2015-03-24, 10:07
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0we
Säkerligen ökat med 10 kilo i vikt.

Jäpp. Han har blivit fet. Klädde honom på nåt märkligt arbetsträningssätt.
Citera
2015-03-24, 10:10
Medlem
gato12s avatar
Tycker han ser mycket snällare ut, lite nallebjörn sådär. Det rundare ansiktet bidrar väl en del.
Citera
2015-03-24, 10:11
Medlem
Han har bytt glasögon - det gör folk ibland som ni kanske noterat. Inget konstigt med det.
Han har skaffat skägg och det har nästan samtliga män i Sverige gjort trots att de inte alltid har förutsättningar för det.
Han har gått upp i vikt - det gör folk när de inte ligger som en rem utmed vägarna för att hålla tal över hela landet eller är utsatt för höggradig stress. Inget konstigt med det heller.

Han hade skaffat sig pondus. Hoppas nu bara att han får fortsatt hjälp av t ex Mattias Karlsson. Jag hade tyckt att det hade varit bra om de kunnat dela på partiledarbördan. Här talar vi inte om att vara ledare för KD, C eller FP utan om att ha Sveriges med utsatta position där man spelar med livet som insats.
Citera
2015-03-24, 10:12
Medlem
JÅ har klart gubbat till sig
och det rundare ansiktet
tyder på cortisonintag.
Citera
2015-03-24, 10:15
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Asså ni SD fanboys är ju helt uppe i hans röv och slickar.

Jag stödjer SD men.
  • Han har gått upp säkert 10kg
  • Skägget får han att se väldigt ovårdad ut, passar inte honom.
  • Runda glasögon? Hipster? Rör sig SD mot ett "grönare" håll?
Han ser trevligare, mera sällskaplig och mindre allvarlig ut med den nya stilen. Detta kommer garanterat att locka många tveksamma väljare till SD om han blir kvar på partiledarposten. "Dödsknarkarnazist"-utstrålningen minskade markant i samband med skäggstubben och viktuppgången.
Citera
2015-03-24, 10:17
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Ser lite ut som skumraskfiguren Joachim Posener:

https://www.google.se/search?q=joachim+posener&hl=sv&biw=1272&bih=613&si te=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wCoRVc ugCcHRygO8k4LgBw&sqi=2&ved=0CB8QsAQ
Citera
2015-03-24, 10:23
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:

Jag stödjer SD men.

Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Håller med. Tycker det ser ut som att han sunkat ner sig. Ser äldre ut än han gjorde innan och lite mer ovårdad. Kanske ett tecken på att han inte mått så bra under en tid?

Jag håller inte med er, tycker snarare att han ser ut att mått bra och funnit en del av sin identitet, för tid har han ju haft åt sig själv nu mer än aldrig. Jag tycker skägget passar alldeles utmärkt, viktuppgången är nog bara bra speciellt om det är muskler, och som tidigare nämnts så har han vägt betydligt mer förut. Att hålla på och dilla om att det är hipster passar nog bättre på skolgården och att spekulera i pillerknaprande är korkat, jag tror inte det finns en chans att han prövar på starkare medicinering. Att bara kunna vara helt fri och ledig för första gången på tio år efter en sådan intensiv valkampanj med sin nyfödda son och fru är nog mer än tillräckligt, dessutom tänker jag på historien gällande William Petzäll.
Citera
2015-03-24, 10:25
Medlem
Inhalators avatar
Satan vad bra han ser ut. Frisk!
Citera
2015-03-24, 10:44
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Jag stödjer SD men.

Svårt att svara på baserat på bara några stillbilder tycker jag. Viktuppgången är väl snarare en tillbakagång till det normala. Kollar man bilder på Jimmie så är hans slimmade look i senaste valrörelsen ett undantag.

Glasögonen var väl inget höjdarval men jag tror knappast det signalerar att Jimmie ska bli miljöpartist-hipster. Det är väl ändå knappast troligt.
Citera
2015-03-24, 10:49
Medlem
meganegerdases avatar
Den nye Åkesson kommer säkert attrahera nya väljare! Jag tycker dock att han ska vara välvårdad, smal och skarp som förr. Åkesson i Almedalen 2015 gav mig konstanta rysningar hela talet!
Citera
2015-03-24, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
JÅ har klart gubbat till sig
och det rundare ansiktet
tyder på cortisonintag.

Varför skulle JÅ få kortison på recept?
Citera
2015-03-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
På första bilden så liknar han sjukt mycket AKB

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/Jimmie_%C3%85kesson_2014.jpg

Var? Är du ansiktsblind? Dags att boka tid hos optiker Raventon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in