2015-03-27, 22:06
Medlem
Corrans avatar
Men tror inte heller att Jimmy kommer komma tillbaka till vad han var.

Han verkar fortfarande väldigt medtagen. Inte samma eld i honom, iofs kan man ju bli lite sån av antidepp.
Men förstår att han haft det tufft, nog många politiker som egentligen är Väldigt pressade och inte mår bra av allt tryck.
Och han har väl haft de värst...han ska man ju tydligen hata, oavsett.
Citera
Medlem
Rammsbergs avatar
I stället för att lugnt och sansat intervjua en av Sveriges mest framgångsrika partiledare, som gått in i väggen, förmodligen pga av hat och förtal, agerar Skavlan inkvisitor. Verkligen oförskämt i en första intervju efter en sjukskrivning för utbrändhet. Skavlan var helt ointresserad av hur Åkesson mår, hur han känner och hur han tänker sig att komma tillbaka. Han var bara ute efter att "give him Hell".
Senast redigerad av Rammsberg 2015-03-27 kl. 22:18.
Citera
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomben1
Varför tycker du att Skavlan är en idiot? Självklart är det viktigt att prata om extremer inom partiet, lika viktigt det är att trycka på att det finns folk som håller med AFA i vänsterpartiet/FI..

Det är ju just därför är Skavlan en idiot När har han nånsin frågat om extremister eller bara personer som uttalat sig korkat när han intervjuat andra partiledare?

Svar: Aldrig.
Citera
Medlem
Oldberrys avatar
hade gärna sett mer om Jimmys sjukskrivning och mindre om vilka f.d. partimedlemmar som blev uteslutna 2002...
Citera
2015-03-27, 22:07
Medlem
BottleBenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
Hur många våldtäkter från muslimer behövs det för att det skall vara en "kulturgrej" ungefär samma fråga

Oerhört bra argument faktiskt.
Citera
Medlem
Bor inte i Sverige sedan länge och även om jag har svensk tv ser jag nästan inget längre...för mycket Pravda. Ikväll var sista gången jag såg Skavlan! Masspsykosen är total.
Citera
Medlem
Åkesson var pressad, torr i munnen, flackade med blicken och att han försökte trassla sig ur den där reklamfilmen var inte skickligt gjort.
Citera
Medlem
Snides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarxistHunter
Jag förstår inte vad som är rasistiskt med filmen? Folkgrupper mot varandra?
Grejen är ju att SD vill sprida rädsla och hat. Det är filmens syfte.
Citera
Medlem
SD-Kalles avatar
Tror ni denna katastrofala intervju gynnar eller missgynnar partiet? Underskatta aldrig sympatiröster.
Citera
2015-03-27, 22:08
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
När Skavlan frågar om man kan ställa grupper mot varandra, varför svarar Jimmie inte ett rakt och tydligt ja där? Varför skulle man inte göra det? Självklart ska svenska pensionärer som har byggt upp det här landet prioriteras före lycksökare till medeltidsmänniskor i lakan.

Han är skyldig väljarna att ge det svaret. Ska helt plötsligt SD inte stå upp för NÅGONTING längre?
Det har blivit för tamt detta. Ett parti i mängden. Fy fan.

Verkligen. Mer än JÅ har tvättat bort smuts från partiet kommer inte gå att göra utan att börja tappa väljare i andra änden. Varför hymla med att svenskar ska vara PRIO 1?
Citera
Medlem
Tubleross avatar
Vart är presskonferensen som skulle vara efter skavlan? Kan någon länka
Citera
Medlem
Har aldrig tittat på Skavlan tidigare, så jag vet inte hur han brukar vara, men det kändes som om han avbröt Jimmie väldigt ofta. Tråkigt med en sådan attityd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in