Tjejen som är offret må vara hur dum och korkad som helst, min personliga tanke är att hon är likadan som många andra tonårstjejer och för er som har döttrar hade det här lika gärna kunna vara eran egen dotter. Oavsett så förtjänar ingen tjej att råka ut för detta.
Jag blir förbannad på er som häver ur er att tjejen får skylla sig själv och att hon fick vad hon förtjänade, hur kan man vara skadeglad när en ung, vacker och förmodligen snäll tjej råkar ut för att bli misshandlad och våldtagen i ett halvår? Sen klagar många på att invandrare har dålig kvinnosyn, vad har ni själva? En riktig man behandlar kvinnor väl.
Tjejen har haft otur och råkat ut för en riktig psykopat, hade alla män gjort som denna idiot hade det inte varit en stor nyhet. Det som hänt är tragiskt och jag hoppas för allt att tjejen repar sig.
Så skärpning, ni som kastar skit på tjejen här i tråden är ju tamejfan riktigt pinsamma och inte bättre än våltäktspsykopaten

Jag skiter i om ni är bittra kvinnor eller fjantiga karlar, någon skam i kroppen borde man ha och kunna dra igen käften om det inte kommer något vettigt ur den!