Citat:
Ursprungligen postat av
Svart.Karisma
Bara jag som är bekymmrad över medicinbruket och antidepressivas långsiktiga negativa effekter på Jimmy? Jag har läst och hört att det trubbar av folk så att de skiner mindre och får deras briljanta egenskaper nerfilade. Jag tror alltså han kommer verka mindre karismatisk framöver.

Någon som kan ge feedback på min teori?
Alltså som sagt, hela hans look är ju förändrad, för att uttrycka sig som rubriken också.
Han ser superannorlunda ut utseendemässigt, och han kändes "lite bortdomnad" i sitt sätt att vara och uttrycka sig, hans stringens både utseendemässigt och i sättet att vara, saknades på något sätt. Han var verkligen förändrad. Men på något sätt kan man ju få connection med det, och leva med "den nya Jimmie" och vad han har att komma med (intressant att få iaktta hur en offentlig person kan svara mot både medicinering och "en knäck" kring ett psykiskt omtumlande. Men också gripande förstås. Jag sänder mitt deltagande.)
Det jag reagerade på, att han svarade med ett lite mer upprört sätt på olika frågor (de små attackerna) Det var som att han var lite mer nedstämd i sina svar. Tänkte jag.
Jag tycker han haft lättare att "hålla distans" till angrepp och attacker innan.
Jag tror inte riktigt han håller mentalt. Men han kanske rider igenom det? Och han vill väl göra ett försök iallafall.
Så han kan ju vara förändrad och allt det där, pga antidepressiva eller den psykiska knockouten öht. Det är väl bara att förhålla sig till det. Han är ju inte den första som äter antidepressiva och blir tillfälligt knäckt av livet.