2015-03-25, 13:09
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turdalizer
Man är ju inte fysiskt handikappad för att man blivit utbränd.
Att ta ett plan till London eller från Stockholm till Malmö, inte så stor skillnad eller åka bil/buss samma sträcka, ingen skillnad som sagt.
Dom utbrända jag hört talas om brukar ha svårt för detta med att åka buss...dom har ju liksom problem med att komma ur sängen.. Så jag vet inte. Flyg till London för att bli intervjuvad i rikstäckande tv känns väl inte som den mjukstart som han pratade om ?
Citera
2015-03-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Givetvis så är jag ytlig!

Men nej, alla ska inte be mig om ursäkt, men är du ledare för Sveriges tredje största parti så kanske bilden man representerar utåt rätt viktigt? Den trasiga framtanden borde han ha fixat för länge sedan, till exempel.

Jag håller med. Jimmie ser inte frisk ut: uppsvällt ansikte gör att misstankar om psykofarmakarelaterat ödem är befogade. Skägget är egentligen inget han passar i, och i kombination med viktökningen och den sedan x år olagade framtanden gör han ett ovårdat intryck. Bar en sådan sak, som att underlåta att laga tanden vittnar ju om att allt inte står rätt till med karln.

Och att inte hans partikamrater reagerar! Det bevisar ju bara, att SD-folk generellt saknar både bildning och vett och etikett - betänk, att denne person ska leda ett parti, som är på väg att bli landets näst största....
Citera
2015-03-25, 14:41
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
Jag håller med. Jimmie ser inte frisk ut: uppsvällt ansikte gör att misstankar om psykofarmakarelaterat ödem är befogade. Skägget är egentligen inget han passar i, och i kombination med viktökningen och den sedan x år olagade framtanden gör han ett ovårdat intryck. Bar en sådan sak, som att underlåta att laga tanden vittnar ju om att allt inte står rätt till med karln.

Och att inte hans partikamrater reagerar! Det bevisar ju bara, att SD-folk generellt saknar både bildning och vett och etikett - betänk, att denne person ska leda ett parti, som är på väg att bli landets näst största....

Hans yttre börjar kanske motsvara hans intellekt. Orörligt och plufsigt. Eller också försöker han bara drägga ner sig för att hans väljare ska kunna identifiera sig med honom.
Citera
2015-03-25, 15:13
Medlem
Han ser ju ut som en skön famlijefar nu, lite småmullig med skägg.
En riktigt mysgubbe.
Citera
2015-03-25, 18:27
Medlem
varsomfolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Arbetsträna? Tja, att komma ut till verkligheten på Samhall är det inte många politiker på högre nivå som gör.

Foliehatten i mig säger samma sak. Jimmie är här för att sälja in de nya sensitiva SD-arna.

Sannerligen. Allt annat är orimligt. Detta är enbart ett taktiskt drag för att locka målgruppen känsliga otänkande människor. Uttrycket de nya sensitiva SD-arna är aningen komiskt. Föreställ dig en person som säger:
Citat:
Ja, jag tror ju inte på alla människors lika värde... Men jag anser att mobbing och politisk utfrysning är det hemskaste som kan hända en människa. Avhumanisering och folkmord är inte ens i närheten av hur hemskt det är.
Citera
2015-03-25, 18:56
Medlem
Menar inget illa men jag tycker han ser ovårdad och sliten ut. Han såg betydligt friskare och piggare förut. Ska bli kul att se han på fredag kväll.
Citera
2015-03-25, 18:58
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
[i]Den trasiga framtanden borde han ha fixat för länge sedan, till exempel.

I det här fallet håller jag med. Det är viktigt att politiker är noga med den typen av detaljer. Man måste i det här fallet skilja på defekter som inte går att åtgärda...och såna som faktiskt kan åtgärdas.

Det handlar inte om att partiledare generellt skall vara perfekta utan det handlar om att som politiker så måste man visa att man bryr sig.
Citera
2015-03-25, 20:39
Medlem
Han har fortfarande den där blicken, "när ska ni avslöja mig
för alla dumheter jag säger att jag står för".
Citera
2015-03-25, 20:59
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Ser stark ut och redo att styra upp den sjunkande skutan Sverige. Nån som påpekade "hipsterbrillorna" måste missat att han använt glasögon bra länge. Viktuppgången kan ju vara att han legat på sofflocket och kollat Breaking bad samt sluppit stressa runt.

Väntar med glädje att se Skavlan och det är fan inte ofta.
Citera
2015-03-25, 21:14
Medlem
Hipsterbrillor fick det väl bli då det ser konstigt ut med kantiga och raka bågar när man har ett lite rundare ansikte
Citera
2015-03-25, 21:28
Medlem
Thelonegunmans avatar
http://www.svd.se/migration_catalog/888990.svd/representations/c/ekman1?1362313573000

Jag tänkte direkt på Ulf Ekman.

I övrigt ser hans uppträdande något sorgligt ut. Stor kontrast till hans segerrika maraton valturné. En trasig människa märkt för livet för efter att ha stått längst fram i fronten för ett bottenlöst hat och hån. Det han som person fått utstå är inte mänskligt.
Likt spekulationerna tror jag han kommer tillbaka tillfälligt för att göra ett snyggare sorti senare.
Senast redigerad av Thelonegunman 2015-03-25 kl. 21:34.
Citera
2015-03-25, 21:41
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939

Ja, det är ju rätt vanligt att sabla infantiler tänker i just den andan du har, arma stackare.
Inte tänkt på att folk kanske gillar politiken? Nej, så enkelt kan det ju inte vara, men det är ju underförstått, inte för dig tydligen

Hur jävla snygg är Halalfeldt på en skala då? Tur att fanskapet är ute ur leken.. Jimmie vill åtminstone försöka rädda denna skiten, Halalfeldt den dumme fan slog ju yxan i båten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in