2015-03-25, 10:29
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
95% av alla killar säger att tjejer ligger med sina killkompisar. Även om jag är svartsjuk av mig så tror jag inte att det är riktigt sant men jag har en känsla av att det förekommer någon form av närkontakt.

Mitt ex hade bara killkompisar, hon kunde sova över där och fan vet allt. Min nuvarande tjej har också killkompisar. Även hennes bästa kompis är kille.

Jag förstår inte varför. När jag träffar en tjej så tänker jag aldrig på att bli vän med henne, det är antingen sex, förhållande eller hejdå och därför känns det konstigt enligt mig. Vad gör ni när ni umgås med era killkompisar som ni inte kan göra med era tjejkompisar? Vad är det för killar som vill umgås med en snygg tjej utan att ha sex med henne? Är ni inte bekväma med erat egna kön?

Händer det någon gång att ni myser med varandra eller till och med mer än det?

Jag kräver sanningen!

Killar som umgås med tjejer är också välkomna med att svara
Senast redigerad av Ettrosatangentbord 2015-03-25 kl. 10:32.
Citera
2015-03-25, 10:35
Bannlyst
har haft flera tjejkompisar som erbjudit sej att ligga med mej om jag vill , men jag har varje gång tackat nej på ett fint sätt , går mycket bra att ha tjejkompisar under lång tid utan att ligga runt kors och tvärs
Citera
2015-03-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
har haft flera tjejkompisar som erbjudit sej att ligga med mej om jag vill , men jag har varje gång tackat nej på ett fint sätt , går mycket bra att ha tjejkompisar under lång tid utan att ligga runt kors och tvärs

Men vad gör ni när ni umgås då?
Citera
2015-03-25, 10:37
Medlem
kinesarsles avatar
Antar att de gör samma sak som jag gör med mina tjejkompisar. Vi umgås. På ungefär samma sätt som jag gör med killkompisar.
Citera
2015-03-25, 10:37
Medlem
jimichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
95% av alla killar säger att tjejer ligger med sina killkompisar. Även om jag är svartsjuk av mig så tror jag inte att det är riktigt sant men jag har en känsla av att det förekommer någon form av närkontakt.

Mitt ex hade bara killkompisar, hon kunde sova över där och fan vet allt. Min nuvarande tjej har också killkompisar. Även hennes bästa kompis är kille.

Jag förstår inte varför. När jag träffar en tjej så tänker jag aldrig på att bli vän med henne, det är antingen sex, förhållande eller hejdå och därför känns det konstigt enligt mig. Vad gör ni när ni umgås med era killkompisar som ni inte kan göra med era tjejkompisar? Vad är det för killar som vill umgås med en snygg tjej utan att ha sex med henne? Är ni inte bekväma med erat egna kön?

Händer det någon gång att ni myser med varandra eller till och med mer än det?

Jag kräver sanningen!

Killar som umgås med tjejer är också välkomna med att svara

Hej! om din flickvän sover över hos en annan kille så är det uppenbart att hon inte uppskattar din kuk. mvh
Citera
2015-03-25, 10:38
Medlem
ehm kanske det , men det finns ju alltid en av dem "killkompisar" som du har nån känsla för alltså ,(attraktion ).

Kan inte påstå att alla tjejer är så , för mig är killkompisar ,"KILLKOMPISAAR", DET FINNS EN GRÄNS !

________
Jag har en egen bankomat
Citera
2015-03-25, 10:38
Medlem
DixieDs avatar
Jag har flertalet killkompisar.
Det beror på. Vi tränar ihop och vi äter tillsammans. Det kan vara allt ifrån att dela samma intresse som bilar till IT. Jag sover dock inte över hos killkompisar. Det är bara fel. Jag har aldrig gett signalen att det är accepterat att ligga med mig.
Citera
2015-03-25, 10:40
Bannlyst
Citat:
Men vad gör ni när ni umgås då?
massa saker tex, lugn filmkväll , en tur med sporthojen , lyssnar på musik , käkar en pizza går på bio , mm,mm
Citera
2015-03-25, 10:42
Medlem
Om ni ser killkompisar som vanliga kompisar så varför tycker ni det är olämpligt att sova kvar? Rädd för att något ska hända eller?

Mina polare sover ofta över hos mig.
Citera
2015-03-25, 10:42
Medlem
Jag tror inte att tjejer brukar ligga med sina vänner. Tjejer besitter ett högre konsekvenstänkande än killar när det kommer till sex. Men visst, klart att det händer, men jag tror inte att det är supervanligt.

Jag har inte många nära tjejkompisar, men några kan vara väldigt kramiga. Jag har inte direkt myst med någon för jag umgås sällan själv med dem, men jag känner att det finns mysspänning i luften.

Det finns ofta några som har en liten speciell relation, och då finns det ju en större chans att något mer händer
Citera
2015-03-25, 10:43
Medlem
Sebzors avatar
Varje tjejkompis jag har haft har förr eller senare fått smaka på min snabel. Därefter har relationen runnit ut i sand förr eller senare.
Citera
2015-03-25, 10:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Om ni ser killkompisar som vanliga kompisar så varför tycker ni det är olämpligt att sova kvar? Rädd för att något ska hända eller?

Mina polare sover ofta över här

En god anledning är att jag lämnar aldrig min kille förutom om jag ska till föräldrarna och sova över där. Jag sover inte över tjejkompisar heller.
Sedan kan många killkompisar visa intresse för att vilja ha en som flickvän men det betyder inte att människor inte kan behärska sig själva eller inte ha kontroll över sitt behov. Det är precis samma sak som du skulle bli attraherad av en kollega/bekant eller vad det nu är. Man kan inte förbjuda människor ifrån att umgås med andra enbart för att man är rädd att den andra individen kommer vara otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in