Citat:
Ursprungligen postat av
L-illuminato
...
Can we put this fucking issue to rest no Brille tack för att min sömntid sabbas....
Äsch slappna av. Knappast så att jag investerar någon prestige i OS 1936. Det är bara att länka och gå vidare, jag hade ingen möjlighet att googla.
*
U21 förlorade mot Serbien. Berardi utvisad.
ITALIA-SERBIA 0-1 (0-0)
MARCATORI Milunovic al 15’ s.t.
ITALIA (4-4-2) Bardi; Sabelli (dal 44’ s.t. Longo), Rugani, Romagnoli, Biraghi (dal 1’ s.t. Zappacosta); Berardi, Sturaro (dal 1’ s.t. Cataldi), Baselli (dal 32’ s.t. Crisetig), Benassi (dal 10’ s.t. Molina); Verdi (dal 32’ s.t. Battocchio), Trotta (dal 10’ s.t. Belotti). (Leali, Sportiello, Bianchetti, Izzo, Barba, Goldaniga, Fedato). C.T. Di Biagio.
SERBIA (4-1-4-1) Dmitrovic; Stojkovic, Cirkovic (dal 32’ s.t. Lazic), Pantic, Petrovic; Kovacevic; Jojic (dal 32’ s.t. Durdevic), Causic, Brasanac (dal 41’ s.t. Ivanic), Milunovic (dal 23’ s.t. Srnic); Pesic. (Peric, Stevanovic, Filipovic, Nastic, Rodoja, Mijailovic, Cavric). C.T. Dodic.
ARBITRO Palabiyik (Tur).
NOTE spettatori 6.000. Espulso Berardi per doppia ammonizione (entrambe per gioco scorretto) al 1’ s.t. Ammoniti Sabelli e Cataldi per gioco scorretto (I), Pantic e Durdevic per gioco scorretto (S)