2015-03-25, 19:40
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrInnocent
Jo andra gången men hittills verkar priserna/kvalliten och vad som står stämma väl överrens även om sist fick jag vänta 2 veckor denna gång en dag, bara testat ak47 och turkish semi. Däremot var stealthen 100ggr bättre på detta.
Oj missade att det enbart var röka du beställt. Det är ju lite svårare att tota ihop nått dugligt utan att det märks helt klart.

Men har personligen alltid valt dyrare varianter från erkänt bra cannabisvendors. Räcker längre och dödar inte lungorna. Har inte testat hans röka på år nu, kommer inte göra det heller, men tror på ditt ord
2015-03-25, 19:44
Medlem
Ligger skiten fortfarande nere eller? Kommer varken in på Nuc eller Agora. Zzzzz....

/nig
2015-03-25, 19:50
Medlem
LilSmokeys avatar
Alla pratar som att det är säkert att fs 2.0 ska komma upp, hur vet ni det? Har admins sagt det eller? Skulle va riktigt nice iaf.
2015-03-25, 19:56
Medlem
Är lite velig.

Vill beställa på darknet tjack BRA tjack.
Vilka är röda och vilka är gröna?

Blir galen! Har tight med cash så vill inte bli scammad
Tänker på Erkan men han säljer ju bara "Snabba piller" med 0,2-0.3 tjack i varje.....

Sen finns MNGFS. . .
Vilka glömmer jag?
Shit asså

Snälla ni som verkligen fått era beställningar för 1 vecka sen och denna GRÖNA nu
2015-03-25, 20:07
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
Alla pratar som att det är säkert att fs 2.0 ska komma upp, hur vet ni det? Har admins sagt det eller? Skulle va riktigt nice iaf.
Inte alla, petrodactyl tror jag det var som nämde det först. Vet inte vart han fått det ifrån men han brukar inte svamla. Håll tummarna som vi andra bara
2015-03-25, 20:11
Medlem
Kommer någon in på nuc?

/nig
2015-03-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nig
Kommer någon in på nuc?

/nig

Sidan laddar ibland, går satans segt dock. Obrukbart i princip.
Tänkte precis beställa för första gången, brukar det vara så här segt eller?
Även om man lyckas beställa något så lär ju inte vendorsarna kunna läsa beställningar
2015-03-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Sidan laddar ibland, går satans segt dock. Obrukbart i princip.
Tänkte precis beställa för första gången, brukar det vara så här segt eller?
Även om man lyckas beställa något så lär ju inte vendorsarna kunna läsa beställningar
nej den var helt ok för några dagar sen. laddade hur bra som helst.

/nig
2015-03-25, 21:27
Medlem
pterodactyls avatar
Jag misstänker att både Nucleus och Agora har problem pga en uppdatering i tor mjukvaran. Agora meddelade ju till och med att dom skulle vara nere. Nucleus har inte varit nere på 5 månader. Även andra stabila sidor som Middle Earth har haft problem. Både Nucleus och Agora har ju även gått upp och ner under dagen, så något fog för oro tror jag inte på.

Gällande Flugsvamp så sas det om cirka en vecka, och det är ju ganska snart exakt en vecka sen. Anledningen till varför jag väljer att tro på detta är att admins på flugsvamp är idealister dvs drivs inte pengabegär. Samt att orsakarna till hur flugsvamp kunde spåras (eller rättare sagt deras serverhost) är ganska välkända nu.
2015-03-25, 21:34
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Jag misstänker att både Nucleus och Agora har problem pga en uppdatering i tor mjukvaran. Agora meddelade ju till och med att dom skulle vara nere. Nucleus har inte varit nere på 5 månader. Även andra stabila sidor som Middle Earth har haft problem. Både Nucleus och Agora har ju även gått upp och ner under dagen, så något fog för oro tror jag inte på.

Gällande Flugsvamp så sas det om cirka en vecka, och det är ju ganska snart exakt en vecka sen. Anledningen till varför jag väljer att tro på detta är att admins på flugsvamp är idealister dvs drivs inte pengabegär. Samt att orsakarna till hur flugsvamp kunde spåras (eller rättare sagt deras serverhost) är ganska välkända nu.
Så vadå har admins från fs sagt att fs ska upp igen?
2015-03-25, 21:38
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl

Bara att vänta då. Är riktigt impad av hur dom skötte det hela faktiskt, inget man förväntar sig inom denna branchen precis.

Hoppas dom inför en funktion, likt lottot, som man kan skicka in sin växel till. Som admins får disponera hur dom vill över, använda som semesterkassa, ny bil, tv eller skänka vidare till välgörenhet. Det är dom värda!

Edit: ...Stavningen på ditt nick i mitt förra inlägg, blev inte många rätt där
Senast redigerad av Skriuw 2015-03-25 kl. 21:41.
2015-03-25, 21:44
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Bara att vänta då. Är riktigt impad av hur dom skötte det hela faktiskt, inget man förväntar sig inom denna branchen precis.

Hoppas dom inför en funktion, likt lottot, som man kan skicka in sin växel till. Som admins får disponera hur dom vill över, använda som semesterkassa, ny bil, tv eller skänka vidare till välgörenhet. Det är dom värda!

Edit: ...Stavningen på ditt nick i mitt förra inlägg, blev inte många rätt där

Tror de tjänar mer än tillräckligt på avgifter men man ska ju få göra som man vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in