2015-03-22, 16:07
Medlem
1994-1s avatar
jag är ganska säker på att den inte gör det!
Citera
2015-03-24, 22:28
Medlem
Är 3-cmc lagligt i Sverige ?

Vad ger det för rus. Vill ha 3mmc liknande då jag bara testat det och det är awesome haha!

Tacksam för svar.
Citera
2015-03-24, 22:44
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Är 3-cmc lagligt i Sverige ?

Vad ger det för rus. Vill ha 3mmc liknande då jag bara testat det och det är awesome haha!

Tacksam för svar.

Vad det har för rus? Läs tråden!
Citera
2015-03-25, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Vad det har för rus? Läs tråden!

Är det laglig?
Citera
2015-03-25, 12:25
Medlem
1994-1s avatar
Ja det ör lagligt.
Citera
2015-03-25, 19:18
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
jag är ganska säker på att den inte gör det!

Vad baserar du ditt svar på? någon annan som vet säkert om den ger utslag på något vid vanligt up med sticka samt om dom vill vara extra jävliga och skicka skickas vidare på labbanalys?
Citera
2015-03-25, 19:48
Medlem
1994-1s avatar
Provade röka en liten mängd, gjorde prov 12h senare neg
Intog 400mg nasalt prov ca 30h senare och visade inget då heller, det va 12panel då.
Men har snabb omsättning kan ha spelat in..
Långt ifrån säker+ bastu och gym där mellan 30h
allt syns nog på analys, om jag inte har nattmössan på mig
Citera
2015-03-26, 18:06
Medlem
Detta är ju sjuuuukt skönt! Blir då helt väck, vet dock inte hur mycket jag tar. Men sen igår kl 3 så har jag snart slut på mina 2.5g, jag äter jag missbrukar även ritalin samtidigt, så jag borde (?) ha tolerans mot CS?

Ruset är sjukt intensivt! Och INGEN avtändning alls. Inget att anmärka på iaf

Har dock funderat på rektal administration på denna, tror ni det är värt?
Citera
2015-03-26, 19:08
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Betydligt mildare än amfetamin, vilket är bra.

Ingen avtändning.

Lätt att sova efter sista dosen.

Trevligt rus med eufori.

Ingen stissighet, inget pund.

Något dyrt, men billigare än alkohol.

Känns snällare mot kroppen än alkohol.

Lätt att lägga åt sidan när man är nöjd.

Ingen kemiskt framkallad depression som var fallet med 3-mmc.

Något svagare än 3-mmc.

Afrodisiakum, men inget psykossex.

Bra substitut för alkohol för den hälsomedvetna.

Hungerdämpande.

Betyg: 4/5

Citera
2015-03-26, 19:26
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavsdjungeln
Betydligt mildare än amfetamin, vilket är bra.

Ingen avtändning.

Lätt att sova efter sista dosen.

Trevligt rus med eufori.

Ingen stissighet, inget pund.

Något dyrt, men billigare än alkohol.

Känns snällare mot kroppen än alkohol.

Lätt att lägga åt sidan när man är nöjd.

Ingen kemiskt framkallad depression som var fallet med 3-mmc.

Något svagare än 3-mmc.

Afrodisiakum, men inget psykossex.

Bra substitut för alkohol för den hälsomedvetna.

Hungerdämpande.

Betyg: 4/5

jag håller med dig om det mesta. Dock tycker jag den ger mig ett rätt ordentligt återdoseringsbegär tillslut men det är säkert individuellt. Överlag en skön substans och min klara favorit rc sedan 3mmc's glada dagar
Citera
2015-03-26, 20:26
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Jag upplever att katinoner har en del skumma men ytterst trevliga effekter som det inte skrivits många inlägg om. Jag såg en del inlägg om detta i den stora 3-mmc tråden.

Jag gillar att ta katinoner då jag är hemma och helst i eget sällskap. Förutom de underbara effekter som vi alla som brukar katinoner upplever, då menar jag bra katinoner som 3-mmc och 3-cmc. (Mephedrone upplever jag som betydligt "knarkigare".), så upplever jag en del oväntade psykologiska effekter.

Då jag brukade några gram 3-mmc utspritt under ett par månader så dök gamla minnen upp under ruset. Bara positiva minnen. Och ruset bäddade in dessa nyupptäckta minnen med den positiva aura som dessa minnen förtjänar. Det var inte några falska minnen, utan helt enkelt trevliga minnen som jag haft med vänner och det motsatta könet. Minnen som sträcker sig tillbaka till då jag gick i högstadiet för länge sedan. Minnen som numera berikar mitt liv.

Vad glad jag blir då det visar sig att 3-cmc också uppvisar en liknande egenskap för mig. Efter ett par stadiga linor så går jag och lägger mig i sängen. Inom några få minuter kommer en känsla av speed inne i huvudet. Kroppen uppfylls av bekvämt välmående. Speedet avtar inom en kort stund och välmåendet ökar. Mitt liv passerar i revy flera gånger. Bara de bästa bitarna. Allting faller på plats. Ögonblicken som gör livet värt att leva bränns in i medvetandet. Alla minnen som 3-mmc framkallat lägger sig bredvid övriga minnen och bildar en skön helhet. Livet känns bara så jäkla värt att leva. Jag ligger raklång på sängen och badar i lycka. Mitt liv är underbart. Alla jobbiga perioder förträngs och 3-cmc sammanfattar de bästa bitarna. Jag känner mig hel. En våg av sexuell upphetsning uppfyller mig. Precis som när kungen avslöjades för att ha gått på bordell och lovade därefter att lägga in ännu en växel så ska jag göra samma sak. Jag ska lägga in ytterligare en växel. Och det bästa av allt är att dessa upplevelser på katinoner kvarstår permanent efter ruset.
Citera
2015-03-26, 20:49
Medlem
Med 3-mmc spekuleras det ju att den påverkade hjärtat, att klaffarna växte och liknande vilket orsakade hjärtklaffsläckage. Det rapporterades ju vagt om folk här på flashback som fått problem med hjärtat, vilket var jävligt skrämmande.

Jag är inte insatt, men vad jag kan minnas om det hela så var det väl för att 3-mmc var strukturellt lik en bantnings-medicin som orsakade just hjärtklaffsläckage. Pga den stimulerade vissa serotonin-receptorer i hjärtat (5-htXX nånting). Även att det fanns en trea i namnet var oroväckande (någon mer insatt får gärna förklara detta mer utförligt om det är aktuellt för denna substans också).

Det jag vill komma med allt det här är; kan man misstänka samma biverkningar av denna?

Kunde inte se att någon annan har tagit upp det här innan i tråden, 3-cmc verkar ju toppen men vill bara kolla med er som är mer insatta i ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in