2015-03-28, 17:07
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kortspelet
Är jag den enda som tycker det första mattepasset, provpasset alltså, var mycket lättare än det andra mattepasset? Det tredje var också lätt

Citat:
Ursprungligen postat av vossen
Jag håller med. Första var det enklaste.
Alla skolor får olika utprövningspass så det går inte att jämföra ens uppfattning av svårigheten såvida man inte skrev i samma lokal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kortspelet
Är jag den enda som tycker det första mattepasset, provpasset alltså, var mycket lättare än det andra mattepasset? Det tredje var också lätt

Håller helt med, vet däremot inte om vi hade samma som första. Testpasset hos oss hade nåt diagram med faderskapstester (motsv.)
Provpass 2 var inte alls lika lätt!
Citera
Medlem
Provpass 2 facit: https://www.facebook.com/alltomhogskoleprovet?fref=ts

EDIT: Verkar som om de lägger upp alla.
Citera
Medlem
Kan någon som fått tabellen printa?
Citera
2015-03-28, 17:08
Medlem
Upprycknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Var det bara jag som noterade en riktigt konstig meningsuppbyggnad på en av frågorna i den sista VERB-delen där man skulle sätta in korrekt ord? Minns inte exakt, men har för mig att det stod "av ___ av i [....]" eller någonting liknande.

Någon som vet vad jag talar om?

Syftar du på frågan om landet med regnskog?
Citera
Medlem
bel0ws avatar
Citat:
Var det bara jag som noterade en riktigt konstig meningsuppbyggnad på en av frågorna i den sista VERB-delen där man skulle sätta in korrekt ord? Minns inte exakt, men har för mig att det stod "av ___ av i [....]" eller någonting liknande.

Ja, jag tror jag vet vilken du menar. Det var något i stil med att ett centralamerikanskt land bestod av regnskog, men är ganska säker på att det inte var en felskrivning utan att uppbyggnaden fungerade med ett eller två utav alternativen
Citera
Medlem
Nån som är inne på studera o har lust att copy pasta hit skiten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossen
Jag håller med. Första var det enklaste.
Håller med, första var sjukt enkelt. Hade KVANT i sthlm..
Citera
2015-03-28, 17:09
Avslutad
Citat:

Reagerade på det med. Var något om ett centralamerikansk land som ___ av regnskog av....

vet inte exakt men konstigt var det.
Citera
Medlem
Citat:

Tror jag vet vilken du menar. Den om klimatet och regnskogarna i centralamerika eller vad fan det nu var! Fick inte ihop det hundra med orden där!

För övrigt var ju den med Maria Montazami skrattretande
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Alla skolor får olika utprövningspass så det går inte att jämföra ens uppfattning av svårigheten såvida man inte skrev i samma lokal.
Jaså, vad dum jag är. Mitt utprövningspass var ett kvantitativt. Kommer inte ihåg några uppgifter, förutom en graf som handlade om planeter och gaser.
Citera
Medlem
Mrkicklings avatar
Citat:

typ " av tropisk skog täckt"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in