00:59
Medlem
absinthiums avatar
Vet inte om den är så ovanlig? Finns i de flesta "apoteken".

Funkar bra mot ångest och social fobi tycker jag, men att gå och fightas när du tagit lorazepam och druckit alkohol är inte att rekommendera. Jag har provat... inte bra. Men man känner inte så mycket smärta heller så bra på det sättet. Ha ha
Citera
2015-04-03, 23:25
Medlem
Alltid nar jag fragat efter Flunitrazepam pa apoteken sa svarar dom have not. But we have Lorazepam. Varfor foreslar de alltid Lorazepam och varken Alprazolam eller Diazepam?
Kort halveringstid pa Lorazepam..?
Citera
2015-04-03, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Alltid nar jag fragat efter Flunitrazepam pa apoteken sa svarar dom have not. But we have Lorazepam. Varfor foreslar de alltid Lorazepam och varken Alprazolam eller Diazepam?
Kort halveringstid pa Lorazepam..?
Lång halveringstid på Lorazepam. Stark hypnotisk effekt, likaså. Precis som Flunitrazepam.
Citera
2015-04-04, 09:31
Medlem
khomenis avatar
Min farmor har ätit temesta sedan 1973.
Citera
2015-04-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Lång halveringstid på Lorazepam. Stark hypnotisk effekt, likaså. Precis som Flunitrazepam.
Lang halveringstid - Ok, det ar ett stort plus da ev. abstinens blir lindrigare nar det gar ur kroppen.
Ah ok, Lorazepam kanns alltsa mer eller mindre som att ta Flunitrazepam.
Citat:
Ursprungligen postat av khomeni
Min farmor har ätit temesta sedan 1973.
i 42 ar alltsa *svalj* Svart att inte fa sig en tankestallare av det inlagget. Men vad gor man inte nar man provat det mesta "varden" har att erbjuda i 10+ ar utan resultat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in