2015-03-13, 00:14
Medlem
asslikethats avatar
Var hamnar Khedira? Kört fast i Real Madrid och sitter på utgående kontrakt till sommaren. Finns de andra spelare som är intressanta för många klubbar som sitter på utgående?
2015-03-13, 00:21
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Mycket lösa rykten, men RM vill definitivt ha 1 Lewa och 2 Alaba. Var snack för ett tag sedan att Müllers agent erbjudit honom till RM.
skulle inte förvåna mig att de redan tröttnat på peps spel. men vafan lewa har ju bara varit där i 1 säsong?

Och fan vad gay om alaba blir pengagirig och sticker också.

Müller tror jag verkligen inte. Läs i tråden om han.

Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Var hamnar Khedira? Kört fast i Real Madrid och sitter på utgående kontrakt till sommaren. Finns de andra spelare som är intressanta för många klubbar som sitter på utgående?
kan inte fattta om en större klubb är ute efter han. hans fotbollsfötter är ju totalt undermåliga. Utd kan ja säkert tänka mig.
2015-03-13, 00:28
Avslutad
Citat:
Mycket lösa rykten, men RM vill definitivt ha 1 Lewa och 2 Alaba. Var snack för ett tag sedan att Müllers agent erbjudit honom till RM.
Japp, och Messi är mer eller mindre klar för Espanyol. Ronaldo har tröttnat på Spanien och vill "hem", så Sporting får han gratis i utbyte mot wannabe-Ronaldo, d.v.s. Nani.
2015-03-13, 00:29
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
skulle inte förvåna mig att de redan tröttnat på peps spel. men vafan lewa har ju bara varit där i 1 säsong?

Och fan vad gay om alaba blir pengagirig och sticker också.

Müller tror jag verkligen inte. Läs i tråden om han.

kan inte fattta om en större klubb är ute efter han. hans fotbollsfötter är ju totalt undermåliga. Utd kan ja säkert tänka mig.

En av Müller/Lewa kommer till RM tror jag. Vad gäller Alaba vill RM ha honom, men jag vet inget om intresse från hans sida.
2015-03-13, 06:29
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
En av Müller/Lewa kommer till RM tror jag. Vad gäller Alaba vill RM ha honom, men jag vet inget om intresse från hans sida.

Somna om igen kompis. Förstår du vad du skriver ens? INGEN i Bm har utköpsklautköpsklausuler och Alaba har konttakt till 2018, Lewa och Müller till 2019.
Sen har Bayern tydliga transferpolicys där man INTE ska agera säljklubb.

Du skämmer ut dig förstår du väl?
2015-03-13, 10:03
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Somna om igen kompis. Förstår du vad du skriver ens? INGEN i Bm har utköpsklautköpsklausuler och Alaba har konttakt till 2018, Lewa och Müller till 2019.

Jag är nästan säker på att Turken driver med någon.

Jag är övertygad om att ingen av dessa tre kommer lämna Bayern i sommar.

Många tror att Bayern skulle på något vis vara missnöjd med Lewandowskis prestationer herregud han har gjort 15 mål för klubben och är ett ständigt orosmoment för motståndarna och tack vare hans löpvillighet så har ju det öppnat för andra målskyttar.

Visst har han missat en jäkla massa rätt klara chanser och jag har garanterat skällt på han men jag skäller på mina barn också fast jag älskar dom.
2015-03-13, 13:49
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Japp, och Messi är mer eller mindre klar för Espanyol. Ronaldo har tröttnat på Spanien och vill "hem", så Sporting får han gratis i utbyte mot wannabe-Ronaldo, d.v.s. Nani.
Skulle det vara sa hemskt att byta fran BM menar du?
2015-03-13, 13:51
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish

Vi far val se. RM ar ute efter Lewandowski och Alaba. Javla vad nervos du blev.
Florentino har varit efter Lewa sedan 2013 och brukar inte vara den som ger sig.
2015-03-13, 14:56
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag är nästan säker på att Turken driver med någon.

Jag är övertygad om att ingen av dessa tre kommer lämna Bayern i sommar.

Många tror att Bayern skulle på något vis vara missnöjd med Lewandowskis prestationer herregud han har gjort 15 mål för klubben och är ett ständigt orosmoment för motståndarna och tack vare hans löpvillighet så har ju det öppnat för andra målskyttar.

Visst har han missat en jäkla massa rätt klara chanser och jag har garanterat skällt på han men jag skäller på mina barn också fast jag älskar dom.

Spyr lite över att du älskar Lewandowski samtidigt som jag inte kan sluta älska Lewandowski. Kan vi inte få tillbaka honom? Ni kan få de pengarna ni gav för Götze.

Khedira kommer rimligen hamna i Bundesliga hoppas. Förhoppningsvis Schalke med tanke på att han är bedrövlig nuförtiden. Men Bayern får gärna plocka honom och peta Schweinsteiger.
2015-03-13, 15:24
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Vi far val se. RM ar ute efter Lewandowski och Alaba. Javla vad nervos du blev.
Florentino har varit efter Lewa sedan 2013 och brukar inte vara den som ger sig.

Nervös? Inga seriösa rykten av något slag har kommit som understryker det du skriver. Lewa dissade Real förra året och är under kontrakt ytterligare 4 säsonger utöver denna. Varför skulle jag vara nervös? Skulle Bayern sälja honom är det för att han blivit oanvädbar och inte passar in som Gomez, Klose, Toni eller Mandzukic.

Alaba ska vi inte tala om. Han trivs som fisken i vattnet och får spela på mittfältet precis som han önskar nu.

Du kan ju börja medatt posta några seriösa källor för dina påståenden..
2015-03-13, 17:09
Avslutad
Citat:
Skulle det vara sa hemskt att byta fran BM menar du?
Sannolikheten i att Real värvar spelare från Bayern som 1) har kontrakt till 2018 eller 2019 samt 2) får mycket speltid i Bayern är lika stor som sannolikheten i att Messi går till t.ex. Espanyol.

Om nu RM varit ute efter Lewandowski redan när han spelade i Dortmund, men att han trots det valde att gå till Bayern som bosman - hur tror du RM ska få loss honom nu, när hans kontrakt går ut om fyra år?

Sluta tramsa. Du har ju tidigare skrivit i den här tråden att saker i spansk press sällan är tagna ur luften, för att sedan skriva att spansk press menar att Messi är på väg till RM. Det låter ju rimligt.
2015-03-13, 17:29
Medlem
4522s avatar
Lite intressant hur stötta användare härinne blir när någon påstår att en Bayern-spelare kanske ska lämna. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det kan svänga väldigt fort i fotboll, därför är det sällan bra att vara så kategorisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in