2015-03-29, 21:54
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Somna om igen kompis. Förstår du vad du skriver ens? INGEN i Bm har utköpsklautköpsklausuler och Alaba har konttakt till 2018, Lewa och Müller till 2019.
Sen har Bayern tydliga transferpolicys där man INTE ska agera säljklubb.

Du skämmer ut dig förstår du väl?

Citat:
Nervös? Inga seriösa rykten av något slag har kommit som understryker det du skriver. Lewa dissade Real förra året och är under kontrakt ytterligare 4 säsonger utöver denna. Varför skulle jag vara nervös? Skulle Bayern sälja honom är det för att han blivit oanvädbar och inte passar in som Gomez, Klose, Toni eller Mandzukic.

Alaba ska vi inte tala om. Han trivs som fisken i vattnet och får spela på mittfältet precis som han önskar nu.

Du kan ju börja medatt posta några seriösa källor för dina påståenden..

Citat:
Det är lugnt, självklart litar vi på dig och dina "källor" och påståenden på saker du "vet". Du är typ Perez själv som skriver på ett svenskt forum.
Kan man möjligtvis få en ursäkt, efter att du blivit idiot förklarad?
2015-03-29, 21:59
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Kan man möjligtvis få en ursäkt, efter att du blivit idiot förklarad?
Inte bättre att vara kaxig när de gått igenom istället för att basunera ut sin stolthet efter ett rykte från Marca?
2015-03-29, 23:05
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Inte bättre att vara kaxig när de gått igenom istället för att basunera ut sin stolthet efter ett rykte från Marca?
Du kanske inte läst tråden, killen påstod att jag tagit ryktena ur luften. Har aldrig sagt att Alaba är klar, enbart sagt att RM var efter honom, precis som konfirmerats av Marca.
Läs sista citatet i min post ovan istället. Nog du som borde tänka efter/alternativt läsa tråden.
Senast redigerad av hakansukkur 2015-03-29 kl. 23:09.
2015-03-30, 05:57
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Du kanske inte läst tråden, killen påstod att jag tagit ryktena ur luften. Har aldrig sagt att Alaba är klar, enbart sagt att RM var efter honom, precis som konfirmerats av Marca.
Läs sista citatet i min post ovan istället. Nog du som borde tänka efter/alternativt läsa tråden.

Somna om igen. Ryktena är från samma lirare som placerat varenda spelare från Bayern i Real Madrid.Lewandowski skulle minsann ha Real som förstaalternativ, Müller ville dit, osv osv.

Noll trovärdighet och noll substans. Du gör bara bort dig ännu mer.
Även om Sveriges största pessimist Cyberkalle tror på allt negativt om Bayern så betyder det inte att det stämmer.
2015-03-30, 10:57
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Somna om igen. Ryktena är från samma lirare som placerat varenda spelare från Bayern i Real Madrid.Lewandowski skulle minsann ha Real som förstaalternativ, Müller ville dit, osv osv.

Även om Sveriges största pessimist Cyberkalle tror på allt negativt om Bayern så betyder det inte att det stämmer.

Jag pessimistisk?

Så Marca är ingen bra källa? Ni ska veta att jag är rätt nollad vad som gäller sånt här.

Så här säger Alaba själv.

"Schluss mit den Real-Gerüchten!"
„Es gibt kein Treffen, keine Gespräche“

Han pappa som är hans agent säger så här.

„Das ist kein Thema. David wird beim FC Bayern bleiben“, erklärte George Alaba: „Wieso sollte er wechseln?“ Der Vertrag des Defensivspielers läuft noch bis 2018.
2015-03-30, 11:14
Medlem
Pickmylussys avatar
Citerar Fjäll: "värsta beefen."

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag pessimistisk?

Så Marca är ingen bra källa? Ni ska veta att jag är rätt nollad vad som gäller sånt här.

Så här säger Alaba själv.

"Schluss mit den Real-Gerüchten!"
„Es gibt kein Treffen, keine Gespräche“

Han pappa som är hans agent säger så här.

„Das ist kein Thema. David wird beim FC Bayern bleiben“, erklärte George Alaba: „Wieso sollte er wechseln?“ Der Vertrag des Defensivspielers läuft noch bis 2018.
Bara vänta på dementi från Lewa då ?
Har ni bayrare hört nåt om Sterling eller?
2015-03-30, 14:14
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:

Så sekten hävdar fortfarande att RM inte går efter Alaba och de har inte existerat några möte. Ni är fan roliga
2015-03-30, 14:56
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Så sekten hävdar fortfarande att RM inte går efter Alaba och de har inte existerat några möte. Ni är fan roliga

Det är alltså Francois Gallardo som kommer med alla dessa rykten. Såhär skriver Aftonbladet om honom:
"Ytterligare ett verk från en av fotbollens mytomaner."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article17894565.ab

Från din superba källa:

Messi till Bayern
Lewandowski till Real
Alaba till Real
Schweinsteiger till Real
Müller till Real

Se mer i Aftonbladets artikel...

Men visst, tappa inte tron kära du.
2015-03-30, 15:22
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Behöver du översättningshjälp på mitt tidigare inlägg?

Edit: http://www.tz.de/sport/fc-bayern/david-alaba-wechsel-zu-real-madrid-schluss-mit-den-geruechten-4866267.html
Senast redigerad av cyberkalle 2015-03-30 kl. 15:41.
2015-03-30, 17:32
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Det är alltså Francois Gallardo som kommer med alla dessa rykten. Såhär skriver Aftonbladet om honom:
"Ytterligare ett verk från en av fotbollens mytomaner."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article17894565.ab

Från din superba källa:

Messi till Bayern
Lewandowski till Real
Alaba till Real
Schweinsteiger till Real
Müller till Real

Se mer i Aftonbladets artikel...

Men visst, tappa inte tron kära du.
Marca har inget med Gallardo att gora eller sa kan du lanka om jag har fel.
2015-03-30, 17:57
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Behöver du översättningshjälp på mitt tidigare inlägg?

Edit: http://www.tz.de/sport/fc-bayern/david-alaba-wechsel-zu-real-madrid-schluss-mit-den-geruechten-4866267.html

Vad forvantar du dig att han skall saga?
2015-03-30, 18:39
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Marca har inget med Gallardo att gora eller sa kan du lanka om jag har fel.

Ryktena kommer därifrån. Gallardo går först ut och säger att Alaba vill bort från Tyskland, senare samma dag kommer artikeln från Marca.

http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/623877/artikel_alaba_es-gab-kein-treffen-mit-real-madrid.html#omsearchresult

http://www.tz.de/sport/fc-bayern/fc-bayern-muenchen-real-madrid-buhlt-weiter-david-alaba-4863173.html

David Alabas agent och tillika pappa förnekar tydligt att man absolut inte haft något möte med Real Madrid och att det inte finns någon anledning till att ha det då Alaba trivs bra i München.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in