2015-03-28, 16:44
  #42013
Medlem
siisters avatar
den första delen gick jättebra för mig. lol........
Citera
2015-03-28, 16:44
  #42014
Medlem
Var inte rädda allihopa Detta prov VAR nog svårare än förra. Förra provet var i jämförelse med de 6 andra senaste proven lättare. 60 Poäng Kvant gav 1.5 förra provet, medan det ofta har gett 1.7 innan.
Citera
2015-03-28, 16:44
  #42015
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Förutom att jag skrev att 4 är 0.25% av 16 så gick provet bra. (hade för bråttom). Svenska orddelen var lättast

Näääj va hjärndött jag tror jag gjorde samma. Självklart kontrollrättar man inte heller
Citera
2015-03-28, 16:45
  #42016
Medlem
Sno.okeNs avatar
Inte alls nöjd... Varit krasslig så hjärnan följde inte riktigt med i läsförståelsen.

Snart släpps svaren, vet inte om jag vill se dem.
Citera
2015-03-28, 16:45
  #42017
Medlem
ningudos avatar
Kan någon bekräfta elf sista. Jag är nästan bombis på dem sista 5 elf frågorna. Men är osäker om jag skrev av rätt till det personliga pappret. Så ifall de sista fem är fel så tror jag o hoppas att det beror på att jag skrev av fel.

mina 10 sista elf
31.D
D
B
D
A
C
C
B
A
40.C

Tror jag satte alla rätt på orden i detta provpasset
1. E
2. D
C
C
B
E
D
A
B
B
__________________
Senast redigerad av ningudo 2015-03-28 kl. 16:48.
Citera
2015-03-28, 16:45
  #42018
Medlem
bel0ws avatar
Någon som har alla orden på sistadelen?
Citera
2015-03-28, 16:48
  #42019
Medlem
Ducadreams avatar
Missade att skriva provpass 2 i det oranga pappret

Jag visste att provpass 1 var utprövningspass. Matten där var för svår.


Provet kändes svår i överlag, speciellt den verbala delen(läs: LÄS!). Nya tag till höstterminen om jag inte når mitt mål. Matten var okej.
__________________
Senast redigerad av Ducadream 2015-03-28 kl. 16:50.
Citera
2015-03-28, 16:50
  #42020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Kan någon bekräfta elf sista. Jag är nästan bombis på dem sista 5 elf frågorna. Men är osäker om jag skrev av rätt till det personliga pappret. Så ifall de sista fem är fel så tror jag o hoppas att det beror på att jag skrev av fel.

mina 10 sista elf
31.D
D
B
D
A
C
C
B
A
40.C

Tror jag satte alla rätt på orden i detta provpasset
1. E
2. D
C
C
B
E
D
A
B
B

Har typ samma som dig
Citera
2015-03-28, 16:51
  #42021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Kan någon bekräfta elf sista. Jag är nästan bombis på dem sista 5 elf frågorna. Men är osäker om jag skrev av rätt till det personliga pappret. Så ifall de sista fem är fel så tror jag o hoppas att det beror på att jag skrev av fel.

mina 10 sista elf
31.D
D
B
D
A
C
C
B
40.C

Tror jag satte alla rätt på orden i detta provpasset
1. E
2. D
C
C
B
E
D
A
B
B

31.C
D
B
D
A
A
C
C
A
C

ord
1.D
D
C
C
B
A
D
E
B
B

Kan vara mycket fel från min sida men det är mina motsvarande svar.
Citera
2015-03-28, 16:52
  #42022
Medlem
Internetkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejakulera
Nja, 25% snarare.

amen skärp dig förihel ette, aja, bara att blicka mot nästa
Citera
2015-03-28, 16:53
  #42023
Medlem
Gjorde det för första gången idag och tycker att det gick riktigt bra. Längtar till nästa med tanke på att jag endast hade problem med svenskan och det skulle vara extremt bra att förbättra sin svenska både i HP-sammanhang men också rl
Citera
2015-03-28, 16:53
  #42024
Medlem
Ni som skrev provet, var det svårare/enklare än sist?
Som följd utav detta, tror ni normeringenstabellen sänks eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in