2015-03-25, 11:57
Medlem
Fagerhults avatar
Har träffat en tjej några månader nu men eftersom min självkänsla är på botten så blir jag lätt svartsjuk och gillar inte att hon håller på att gulla med hennes killkompis. Skriver att han är snygg och sånt.

Jag tog upp detta för ett tag sen med henne, var dock full då. Jag sa att vi inte skulle ses mer och dagen efter hade jag mitt livs panikattack. Visste inte vart jag skulle ta vägen, ringde tjejen och pratade med henne och vi kom överens om att fortsätta och se vad som händer.

Nu några veckor efter känner jag samma sak igen. Jag tror inte att förhållandet kommer hålla länge men jag vågar inte ta upp det med henne igen. Vet inte vad som händer om jag får sån där panik igen. Har ingen att prata med irl och blir helt tom innombords och vet inte alls vart jag ska ta vägen.

Vad fan ska jag göra?
Citera
2015-03-25, 11:59
Medlem
Antingen tar du ett rejält snack med henne att du inte gillar att hon håller på så.
Eller så gör du slut.
Citera
2015-03-25, 12:00
Medlem
Fagerhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
Antingen tar du ett rejält snack med henne att du inte gillar att hon håller på så.
Eller så gör du slut.

Vad gör jag åt paniken då?
Citera
2015-03-25, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fagerhult

Ride with it.

Förhållandet kommer att bringa fler panikattacker om du stannar. Gör slut och bite the bullet.
Citera
2015-03-25, 12:56
Medlem
bubblisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagerhult

Du dör inte av panikattacken. Den är bara obehaglig. När du väl har pratat med henne om hur du vill ha det så kommer det att kännas bättre.
Citera
2015-03-25, 13:30
Medlem
Har bara en sak att säga, tro mig, du kommer känna dig stolt över att du klarat av det efter att det är gjort.

Det är bara att samla ihop dig och göra vad som krävs, talar av egen erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in