Citat:
Ursprungligen postat av
pterodactyl
Jag misstänker att både Nucleus och Agora har problem pga en uppdatering i tor mjukvaran. Agora meddelade ju till och med att dom skulle vara nere. Nucleus har inte varit nere på 5 månader. Även andra stabila sidor som Middle Earth har haft problem. Både Nucleus och Agora har ju även gått upp och ner under dagen, så något fog för oro tror jag inte på.
Gällande Flugsvamp så sas det om cirka en vecka, och det är ju ganska snart exakt en vecka sen. Anledningen till varför jag väljer att tro på detta är att admins på flugsvamp är idealister dvs drivs inte pengabegär. Samt att orsakarna till hur flugsvamp kunde spåras (eller rättare sagt deras serverhost) är ganska välkända nu.
Bara att vänta då. Är riktigt impad av hur dom skötte det hela faktiskt, inget man förväntar sig inom denna branchen precis.
Hoppas dom inför en funktion, likt lottot, som man kan skicka in sin växel till. Som admins får disponera hur dom vill över, använda som semesterkassa, ny bil, tv eller skänka vidare till välgörenhet. Det är dom värda!
Edit: ...Stavningen på ditt nick i mitt förra inlägg, blev inte många rätt där