2015-03-20, 22:41
Medlem
Mustards avatar
Citat:
Mustard, vem köpte du av och när tog du dom? Det är möjligt att de jag fick tag på var kopior eftersom säljaren sålde både dessa och de ökända rosa supermansen.
från KickAss i Februari. Riktigt sköna. Inte heller hört någon som skulle mått dåligt av de som kommer därifrån.
De säljer Rosa Superman också som sägs vara äkta. Fast de har jag inte testat själv.

Kan du beskriva ruset du fick av dem eller har du gjort ett test på innehållet? Det kan vara som du säger att det är kopior av granaterna som du fått på gatan.

Kan även passa på att nämna att jag tog blå supermans i december i Stockholm som var bra.
Senast redigerad av Mustard 2015-03-20 kl. 22:43.
Citera
2015-03-21, 09:42
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkyousir2
100% garanterar att det är pmma. Finns mycket XTC där ute, köp inte gröna granater eller rosa superman - för din egen skull man. Peace.

Tack för varning. Man vill ju inte direkt chansa på en sådan sak så jag avstår nog från dem.
Citera
2015-03-21, 16:40
Medlem
Parkours avatar
Blåa Superman GBG. Inget nytt om dessa? Är det PDMA eller MDMA? Kvalité?
Citera
2015-03-21, 16:45
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Tack för varning. Man vill ju inte direkt chansa på en sådan sak så jag avstår nog från dem.

Han vet inte vad han pratar om.
Granaterna är starka (220-250mg mdma) men inget pdma.. Inte ens i kopiorna.
Citera
2015-03-21, 18:08
Medlem
Green tiger från Stockholm, bra eller dåligt?
Citera
2015-03-22, 02:35
Bannlyst
Märket: Apple
Färg: Rosa
Någon som vet hur bra dessa är?
Från Stockholms området.
Citera
2015-03-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsken_164
Märket: Apple
Färg: Rosa
Någon som vet hur bra dessa är?
Från Stockholms området.

Har hört att dem ska va bra, inte dunder men bra helt enkelt
Citera
2015-03-22, 07:18
Medlem
Luckyhorses avatar
Testade 2 lila hello kitty, var stööört goa
Citera
2015-03-22, 13:45
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Vad snackar du om?
Gröna handgranater med en skåra är 220mg MDMA.. Bästa Et jag rullat på någonsin... Bild nedan

http://25.media.tumblr.com/320feeaed7c41407a397dda71970b648/tumblr_mk3qwiw2xL1s6xloqo1_500.jpg

Enligt försäljarna, ja.
Skulle kunna sträcka mig till att en bra batch innehåller 180mg.

Att gröna granater har 200mg+ är lika sant som att skulls har 300+...

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Någon som har något att säga om Vita samt Blåa Rolex -Malmö,?
kollat runt verkar variera stort på ex vita rolex..

Personligen håller jag mig borta från allt vad Rolex heter efter den stora batchen Gröna Rolex som innehöll PMMA.
Jag säger inte att per automatik alla rolex piller är kassa, men personligen vill jag inte ens slösa 5euro på att köpa ett piller för att testa det med ett kit.
Senast redigerad av zxq 2015-03-22 kl. 13:52.
Citera
2015-03-22, 17:54
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Enligt försäljarna, ja.
Skulle kunna sträcka mig till att en bra batch innehåller 180mg.

Att gröna granater har 200mg+ är lika sant som att skulls har 300+...

Personligen håller jag mig borta från allt vad Rolex heter efter den stora batchen Gröna Rolex som innehöll PMMA.
Jag säger inte att per automatik alla rolex piller är kassa, men personligen vill jag inte ens slösa 5euro på att köpa ett piller för att testa det med ett kit.

Nja vet inte.. Antagligen är det kryddat. Men inget tjack i handgranaterna jag prövat iaf.. Men sannerligen utbankat med någon annan skit.

Rullade på blåa superman natten till idag.. Ska skriva en liten rapport när jag ätit och förhoppningsvis fått lite sömn. Men kan gröna dom iaf.
Citera
2015-03-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Blåa Superman GBG. Inget nytt om dessa? Är det PDMA eller MDMA? Kvalité?

Köpte blå superman för ca 1,5 månad sedan i gbg. Var mycket skeptisk pga varningen men snubben lovade att det skulle vara lugnt.
Hade ett jävligt fett rus (intensivt och kändes rent, blev bara go och kramig), men har ALDRIG haft en så stor dipp som efter dem (och då har jag ändå knaprat väldigt många olika) och min kompis fick samma dipp och det var första gången hon tog e (hon har tidigare tagit mdma).
Vi kunde knappt lämna huset på 2 veckor pga paranoia, panikångest och dissocivitet, trodde jag skulle ta livet av mig nästan för att jag kände mig så weird.
Citera
2015-03-24, 01:27
Medlem
totimom90s avatar
inget om gröna domino?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in