Citat:
Ursprungligen postat av
allakantralla
Jag är så jävla trött på den dubbla bestraffningen: litar vi på män får vi skylla oss själva, litar vi inte på män är vi paranoida och möts av ett ihärdigt "inte alla män". Dra åt helvete.
Ont: vilken jävla slug psykopatgalning, undrar hur hans historia ser ut, bortsett från den vitryska tjejen. Nån som vet något? Det ät ju lite lönlöst att googla hans vanliga namn.
Det är skillnad på att lita på någon och att sälja sin kropp för pengar, samt följa med främmande män till deras hem. Konsekvenstänk kallas det, vilket svenska kvinnor tycks sakna helt och hållet. Många rättigheter har ni, men inga skyldigheter mot varken er själva eller andra människor.
Alltid är det ett gäng rabiata kvinnor som tycker upp i sådana här trådar och skriker "men man ska få göra så utan att bli våltdagen!", ja, det stämmer. Men det går inte att göra så, för att det finns en överhängande risk att dina beslut får negativa konsekvenser. Jag går inte i Rinkeby med en Sverigeflagga på tröjan, och jag brukar inte erbjuda barn godis. Och även om jag har företräde att gå över gatan, så väntar jag lite och ser till att bilarna har stannat. Simpelt förnuft, din korkade kossa.
Är hjärnan dum får kroppen lida, som det heter.