2015-03-13, 17:47
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lite intressant hur stötta användare härinne blir när någon påstår att en Bayern-spelare kanske ska lämna. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det kan svänga väldigt fort i fotboll, därför är det sällan bra att vara så kategorisk.
Tror du själv att någon av dessa tre som det talas om lämnar i sommar?

Edit: Hur många Bayernspelare har lämnat som man unbedingt ville ha kvar jag kan ha fel men tippar på en och det var Kroos.

Nu börjar jag jumna på och lämnar detta.
PoK
Senast redigerad av cyberkalle 2015-03-13 kl. 18:03.
2015-03-13, 19:59
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Sluta tramsa. Du har ju tidigare skrivit i den här tråden att saker i spansk press sällan är tagna ur luften, för att sedan skriva att spansk press menar att Messi är på väg till RM. Det låter ju rimligt.

Aldrig sagt att Messi har varit pa vag till RM. Det jag har sagt var att Florentino 2x indirekt tog kontakt med folk nara Messi, vilket jag vet stammer. Om detta var for att inflamera Barca lagret eller genuint intresse har jag ingen aning om, men lutar at det forsta.

Hoppas att jag har ratt att ha asikten att Kroos inte ar den sista att lamna BM for RM, men verkar som sagt vara ett kansligt amne.
2015-03-13, 20:17
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Aldrig sagt att Messi har varit pa vag till RM. Det jag har sagt var att Florentino 2x indirekt tog kontakt med folk nara Messi, vilket jag vet stammer. Om detta var for att inflamera Barca lagret eller genuint intresse har jag ingen aning om, men lutar at det forsta.

Hoppas att jag har ratt att ha asikten att Kroos inte ar den sista att lamna BM for RM, men verkar som sagt vara ett kansligt amne.

Det är lugnt, självklart litar vi på dig och dina "källor" och påståenden på saker du "vet". Du är typ Perez själv som skriver på ett svenskt forum.
2015-03-13, 21:23
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Enligt MD, en spansk tidning, så har Pogba fullt upp med att lära sig spanska
Var det samma tidning som skrev att Reus hade fullt upp med att lära sig spanska?
2015-03-13, 21:45
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Var det samma tidning som skrev att Reus hade fullt upp med att lära sig spanska?
Nej Reus var Bild
2015-03-14, 16:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Nej Reus var Bild
Du bör nog sluta tro på sagor.
2015-03-14, 16:53
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Lite intressant hur stötta användare härinne blir när någon påstår att en Bayern-spelare kanske ska lämna. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det kan svänga väldigt fort i fotboll, därför är det sällan bra att vara så kategorisk.

Ganska sjukt beteende. Man bör aldrig utesluta någonting i transfervärlden, även om sannolikheter kan vara väldigt låga.
2015-03-14, 16:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Tror du själv att någon av dessa tre som det talas om lämnar i sommar?

Edit: Hur många Bayernspelare har lämnat som man unbedingt ville ha kvar jag kan ha fel men tippar på en och det var Kroos.

Nu börjar jag jumna på och lämnar detta.
PoK

Jag har ingen uppfattning i frågan. Tittar bara på fenomenet och förundras lite. Det finns ju tusentals olika katalysatorer bakom en spelarflytt, knappast något som är hugget i sten på det sättet som många vill få det till.

Ett exempel är surret kring Ronaldo och att Nike ska lägga fler av sina ägg i Neymars korg och att Adidas vill kapitalisera på det här genom att plocka över Ronaldo och sen flytta honom till Manchester United i sommar. Om det sker är det väl inte världens mest väntade affär, även om Ronaldo uppgett att han vill återvända till United.
2015-03-14, 17:16
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Du bör nog sluta tro på sagor.
Orkar inte hitta artikeln åt dig, men din browser har oftast en sök funktion som kommer hjälpa dig att hitta Bild-artikeln, som just säger att Reus gick spanska kurs

Referens på ett normalt språk.
http://m.bleacherreport.com/articles/2294086-real-madrid-transfer-news-marco-reus-sparks-la-liga-rumours-lucas-silva-latest
Senast redigerad av hakansukkur 2015-03-14 kl. 17:21.
2015-03-14, 17:54
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ganska sjukt beteende. Man bör aldrig utesluta någonting i transfervärlden, även om sannolikheter kan vara väldigt låga.
Vad tror du om dessa tre transfers kommer dom att gå igenom?
Citat:
Jag har ingen uppfattning i frågan. Tittar bara på fenomenet och förundras lite. Det finns ju tusentals olika katalysatorer bakom en spelarflytt, knappast något som är hugget i sten på det sättet som många vill få det till.

Ett exempel är surret kring Ronaldo och att Nike ska lägga fler av sina ägg i Neymars korg och att Adidas vill kapitalisera på det här genom att plocka över Ronaldo och sen flytta honom till Manchester United i sommar. Om det sker är det väl inte världens mest väntade affär, även om Ronaldo uppgett att han vill återvända till United.
Men allvarligt utan att kasta massa skit på varandra.
Är Bayern en klubb som räknas som en säljade klubb och just dessa tre som det nu talas om sponsorer hit eller dit.
Jag vet att både du och Anteri17 är så pass medvetna om hur det sett ut i Bayern och nu när dessa tre nyligen förlängt sina kontrakt.

Visst allt kan hända.
2015-03-14, 18:13
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Vad tror du om dessa tre transfers kommer dom att gå igenom?

Men allvarligt utan att kasta massa skit på varandra.
Är Bayern en klubb som räknas som en säljade klubb och just dessa tre som det nu talas om sponsorer hit eller dit.
Jag vet att både du och Anteri17 är så pass medvetna om hur det sett ut i Bayern och nu när dessa tre nyligen förlängt sina kontrakt.

Visst allt kan hända.
Men snälla gå tillbaks och läs mina inlägg. Jag har aldrig hävdat att någon av dessa transfers kommer att gå igenom. Jag hävdar att Florentino vill göra en offensiv mot vissa BM spelare, nämnda ovan, och jag tror att en kommer genomföras. Tydligen tillräckligt för att få BM sekten att gå i taket
2015-03-15, 10:55
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Men snälla gå tillbaks och läs mina inlägg. Jag har aldrig hävdat att någon av dessa transfers kommer att gå igenom. Jag hävdar att Florentino vill göra en offensiv mot vissa BM spelare, nämnda ovan, och jag tror att en kommer genomföras. Tydligen tillräckligt för att få BM sekten att gå i taket
Vet inte riktigt vad han kan locka med. Flera sitter redan på monsterkontralt, vinner i princip mot allt och får mycket speltid. Konkurrensen hos Real på valfri position är väl inte att leka med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in