2015-03-29, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblisen
Det går inte att "råka" vara otrogen mot någon. Att använda det ordet är bara löjligt och omoget. Det bästa du kan göra är att vara ärlig och berätta för honom vad du har gjort och om du inte gör det så kommer det ändå komma fram förr eller senare. Ja, du kommer förmodligen att förlora honom för, som ordspråket säger, som man bäddar får man ligga.

Usch, vilken dålig ursäkt! Om du nu är så olycklig i ditt förhållande så hade du kunnat göra slut istället för att sätta på hans två polare.

Var ärlig och säg som det är till honom istället för att hitta på en massa dumma ursäkter och undanflykter! Du är egoistisk som bara tänker på dina egna känslor och inte på hans! Du har varit otrogen med 2 av hans polare. Det är bara att inse att du har sabbat hela förhållandet.

Jag var/är inte olycklig, men han har som sagt varit borta väldigt mycket och nästan inte gett vårat förhållande nån uppmärksamhet alls. Efter allt som har varit nu så kan jag helt ärligt säga att jag verkligen inte vill förlora han hade jag varit olycklig med han så hade jag självklart gjort slut, men jag känner verkligen nu att det är han jag vill vara med resten av livet!

Hur skulle ni reagera om era flickvänner skulle tala om att hon fantiserar om en trekant?
2015-03-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Seriöst?? Låg du med 2 polare till din kille vid samma tillfälle?? Man RÅKAR fan inte få kuk i sig bara, det var ett VAL du gjorde

ja på ett vis var det ett val, på ett annat var det inte det!
2015-03-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.
Kör du i diket för att du är trött så är det bara ditt fel oavsett varför du är trött. Kan du inte köra bil ska du låta bli. Du är verkligen sjuk i huvudet ditt luder!
2015-03-29, 21:08
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Jag var/är inte olycklig, men han har som sagt varit borta väldigt mycket och nästan inte gett vårat förhållande nån uppmärksamhet alls. Efter allt som har varit nu så kan jag helt ärligt säga att jag verkligen inte vill förlora han hade jag varit olycklig med han så hade jag självklart gjort slut, men jag känner verkligen nu att det är han jag vill vara med resten av livet!

Hur skulle ni reagera om era flickvänner skulle tala om att hon fantiserar om en trekant?

För det första så skriver man "förlora HONOM", och inte "förlora han".

Om du upplevt att han har varit frånvarande så fint, det händer och det kan vara nog så frustrerande, men det ursäktar inte ditt agerande. Det är din förbannade skyldighet i ett monogamt förhållande att ta upp sådana problem med din partner. Du har definitivt ingen rätt att pippa runt och sedan skylla på honom.

Det finns för övrigt säkerligen en förklaring till varför han är så frånvarande. Förutom att han jobbar för att dra in pengar till det gemensamma hushållet så är det förmodligen också så att han inte känner någon samhörighet med dig längre eftersom ni jobbar mot olika mål och har slutat kommunicera.

Jag har en viss aning om att du inte kommer fatta det jag skriver men om vi vänder på det hela. Om din sambo gjorde likadant mot dig, skulle du med lätthet kunna förlåta honom och fortsätta som om inget hade hänt? Han skulle naturligtvis komma med samma argument som du kör med nu. Skulle du vara okej med det? Förmodligen inte och där har du svaret. Om jag vore din sambo och du berättade det hela för mig så åkte du ut på arslet. Fick jag reda på det genom någon annan så skulle jag vara betydligt mer elak. Du har betett dig som skit så ta ditt ansvar och stå för det du gjort, ta konsekvenserna och lär dig något av det.
2015-03-29, 21:10
Bannlyst
Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Fuck you som försvarar dig med det där. Ge din kille en ärlig chans att gå vidare. Var du otrogen med TVÅ STYCKEN? Inte bara en?
2015-03-29, 21:12
Bannlyst
Citat:

Skulle inte bli särskilt glad om hon redan haft en och jag inte var med.

Vad tror du du kan vinna på att påstå att du fantiserat om det en längre tid? Tönt.
2015-03-29, 21:13
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
ja på ett vis var det ett val, på ett annat var det inte det!

Vaddå var det en våldtäkt eller???
2015-03-29, 21:13
Medlem
Citat:
att jag verkligen inte vill förlora han

... Helt efterblivet beteende, hur ska han kunna lita på dig? Hur ska han kunna lita på sina vänner? Hur har du tänk dig att era relationer ska fungera nu?

ska din pojkvän fortsätta umgås med sina vänner som att inget har hänt?

eller ska du skita i att berätta det för din kille och alla hans vänner vet om och snackar om vilken jävla slampa till flickvän han har. Bakom hans rygg.

bara att inse, du är smuts TS och vad du än gör så kommer det bara skit av det.
2015-03-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
Vaddå var det en våldtäkt eller???

Det kanske skedde inom familjen.
2015-03-29, 21:32
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Jag antar att dessa två som du knullade sög i sängen och du ångrade dig.
2015-03-29, 21:35
Medlem
Citat:

Vill du vara med honom resten av livet är det ju ännu mer anledning att faktiskt berätta vad du har gjort. Kommer troligtvis bli rätt jobbigt för dig att hålla inne på detta resten av livet. Berätta nu och bespara honom den ångest han kommer få när du berättar detta senare(vilket du kommer göra) och ni har skaffat familj eller redan har vuxna barn. Du kanske förstår lite här? Hur kul tror du att han kommer tycka det är att få reda på detta så mycket senare? Visst, små lögner kan man leva med för sin partner men inte något såhär stort om du inte är en riktig psykopat.
2015-03-29, 21:39
Medlem
Citat:
Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.
Det är ditt fel eftersom man inte får köra bil när man är trött av samma anledning som man inte får när man är full. Sämsta argumentet jag hört faktiskt men jag förväntar mig inget mer, du verkar vara ganska desperat att bortförklara det. Men ärligt att det var två killar också Du är ju nästa komisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in