Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-28, 09:26
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Ingemar Stenmark är den siste jag skulle kunna tänka mig som deltagare i Let's Dance (förutom vår älskade Konung då...).

Vad sysslar Stenis med numera? Jag gissar att han behöver stålar och att det är därför han ställer upp.

Näste man till rakning på min önskelista till L.D är f.ö. den ytterst dansante semmelfrossaren Bert Karlsson. Och Kristina Lugn. Den senare skulle f.ö. gärna få vara Stenis nästa frilla. Undrar hur många ord de skulle klämma ur sig i minuten under ett samtal.

Nu råkar ju Stenis vara så in i vassen tävlingsinriktad att jag faktiskt tror att han har stor chans att vinna. Hoppas att han får en trevlig danspartner som kan ta hand om honom både före, under och efter programmet. Nya fru Stenmark!
Så där lät det innan stenis flyttade till Monaco också, inte skulle Stenmark ta sina pengar och dra till något skatteparadis, helyllegrabben skulle förstås bo i Tärnaby och betala sin skatt med glädje som det anstår en riktig svensk...
Citera
2015-02-28, 10:26
  #50
Medlem
Inte gör han det för pengarna. Dottern var en kopia av han en blivande storåkerska månne.
Citera
2015-02-28, 19:07
  #51
Medlem
tryffs avatar
Ni har ju själva flera ggr besvarat TS frågestä'llning utan att veta om det. Den blyge, sexuellt oerfarne Stenmark vågar antagligen inte göra närmanden av de som han är intresserad av, utan får hålla till godo med "framåt" damer som kan ta inititiv. Då blir också utfallet sisådär.
Citera
2015-02-28, 19:11
  #52
Medlem
Slottsherres avatar
Otroligt söt liten dotter. Ytterligare en vinstlott för allas vår favorit, verkar det.
Citera
2015-03-01, 00:02
  #53
Medlem
hängballens avatar
1,80 på unibet att han vinner. Tar en tiotussing på det. Tack Stenis.
Citera
2015-03-01, 11:00
  #54
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
1,80 på unibet att han vinner. Tar en tiotussing på det. Tack Stenis.

Blev du inte lite nervös efter debuten? Han verkade ganska stel.
Men folkets kärlek är naturligtvis blind och TV4 vill naturligtvis att han vinner.
Så du kan nog sova lugnt och drömma om vinsten
Citera
2015-03-01, 14:05
  #55
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Blev du inte lite nervös efter debuten? Han verkade ganska stel.
Men folkets kärlek är naturligtvis blind och TV4 vill naturligtvis att han vinner.
Så du kan nog sova lugnt och drömma om vinsten
Inte ett dugg nervös, klarare vinnare finns inte. Han ska ramla då.
Citera
2015-03-02, 01:40
  #56
Medlem
ocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Inte ett dugg nervös, klarare vinnare finns inte. Han ska ramla då.

OK.lycka till,men det här äro inte Ingemars disciplin ,tror jag !!
Citera
2015-03-06, 21:09
  #57
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ocaw
OK.lycka till,men det här äro inte Ingemars disciplin ,tror jag !!

Nej! Han kommer inte att åka ut i första taget, men ska han vinna måste han lyfta sig i det lilla hår han har kvar. Idag var han fortsatt tekniskt skicklig, men nästan parodiskt mekanisk och utan feeling. Undrar om han är hämmad av sin blyghet?
Citera
2015-03-14, 13:58
  #58
Medlem
fredrikdenstores avatar
Bråkigt värre när Stenis dansade

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20465484.ab
Citera
2015-03-27, 11:00
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Ni har ju själva flera ggr besvarat TS frågestä'llning utan att veta om det. Den blyge, sexuellt oerfarne Stenmark vågar antagligen inte göra närmanden av de som han är intresserad av, utan får hålla till godo med "framåt" damer som kan ta inititiv. Då blir också utfallet sisådär.

Jag tror hela Sverige har fel på den punkten. Stenis verkar otroligt målmedveten och envis. Jag tror han lågmält men bestämt låter damerna märka att han är intresserad och sen jobbar han på tills han får dem.
Citera
2015-04-18, 22:40
  #60
Medlem
Hur tjänade egentligen Stenis ihop pengar till herrgård, boende i Monaco, osv??

Var prissummorna i utförsåkning ändå så pass rejäla på 70/80-talet?
Är Stenis bra med pengar och har investerat rätt osv?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback