2015-03-27, 22:31
Medlem
KottonmouthKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serics
sett lite ASOC tags i Skellefteå, känns hemskt...
Riktigt lågt
Citera
2015-03-27, 23:37
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Riktigt lågt

av mig?
Citera
2015-03-28, 02:57
Medlem
TimmuTyrners avatar
Någon som har koll på vem/vilka TOA/TOAS är, har sätt några målningar lite här och där. Är det en person eller är det ett crew?
Citera
2015-03-28, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmuTyrner
Någon som har koll på vem/vilka TOA/TOAS är, har sätt några målningar lite här och där. Är det en person eller är det ett crew?
Toa låter som en seriös klottrare som säkerligen tillhör begåvningsreserven.
Citera
2015-03-28, 04:02
Medlem
TimmuTyrners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Toa låter som en seriös klottrare som säkerligen tillhör begåvningsreserven.

Och med det menar du? Hänger fortfarande inte med ifall det är ett crew eller en person
Citera
2015-03-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serics
av mig?

Antar väl att hen också tror att det är någon som bajtat Asoc tag.
Citera
2015-03-28, 23:19
Medlem
BANK, VISION, GLÖM och OIKS är alla målare som inspirerat mig både stil och ambitions-mässigt, någon som har sett något nytt av dessa? Jag rör mig ej i deras regioner.
Citera
2015-03-29, 01:51
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rist.
BANK, VISION, GLÖM och OIKS är alla målare som inspirerat mig både stil och ambitions-mässigt, någon som har sett något nytt av dessa? Jag rör mig ej i deras regioner.

Glöm drog en riktigt fet pjäs vid slussen för någon vecka sedan. Har ingen bild, men någon annan har säkert.
Citera
2015-03-29, 11:20
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rist.

Har sett lite halvnya kråkor från Bank det här året.
Citera
2015-03-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotolom
Har sett lite halvnya kråkor från Bank det här året.
Vart i landet befinner vi oss?
Citera
2015-03-29, 13:55
Medlem
Glöm har bombat en del i sina trakter med Comebackernas tid.
Citera
2015-03-29, 23:51
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Du har nu spytt ur dig två helt meningslösa inlägg. Det är noterat att du har koll på vem Triss är.

Ett fåtal målare verkar ibland glömma att de mest aktiva på scenen har en historia. De flesta går att spåra genom vissa stilmässiga tendenser, bland annat Triss. Jag har inte påstått att någon specifik vet eller inte vet det.

Satt och funderade på det i veckan faktiskt. Det finns några nyckelpersoner som kretsar på scenen. Jag har inte funderat så jättemycket på det hela ur den synvinkeln innan, men det slog mig; hur hade scenen utvecklat om nyckelpersoner likt Kaos inte hade fortsatt målat. Jag menar, snubben har ju fan fingret med på så jättemånga plan. Detsamma gäller Triss, kanske inte lika långt tillbaks (but i dunno) - men med samma koncept hursomhaver. Onekligen intressant vad man hittar när man luskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in