Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-03-23, 21:28
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Det hade kanske vart bättre om ngt allvarligt inträffat politikern. Nu blir det vanligt folk utan personskydd som får ta smällarna av dessa psykfall som kommer belasta samhället hela sin livstid.
Jag vet. Men jag är högst osäker på att det hade gynnat oss sverigevänner. Kan lika gärna blivit tvärtom om Morgan hade skadats allvarligt eller bragts om livet. Hur konstigt det än låter.
Man ska inte önska livet ur ens en meningsmotståndare, det överlåter vi till extremisterna i vänstern. Det här är tillräckligt allvarligt enligt mig.
Citera
2015-03-23, 21:39
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Jag vet. Men jag är högst osäker på att det hade gynnat oss sverigevänner. Kan lika gärna blivit tvärtom om Morgan hade skadats allvarligt eller bragts om livet. Hur konstigt det än låter.
Man ska inte önska livet ur ens en meningsmotståndare, det överlåter vi till extremisterna i vänstern. Det här är tillräckligt allvarligt enligt mig.

Ja, det hade nog blivit en riksmanifestation till förmån för asylanterna! 😂
Citera
2015-03-23, 21:41
Medlem
Tidigare idag stod på SVT-text. "Mannen släpptes senare".
Nu har det bytts ut mot. "Riksenheten för säkerhetsmål tar över den fortsatta utredningen".

Mannen har beskrivits som psykiskt instabil.

Undrar om han är släppt eller inte?
Citera
2015-03-23, 21:44
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Tidigare idag stod på SVT-text. "Mannen släpptes senare".
Nu har det bytts ut mot. "Riksenheten för säkerhetsmål tar över den fortsatta utredningen".

Mannen har beskrivits som psykiskt instabil.

Undrar om han är släppt eller inte?

Han är nog inte representativ för asylsökande i allmänhet. Det måste vi komma ihåg!
Citera
2015-03-23, 21:56
Medlem
Raggdoll3s avatar
SÄPO slår sig för bröstet "Vi tog GM iaf", attentatet var fullföljt. Hade mannen haft en pistol hade ministern varit död nu.

Får hoppas att man snabbutreder mannens asylansökan.
Citera
2015-03-23, 21:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
SÄPO slår sig för bröstet "Vi tog GM iaf", attentatet var fullföljt. Hade mannen haft en pistol hade ministern varit död nu.

I ett sunt samhälle skulle det inte behövas någon utredning alls, utvisa brottslingen direkt bara. Den typen av invandrare kommer orsaka mycket problem i samhället och när de inte ens är tacksamma över att få skydd här är det inget att snacka om.
Citera
2015-03-23, 22:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Lite festligt att Statsministern först blir bortjagad från Vårväderstorget av en blattemobb, räddad av Säpo & nu händer detta med Johansson. Dessa sossar verkar inte riktigt så älskade av våra nysvenskar som dom tycks tro. Dax att justera självbilden en smula kanske.
Citera
2015-03-23, 22:02
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3

Nu är det så här, att den här typen av aktiviteter inte påverkar asylärendet i sig. Snarare stärker det hans möjligheter att få PUT eftersom han kan visa sig vara i behov av (mental)vård han inte kan få i sitt hemland. Sannolikt har han heller inga identitspapper, så det kan vara omöjligt att returnera fanskapet i vilket fall som helst.
Citera
2015-03-23, 22:03
Medlem
Blir nog inga fler pr-besök på flyktingförläggningar för våra politiker den närmaste tiden va. Först Löfvens barnbild och nu det här. Nästa gång är det en kniv eller en pistol, det vet dom.
Nu har dom ju ökat antalet bonden på många anläggningar så nu är ju alla problem lösta.
Citera
2015-03-23, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
typisk rasisttrad, vi maste fatta att manga är krigsskadade och de behöver hjälp, men i rasisternas värld sa existerar bara ondska

Så hur ska det gå till när psykvården är mer eller mindre avvecklad pga besparingar?
Senast redigerad av pe11e 2015-03-23 kl. 22:09. Anledning: tillägg
Citera
2015-03-23, 22:06
Medlem
SlagenSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Ett kulturberikande möte med mångkulturen för Morgan helt klart.

Märkligt tycker gemen man att det inte är någon stor nyhet med en desperat flykting som ballat ur, ingen stor politisk sak helt enkelt. Svenskarna är så pass upplysta och informerade att de kan skilja på brun propaganda och personlig tragedi.
Om en sverigedemokratisk politiker råkat ut för samma sak, då hade den rasistiska offerkoftan tagits på, Johansson lider inte av samma smutsiga behov som SD.
Citera
2015-03-23, 22:11
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Nu hänger jag inte med. Är detta ett boende för ensamkommande flyktingbarn och där sitter en man som de vet är i 25-årsåldern?

Det bor människor i alla åldrar och kön där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in