2009-05-27, 16:39
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
6-8 spänn stycket för 2 mg.

14 kr. st. jävla ocker!

Betalar 18 för 2mg

Får väl åka över till öst och hämta en väska själv då
Citera
2009-05-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Betalar 18 för 2mg

Får väl åka över till öst och hämta en väska själv då

E ni på ritigt????

Inte ens baltiskt guld e värd den summan

Herregud....

hmmm

haha ni var ironiska

Det förklarar ju saken....
Citera
2009-05-29, 22:09
Bannlyst
Citat:
E ni på ritigt????

Inte ens baltiskt guld e värd den summan

Herregud....

hmmm

haha ni var ironiska

Det förklarar ju saken....

Nej inte ens jag betala så mkt för mina otäcka lorazepam om du kom ihåg de East London
Citera
2009-06-05, 14:48
Medlem
Laaazes avatar
blåa ikto, finns det ? De måste va lorazepam han menar, eller så försker han blåsa mig på valium ..
Citera
2009-06-05, 22:07
Medlem
bayers avatar
Citat:
Det stämmer... men de svenska, förmodar att du tänker på wyeth, e inget mot de baltiska...

Ähhhh, vilket blaj...då är det väl inte lorazepam i dom...kacklet om att "Valium är så mkt bättre än Stesolid" o annat ovetenskapligt tjafs (precis som om de olika bindemedlen skulle spela nån roll!) är lätt att vederlägga. Själv avskyr jag all benz (totalt värdelös eufori jämfört m opiater, möjligen virrighet) Lägg dom i kapslar utan att folk vet vad det är och du kommer inte att få mer rätta svar än slumpsannolikheten....

Detta sagt, så är faktiskt lorazepam - Nej förlåt jag menar ruttna värdelösa Wyeths Temesta - den enda benz som inte totalt suger.
Citera
2009-06-05, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SupremeInc
14kr st för lorazepam 1mg? dyrt ? nån som vet billigare ?
Ja kan fixa lorazepam (Atipam) 2mg för 20kr /st
Citera
2009-06-05, 23:25
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mushie_
Ja kan fixa lorazepam (Atipam) 2mg för 20kr /st

Det är ju inte så svårt att få det billigare än så, net-pharma har för 1.50€/tab, sen så finns det ju förstås billigare än så också men det tänker jag inte nämna här.
Citera
2009-06-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bayer
Ähhhh, vilket blaj...då är det väl inte lorazepam i dom...kacklet om att "Valium är så mkt bättre än Stesolid" o annat ovetenskapligt tjafs (precis som om de olika bindemedlen skulle spela nån roll!) är lätt att vederlägga. Själv avskyr jag all benz (totalt värdelös eufori jämfört m opiater, möjligen virrighet) Lägg dom i kapslar utan att folk vet vad det är och du kommer inte att få mer rätta svar än slumpsannolikheten....

Detta sagt, så är faktiskt lorazepam - Nej förlåt jag menar ruttna värdelösa Wyeths Temesta - den enda benz som inte totalt suger.

Hmmm tänkvärda ord mannen...

Wyeths temesta är tveklöst den sämsta benzon alla kategorier.... är du så otroligt naiv så att du tror att det bara är bindemedlen som skiljer sig åt så....
Citera
2009-06-13, 13:26
Medlem
L.A.M.Fs avatar
drog i mig några gula smuliga temesta, hände ingenting så jag slängde i mig alla tio (20mg), satt uppe en stund, struntade i saken och gick till sängs. Dagen efter är HELT borta, tydligen gjort en massa grejer,det första jag minns är när jag vaknar dagen därpå. Jag blev snuvad på en dag...Märklig benso, och då har jag käkat dom flesta... andra gången fick jag EN annan variant och den knockade mig som flera flunisar. Vilken är bäst bröder, det här en av få benso jag inte har koll på. Vad tycker du, East-London?
Citera
2009-06-13, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
drog i mig några gula smuliga temesta, hände ingenting så jag slängde i mig alla tio (20mg), satt uppe en stund, struntade i saken och gick till sängs. Dagen efter är HELT borta, tydligen gjort en massa grejer,det första jag minns är när jag vaknar dagen därpå. Jag blev snuvad på en dag...Märklig benso, och då har jag käkat dom flesta... andra gången fick jag EN annan variant och den knockade mig som flera flunisar. Vilken är bäst bröder, det här en av få benso jag inte har koll på. Vad tycker du, East-London?

hmmm... svårt att säga...

gäller det lorazepam så håll dig till öst...

xanor e dock Otvivelaktigt
guldet....

annars kan du alltid krossa...

Du vet "pulver hjälpte mig verkligen skriv det här i tidningen.. för jag var nere men uppe på 5 !!! "
Citera
2009-06-13, 14:20
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
hmmm... svårt att säga...

gäller det lorazepam så håll dig till öst...

xanor e dock Otvivelaktigt
guldet....

annars kan du alltid krossa...

Du vet "pulver hjälpte mig verkligen skriv det här i tidningen.. för jag var nere men uppe på 5 !!! "

vad mnar du med öst? Xanor har jag mycket gott om broder...och pulver har hjälpt mig många gånger med! Förjävla bra artist...
Citera
2009-06-13, 14:43
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Hmmm tänkvärda ord mannen...

Wyeths temesta är tveklöst den sämsta benzon alla kategorier.... är du så otroligt naiv så att du tror att det bara är bindemedlen som skiljer sig åt så....
Lägg upp en vetenskaplig rapport som visar på att olika märken skiljer sig åt. Nu menar jag medicin direkt från apoteket som hanterats korrekt. Substans som magiskt
förändras pga av en reaktion med bindemedlet? Nä! Knappast.

Det andra får Du som sagt utveckla: "bara är bindemedlen som skiljer sig åt så" ?

Du kommer inte hitta något som ens tyder på det.

Inbillning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in