2015-03-31, 18:46
Medlem
Det har varit daligt vader i nastan en hel vecka. De jobbar oftast inte nar det ar kallt och/eller regnar. Alternativt sa har ICA handlaren kommit pa nagot att driva bort dem. Det ar standiga klagomal pa saker som hander och snatterier. I en butik var det tva Securitas vakter men ingen gjorde nagot medan zigenaren som jag sag gick in med rygga och plcokade pa sig det dyraste och kopte det billigaste. Har sett polisen utanfor den butiken manga ganger sa det ar mycket stolder. LUnd ar nerlusat med pk patrask men jag tror att det finns en hel del som anvander hjarnan. Fler i Lund an i harliga Malmo dar alla pk patrask bor och har asikter men nar det kommer till att forklara hur de kommit fram till en slutsats eller en analys som de for fram blir de helt tysta for det enda pk patrasket och utra feministerna ar duktiga pa ar copy/paste vad andra gor och sager dvs papegojor.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det verkar som om dom slutat stå & tigga i närheten av där dom bodde tidigare. Har inte sett någon ute vid järnvägsstationen & ICA-Kvantum på över en vecka. Förmodligen sticker dom till Lund istället, fler givmilda miljöpartister där.

Man får ju hoppas att dom hittar ner på Österlen senare, där finns det gott om Stockholmare som har sommarhus, både journalister & politiker.
Citera
2015-03-31, 18:50
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Så de slår ut fönsterna för att de VILL frysa, och toaletterna för att de VILL skita i naturen?
Har skräp runt omkring sig för att de VILL att råttorna ska komma?
Är de helt bakom flötet?

OffT:
Har ingen källa på detta men har hört från flera håll, bland annat av rumäner som inte är zigenare:
Zigenarnas kultur innehåller ett flertal regler om renlighet/respekt som funkade då de levde på resande fot men som vid fast boende i en lägenhet/villa blir problematiskt.
En av reglerna är att en yngre person inte får passera en äldre i ett "smutsigt" ärende, dvs gå på toaletten, då detta anses respektlöst. Så om äldre släktingar sitter i ett rum eller rentav utanför bostaden, så är den toalett-nödiga tvungen att uppsöka hiss/skogen etc.

Någon annan som hört detta & har källa på det?

OnT: jag skulle bli fullkomligt galen om en främmande människa, zigenare eller ej, hade bosatt sig i mitt hem. Om man inte kan vara trygg där, var kan man då vara trygg?
Citera
2015-03-31, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PicCoLini30
Jaså är de Kling och klang ute på fältet igen? . De här är ju helt sinnessjukt och vad händer när de här sprids till deras hemländer? De kommer komma enorma stora transporter till Sverige. De här ger ju signaler till deras folk att de bara komma hit ta ett hus, här står massor av tomma stugor året runt så de bara komma hit flytta in

Ja, vem vet, kanske det var det Reinfeldt tänkte på när han var ute och och flög den där dagen och fällde kommentaren om hur mycket "plats" det finns här i sverige, skog och mark.. nämnde han ordet hus..?
Citera
2015-03-31, 19:18
Medlem
Renspluggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, vem vet, kanske det var det Reinfeldt tänkte på när han var ute och och flög den där dagen och fällde kommentaren om hur mycket "plats" det finns här i sverige, skog och mark.. nämnde han ordet hus..?

Nej.. För som så många antar så var han ute och flög..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19982413.ab
Citat:
– Jag flyger ofta över den svenska landsbygden. Det finns oändliga fält och skogar. Den som hävdar att landet är fullt måste visa var det är fullt, säger han till tidningen.
Citera
2015-03-31, 19:23
Medlem
farbror.bengts avatar
Reagerar mest på att polisen inte kontaktar ägaren utan istället förväntar sig att ägaren ska kontakta dem, men förstår att det ibland kan vara svårt för polisen att hantera vissa situationer då man måste ta hänsyn till all PK-skit. Om polisen slänger ut romerna kanske det blir manifestationer mot polisens rasism och maktmissbruk?

Kanske finns någon modig här på Flashback som vågar sig ditt för att dokumentera eventualla tecken på inbrott och lämna det till polisen? Finns det misstanke om inbrott måste ju polisen i alla fall göra något åt det tycker man...
Citera
2015-03-31, 19:36
Medlem
Så om jag förstår saken rätt, kan jag misshandla en person hur jag vill medan polisen kollar på sålänge personen ifråga som jag misshandlar inte vill anmäla? Fyfan jävla pajas Sverige.
Citera
2015-03-31, 19:41
Medlem
Scipio-Scanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rottenboy
Enligt obekräftade uppgifter är detta ägaren av kåken: http://www.ratsit.se/19320811-Hans_Arne_Lundgren_Asmundtorp/WZt8L-YKFA6iQrVpmTu0mxJjKUcvi24VtJme35CHbeM

Han har bil och släp registrerat på sig men avställt bägge förra året.

Det är rätt adress så det lär stämma att det är han ja.

Finns för övrigt en intressant bil i anknytning till "vår" lokala tiggarklan, en saab med följande plåtar KMK 938. Har inte sett den med egna ögon men de personer jag hört detta av har själv sett den med egna ögon. Cirkulerat mycket kring Ica Kvantum området när de välgödda tanterna suttit där och tiggt pengar. Förmodligen den lokale tiggarhallickens bil alltså
Citera
2015-03-31, 19:42
Medlem
Numera sa finns det inte en lag utan manga olika tolkningar beroende pa om du ar zigenare, islamist/jihadist, feministfitta eller skattebetalare. Ar du skattebetalare ar du langst ner pa stegen.

Darfor foreslog jag att man skulle halla koll nar pk och feminist och politiker fittorna tar semster och tar med zigemarna dit sa att de far mojlighet att bo in sig och stracka pa benen speciellt hos de so foresprakar okad invandring och att der synd om zigenarna.

Sedan tycker jag att man ska se over vilka mojligheter man har at forsvara det man ager och sin familj. Man kanske ska skaffa sig vapenlicens med tanke p att patraskpolisen och politikerna inte bryr sig langre och att det ar open season pa vanligt skattebetakade folk numera.

Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Så om jag förstår saken rätt, kan jag misshandla en person hur jag vill medan polisen kollar på sålänge personen ifråga som jag misshandlar inte vill anmäla? Fyfan jävla pajas Sverige.
Citera
2015-03-31, 19:46
Medlem
Ser du nagot skumt sa anmal pa en gang. Det bodde zigenare med finska skyltar pa det lokala lagret som akte runt och gjorde inbrott i skolor, pa stadsbiblioteket och andra platser och stal datorer. Nar skapbilen plotsligt blev bla (samma finska skyltar) ringde jag in och anmalde kort efter det sa akte hela klanen fast. Sedan dess har jag inte sett till dem.
javla pack.

Citat:
Ursprungligen postat av Scipio-Scania

Finns för övrigt en intressant bil i anknytning till "vår" lokala tiggarklan, en saab med följande plåtar KMK 938. Har inte sett den med egna ögon men de personer jag hört detta av har själv sett den med egna ögon. Cirkulerat mycket kring Ica Kvantum området när de välgödda tanterna suttit där och tiggt pengar. Förmodligen den lokale tiggarhallickens bil alltså
Citera
2015-03-31, 19:53
Medlem
Om ar utblottad och fattig har man val inte rad med bensin, vagskatt, forsakring och nnat man maste betala for att fa kora presidentvagnen?
Citat:
Ursprungligen postat av Scipio-Scania

Citera
2015-03-31, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Ser du nagot skumt sa anmal pa en gang. Det bodde zigenare med finska skyltar pa det lokala lagret som akte runt och gjorde inbrott i skolor, pa stadsbiblioteket och andra platser och stal datorer. Nar skapbilen plotsligt blev bla (samma finska skyltar) ringde jag in och anmalde kort efter det sa akte hela klanen fast. Sedan dess har jag inte sett till dem.
javla pack.

Du gillar inte romer?
Citera
2015-03-31, 19:57
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Om ar utblottad och fattig har man val inte rad med bensin, vagskatt, forsakring och nnat man maste betala for att fa kora presidentvagnen?
Det behövs inte på den bilen, den är avregistreras och belagd med användningsförbud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in