2014-10-25, 22:15
Medlem
Angående Gunde Svan så upptar hans eget program I huvudet på Gunde Svan all hans tid. Så han har fått tacka nej pga det. Det är iaf det jag läst.
Citera
2014-10-26, 12:57
Medlem
Drömtolvan

Henke Larsson, fotboll
Peter Forsberg, ishockey
Anja Pärson, slalom
Gunde Svan, längdskidor
Paolo Roberto, boxning
Carolina Klüft, friidrott
Börje Salming, ishockey
Malin Baryard, hästhoppning
J-O Waldner, bordtennis
Björn Borg, tennis
Jenny Kallur, friidrott
Fredrik Ljungberg, fotboll
Citera
2014-10-26, 15:02
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Drömtolvan

Henke Larsson, fotboll
Peter Forsberg, ishockey
Anja Pärson, slalom
Gunde Svan, längdskidor
Paolo Roberto, boxning
Carolina Klüft, friidrott
Börje Salming, ishockey
Malin Baryard, hästhoppning
J-O Waldner, bordtennis
Björn Borg, tennis
Jenny Kallur, friidrott
Fredrik Ljungberg, fotboll

Bort med Jenny Kallur (hon är inte ens större än syrran) o in med Annika Sörenstam. Kan byta ut Paolo mot Magnus Samuelsson också så ser det riktigt bra ut
Senast redigerad av Giggsy 2014-10-26 kl. 15:05.
Citera
2014-10-26, 15:35
Medlem
Hjortronsylts avatar
Så Glen Hysén skall vara med?
Är inte folk trötta på honom vid det här laget? Tycker han klamrar sig fast vid rampljuset och har definitivt varit med i en produktion eller uttalat sig i en intervju för mycket.

Saknar fortfarande några av våra ishockeyspelare. Men jag tycker Forsberg hade rätt när han utalade sig om programmet. Han sa något om att han gärna är med men att det borde gå några år till innan det är aktuellt. Något jag personligen tycker borde appliceras på alla deltagare. Löjligt att se folk som mer eller mindre kommer direkt från sin sista tävling. Att vissa till och med funderar på comebacks efter programmet är ju rent av parodiskt.

Skulle också helst se en återgång till det gamla formatet. Inser att det blir svårare att få ihop folk i och med tidsuppoffringen, men programmet har verkligen blivit lidande av att dela in de tävlande i två grupper.
Citera
2014-10-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Tony Rickardsson lär ju ha fått frågan men inte hunnit med p.g.a. jobb (han har väl fortfarande någon tidskrävande tjänst på Swedish Match?) synd för det vore sannerligen något att se. Carla vore trevligt det med. Motorsporten har ju inte direkt varit rikligt representerad.
Ferry lär vi nog får vänta på skulle jag tro då han la av så sent som i våras, visst hindrar det inget men jag tror det dröjer nån säsong till.
Kronberg bör väl gå dock.
Staffan Olsson vore mycket trevligt, förvisso är väl handbollssäsongen i full gång vid inspelningarna men nog borde han kunna vara ledig under de veckorna det spelas in, Wislander löste ju det i RIK även om det givetvis blir skillnad i ett landslag.

Staffan olsson hade varit skit kul och se, men han har väl tyvärr hjärt problem så han kan väl inte gå för 100%....
Citera
2014-10-29, 17:56
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Så Glen Hysén skall vara med?
Är inte folk trötta på honom vid det här laget? Tycker han klamrar sig fast vid rampljuset och har definitivt varit med i en produktion eller uttalat sig i en intervju för mycket.

Saknar fortfarande några av våra ishockeyspelare. Men jag tycker Forsberg hade rätt när han utalade sig om programmet. Han sa något om att han gärna är med men att det borde gå några år till innan det är aktuellt. Något jag personligen tycker borde appliceras på alla deltagare. Löjligt att se folk som mer eller mindre kommer direkt från sin sista tävling. Att vissa till och med funderar på comebacks efter programmet är ju rent av parodiskt.

Skulle också helst se en återgång till det gamla formatet. Inser att det blir svårare att få ihop folk i och med tidsuppoffringen, men programmet har verkligen blivit lidande av att dela in de tävlande i två grupper.

Överhuvudtaget känns det som fotbollsspelare får lite väl stort utrymme i programmet.

Just Forsberg känns ju dock som en helt okej kandidat, det var ett tag sen han var aktiv och ännu längre sen han hade sin storhetstid. Eller snarare det borde varit ett tag sen han var aktiv.
Däremot ligger det väl nåt i att det blir lite konstigt när vissa mer eller mindre avslutat sin karriär säsongen innan inspelningen. Men egentligen så .. tja de är ju också mästare (utom fotbollsspelarna då.. för sverige har väl inte vunnit några mästerskap i den skitsporten).
Citera
2015-01-03, 03:33
Medlem
chessjamts avatar
Någon som vet när nästa säsong kommer att börja sändas?
Citera
2015-01-03, 13:42
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Någon som vet när nästa säsong kommer att börja sändas?

Någon gång i vår enligt SVT. Sannolikt i mars eftersom de senaste säsongernas sändningar har startat då.
Citera
2015-03-29, 19:09
Medlem
Giggsys avatar
Snart är det dags, premiär 20:00 ikväll.

Nya upplägget med att välja gren i nattduellen gillar jag, ingen ny Bernt till semi tack.
Citera
2015-03-29, 19:47
Moderator
Dr Kings avatar
Kul att en ny säsong drar igång igen. Jag tror på Magnus Muhren som segrare med Bjärred och Anna Olsson som främsta utmanare. Björsa Lind är explosiv men har för dålig uthållighet och framför allt för dålig vinnarskalle för att räcka till.
Citera
2015-03-29, 20:01
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kul att en ny säsong drar igång igen. Jag tror på Magnus Muhren som segrare med Bjärred och Anna Olsson som främsta utmanare. Björsa Lind är explosiv men har för dålig uthållighet och framför allt för dålig vinnarskalle för att räcka till.
Helfestligt, särskilt när man ser på vilka som medverkar.
Superstjärnor som Björn Lind, Anna Olsson och andra 3:e klassens stjärnor.
Det märks att programmet har gått några år de med riktig stjärnstatus har redan varit med förutom de som har tackat nej.
Nästa år kan vi nog se fram mot någon distriktsmästare i casting, någon som vann kast med liten boll på högstadiet och någon gångare som kommit på 53:e plats på EM i gång.
Dags att lägga ner programmet. Stenmark, Waldner mfl. har redan varit med.
Citera
2015-03-29, 20:11
Medlem
Pappersvargens avatar
Har för första gången i mitt liv slagit på Mästarnas mästare. En blond tjej, ingen aning om vem det är, satt i jaktställning i 11 minuter. Galet jävla starkt.

Edit; Tydligen heter hon Danijela Rundqvist och är hockeyspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in