2015-03-28, 17:16
Medlem
Varför pratade du inte med honom och fråga om det var okej? ^^

Jag antar du gillade det och anledningen var säkert att du ville prova något nytt. Hur ofta har du och din kille sex och hur många gånger provar ni nya saker.

Trekanter, cuckold, gangbangs allting görs ju av en anledning sluta kalla bruden för slampa tror inte hon bryr sig utan frågan var en helt annan. Tycker du ska fråga honom om han vill ha trekant och eftersom du redan bekantat dig med polarna kan du få en ordentlig omgång i alla hål igen fast med din kille

Att snacka om sex verkar vara ovanligt och ja älskar sluts har tjej med.
2015-03-28, 18:50
Medlem
Oj hoppsan då, råkade du vara otrogen! Så jäla jobbit när sånt händer, liksom snubbel! ba.

Nej du, man råkar vara otrogen ungefär lika ofta som någon råkar springa in i en kniv 32 gånger. Skaffa dig lite ryggrad och stå för det du gör, det är inte "ödet" som sätter krokben för dig utan du som fattar besluten.

Om du har ett samvete och tycker det minsta lilla om din grabb så berättar du för honom. Sen får du finna dig i vad han beslutar, det är inte mer med det.
2015-03-28, 22:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Du är nog betydligt värre än en hora, slampa eller slyna i mina ögon. Du är en lögnaktig förrädare.
Du var otrogen. Stå ditt kast. Det är inte hans fel utan ditt. Det är enbart du som bär ansvaret. Om du inte hade gillat förhållandet eller vad som höll på att hända så talar man om det eller packar sina saker och går därifrån istället för att göra det värre än vad det är för en individ.

Oavsett vad du gör eller inte gör. Vad du har för bakgrund inom utbildning eller ekonomi så spelar det ingen roll. Du är fortfarande skräp som gjorde detta mot en individ dessutom med hans vänner. Detta har gjort att han nu kommer aldrig ha någon tillit på mänskligheten. Stå för vad du har gjort åtminstone och sluta skyll ifrån dig.

Bisarrt moraliserande i den här tråden, men det är ju FB. Det finns ingen som helst anledning att erkänna för pojkvännen. Han skulle bara bli ledsen och/eller arg. Försök gå vidare istället och var den bästa flickvän du kan vara.

Shit happens. Lär av misstagen och gå vidare och ignorera de moraliserande trollen som låtsas som att de aldrig gjort något fel själva.
2015-03-28, 22:32
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Bisarrt moraliserande i den här tråden, men det är ju FB. Det finns ingen som helst anledning att erkänna för pojkvännen. Han skulle bara bli ledsen och/eller arg. Försök gå vidare istället och var den bästa flickvän du kan vara.

Shit happens. Lär av misstagen och gå vidare och ignorera de moraliserande trollen som låtsas som att de aldrig gjort något fel själva.

Jag antar att du också råkar att vara otrogen med två individer under samma kväll? Deras penis bara glider in?

Vare sig TS väljer att berätta eller inte berätta så hinner sanningen alltid ikapp. Sanningen kommer alltid fram oavsett hur bra lögnare man är. Straffet blir ännu värre ju längre tiden går.
2015-03-28, 22:37
Medlem
Luftmadrass1s avatar
Haha det här är det sjukaste jag läst på länge
2015-03-28, 23:03
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Halkade du och råkade landa med fittan på två kukar eller vad menar du med råkade?
Det just med såna här kommentarer man saknar en "gilla knapp".
2015-03-28, 23:14
Medlem
Arkfickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Tydligt troll-fall.

Ännu ett Flashback troll som vill späda ut hatet mot svenska kvinnor. 26-årig kvinna? Nej, snarare Flashback-Erik 19 år, kan inte få ligg och tror problemet ligger hos de kvinnor som inte vill ligga med honom.

Fyfan vad man äcklas.

mycket tydligt
2015-03-29, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom
Råkade, och två kompisar? Troll eller ****, i vilket fall som helst så är det ingen förlust för din pojkvän, du är inte värd ett skit
2015-03-29, 01:12
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Först vill jag bara säga att jag fått ettbra tips på PM som jag ska testa. För det andra så fattar jag inte vad ni får ut av att kalla mig hora, slyna, slampa etc. För det tredje, när jag skriver att jag råkade vara otrogen så betyder det ju inte ordagrant som några skriver här att jag ramla på dom. Om min pojkvän håller mig vaken en hel natt och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör av vägen, vems fel är det då?.visst de va ja som körde men det var min pojkvän som höll mig vaken.

För det fjärde, ja vi bor ihop och jaa, jag har t.o.m 2 jobb inom servicesektorn (hur många har du??) plus att jag pluggar så om ni så ändå vill kalla mig WT är det er det är fel på.

Så det var alltså din sambos fel att du var otrogen? Är du på riktigt? Om man i fyllan och villan tar beslutet att ligga med någon annan än sin partner så är det illa nog, men om man som du tycker det är en bra idé att ligga med två av hans kompisar samtidigt så är epitetet "slampa" korrekt. Du använder dig hellre av korkade ursäkter än att ta ditt ansvar så jag kan utan problem stå fast vid mitt tidigare inlägg. Du förtjänar ett liv i ensamhet, alternativt en partner som behandlar dig likadant. Din sambo är värd mer än någon som du, han jobbar och sliter för er medan du sätter på hans kompisar. Skärp dig för helvete och väx upp.
2015-03-29, 01:16
Bannlyst
hahaha 2 stycken?
2015-03-29, 14:05
Medlem
realmatiqs avatar
Hoppas du trollar...om inte så hoppas jag att hans vänner erkänner och får sina tänder utslagna. Förhoppningsvis så kommer han på dig och avslutar förhållandet, hoppas du inser att du bara är nån man knullar för förhållandematerial är du fan inte.

GLHF
2015-03-29, 14:37
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag antar att du också råkar att vara otrogen med två individer under samma kväll? Deras penis bara glider in?

Vare sig TS väljer att berätta eller inte berätta så hinner sanningen alltid ikapp. Sanningen kommer alltid fram oavsett hur bra lögnare man är. Straffet blir ännu värre ju längre tiden går.

Jag är man så det skulle snarare vara jag som glider in i så fall. Sånt kan ju hända.

"Sanningen hinner alltid ikapp" Nja knappast i verkligheten va? Världen är full av förhärdade lögnare som ljugit om allvarliga saker (och inte bagateller som det här) och ändå lever fantastiska liv. När det gäller allvarliga lögner är det hemskt, men så ser livet ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in