2015-03-19, 20:39
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Rabbit
Nej det har du inte, men du har försökt. Tack för din förolämpning förresten, ytterligare ett magnifikt exempel att det var "bättre förr då människor respekterades för dem de var", som du så fint uttryckte det.

Darwinism är inte exakt samma som modern evolutionsteori för den delen, och om du kan motbevisa evolutionen, så gör det, publicera det i en referentgranskad tidsskrift (peer-reviewed kanske du har hört talas om?) och hämta hem ditt Nobelpris.

Antingen är du ett troll eller så är du extremt korkad. Om det är som du säger skulle du dödas så fort du satte din fot i ett västerländskt land. Om du är så extremt korkad och inte ett troll så borde du ha åkt till syrien och hjälpt ISIS mörda kvinnor och barn redan.

Det tänker jag göra. Men om det är som du tror, varför brydde sig den helige och minste allan om att sätta oss till detta liv, om det nu är så "meningslöst"? För ett test för att se vem som är minst tolerant och mest dömande mot andra människors sätt att vara? I sådana fall vinner du säkert.

Nej det är det inte, men eftersom du tycks se "horaktigthet" överallt så gissar jag på att du är väldigt sexuellt frustrerad. Är det svårt att onanera då man är omskuren?

Citat:
Nej det är det inte, men eftersom du tycks se "horaktigthet" överallt så gissar jag på att du är väldigt sexuellt frustrerad. Är det svårt att onanera då man är omskuren?

Och nu börjar du provocera igen. Kan ni islamhatare och radikala ateister verkligen inte föra sansad diskussion utan att börja kränka och provocera?

Om du vill hävda att det inte råder någon horaktighet i samhället så får du komma med något konstruktivt och förklara varför det är så som du säger istället för att provocera och kränka. Jag ger dig en sista varning nu, upprepas detta så kommer jag ignorera dig.

Citat:
Varför skulle en allsmäktig gud behöva en liten meningslös, hatisk muslim som offrar sig för hans allsmäktighet? Låter jävligt efterblivet.

Du kan filosofera hur mycket du än vill, men faktum kvarstår att detta livet är helt meningslöst då vi alla ändå kommer dö snart.

Citat:
Aha, så livet är meningslöst igen. Nyss var offrandet av sig själv för gud som var vad hela livet går ut på. Vad härligt att du motsäger dig själv.

Nej, detta livet i sig är meninglöst, det enda som är viktigt är vad som sker efter döden.

Citat:
Det är inte ateister som för krig, du säger ju själv att det är judar, kristna och andra muslimer som hatar er "äkta muslimer" eller vad du nu kallar din egen sekt. För övrigt för du inga krig, du sitter bakom ett tangentbord i ett relativt tryggt västerländskt land, äter dig mätt varje dag och allmänt har det bra. Bortsett från det hat du tycks ge uttryck för förstås, det kan inte vara bra för din psykiska hälsa att gå omkring och bära på så mycket ilska. Du borde söka professionell hjälp, om du nu inte är ett random troll förstås.

Jag har det knappats bra i detta skitsamhälle.

Förresten sluta kalla mig för troll, det börjar bli irriterande. Om jag hade varit ett troll hade det jag skrivit varit radikalt annorlunda. Har du inget konstruktivt att säga om det jag skriver så skriv ingenting. Om det är någonting av det jag skriver som du anser vara osant eller lögn och vill istället säga sanningen så säg det istället för att dra fram random anklagelser och provokationer.
Citera
2015-03-19, 20:55
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Och nu börjar du provocera igen. Kan ni islamhatare och radikala ateister verkligen inte föra sansad diskussion utan att börja kränka och provocera?

Du inledde ditt föregående inlägg med att kalla mig korkad. Du skrev tidigare:

Citat:
Förr i tiden levde folk anständiga liv, 90 % av alla kvinnor levde normala traditionella liv som hemmafruar och levde anständiga liv, man klädde sig anständigt, man respekterade människor för det dem är.

Du kallar med andra ord alla som inte lever enligt ditt ideal "oanständiga", och har mage med att avsluta meningen med att "man respekterade människor för det dem är". DU har noll respekt för vad andra människor är då de är annorlunda än din idealbild.

Citat:
Om du vill hävda att det inte råder någon horaktighet i samhället så får du komma med något konstruktivt och förklara varför det är så som du säger istället för att provocera och kränka. Jag ger dig en sista varning nu, upprepas detta så kommer jag ignorera dig.

Det har jag inte hävdat, jag säger att det inte är normen, jag säger att det inte uppmuntras av samhället som stort. Det är tabubelagt att vara otrogen mot sin partner även här. I muslimska länder är det däremot helt OK för en man att ha flera fruar, varför är det inte OK för en kvinna att ha flera män? Är det rättvist?

För övrigt, ignorera på du. Då kanske jag kan ta en diskussion med en människa som inte motsäger sig själv, inte går till personangrepp och faktiskt respekterar andra människor för det dem är, och inte bara pratar om det.

Citat:
Du kan filosofera hur mycket du än vill, men faktum kvarstår att detta livet är helt meningslöst då vi alla ändå kommer dö snart.

Tala för dig själv, om detta livet är meningslöst, varför begår du då inte självmord? Varför bryr du dig om att skriva här?

Citat:
Nej, detta livet i sig är meninglöst, det enda som är viktigt är vad som sker efter döden.

Ja, och du har sagt att enda syftet är att dö för den lille allan, hur ska du ha det? Har livet ett syfte eller ej?

Citat:
Jag har det knappats bra i detta skitsamhälle.

Du lever i en av det bästa samhällena genom alla tider, det är inte perfekt men absolut ett av de allra bästa historiskt. Om du inte har det bra så kanske du ska försöka prata med någon professionell som kan vägleda dig i livet.

Citat:
Förresten sluta kalla mig för troll, det börjar bli irriterande. Om jag hade varit ett troll hade det jag skrivit varit radikalt annorlunda. Har du inget konstruktivt att säga om det jag skriver så skriv ingenting. Om det är någonting av det jag skriver som du anser vara osant eller lögn och vill istället säga sanningen så säg det istället för att dra fram random anklagelser och provokationer.

Okej. Jag ska sluta kalla dig troll, även om det ser ut att vara högst sannolikt. Om du vore en radikal muslim som sympatiserade med bajshögarna i daesh så hade du väl ändå sålt allt du äger och åkt ner dit för att fajtas för den lille allan, precis som du säger att du tror på.
Citera
2015-03-19, 21:08
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:

Du lever i en av det bästa samhällena genom alla tider, det är inte perfekt men absolut ett av de allra bästa historiskt. Om du inte har det bra så kanske du ska försöka prata med någon professionell som kan vägleda dig i livet.

Okej. Jag ska sluta kalla dig troll, även om det ser ut att vara högst sannolikt. Om du vore en radikal muslim som sympatiserade med bajshögarna i daesh så hade du väl ändå sålt allt du äger och åkt ner dit för att fajtas för den lille allan, precis som du säger att du tror på.

Nej, det är ett av dem värsta samhällen genom alla tider. Sverige för 100 år sedan var 100 gånger bättre än det är idag. Jag är mycket väl upplyst i dagens samhälle och hur det fungerar, så tro inte att jag är en okunnig person som inte vet hur samhället fungerar, det är till följd av min stora kunskap om samhället där jag ser med mina egna ögon hur det ser ut i samhället som jag förklarar för dig hur ruttet och värdelöst detta samhället är.

Det andra du nämnde är så omoget att jag inte ens kommer kommentera det.
Citera
2015-03-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Och grunden för ett sånt krig är?

Politik, makt, pengar och annat som jag kanske inte känner till..?
Citera
2015-03-20, 00:07
Medlem
Nurjenfs avatar
Citat:
Nej, det är ett av dem värsta samhällen genom alla tider. Sverige för 100 år sedan var 100 gånger bättre än det är idag. Jag är mycket väl upplyst i dagens samhälle och hur det fungerar, så tro inte att jag är en okunnig person som inte vet hur samhället fungerar, det är till följd av min stora kunskap om samhället där jag ser med mina egna ögon hur det ser ut i samhället som jag förklarar för dig hur ruttet och värdelöst detta samhället är.

Vi måste förstå att utan religiös förankring eller strikt nationalism; så är människan ett lätt byte för sionismens hjärntvätt, vilket leder till hor och plastmänniskor likt "Roger Rabbit".

Att starta krig mot västvärldens zombies har ingen effekt, det finns ingen bryr sig om dom. -- Vi måste få bort maktens judar och dess mutoffer. - Först då kan muslimer och nationalister i helhet, sikta mot äkta självständighet.

Att många nationalister ser islam och muslimer som ett större hot än sionismen är också lite av ett skämt måste jag säga. - Men juden är taktiska och köper in folk för att investera i nationalistisk politik, så dom kan styra fokus bort från judarna och till er muslimer.
Senast redigerad av Nurjenf 2015-03-20 kl. 00:22.
Citera
2015-03-20, 11:15
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:

Trams. Du var inte i Sverige för 100 år sedan ens och du har inte uppvisat några som helst källor för dina absurda påståenden, så det är uppenbart att det bara är ditt eget högst vinklade perspektiv du talar om. För 100 år sedan rasade Första världskriget i Europa, Sverige hade tappat en stor andel av sin befolkning då människor utvandrade till bl.a. USA pga brist på mat etc. Tekniken var långt mindre utvecklat, kvinnor saknade rösträtt, sådana som du saknade definitivt rösträtt och var knappast ens välkomna i landet.

Du är extremt trångsynt, och tror på en liten allan ballan som behöver små människor som dyrkar och dör för hen .
Citera
2015-03-20, 11:54
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nurjenf
Vi måste förstå att utan religiös förankring eller strikt nationalism; så är människan ett lätt byte för sionismens hjärntvätt, vilket leder till hor och plastmänniskor likt "Roger Rabbit".

Och vilken sorts religiös person är du? Den dömande typen?

Citat:
Att starta krig mot västvärldens zombies har ingen effekt, det finns ingen bryr sig om dom. -- Vi måste få bort maktens judar och dess mutoffer. - Först då kan muslimer och nationalister i helhet, sikta mot äkta självständighet.

Att många nationalister ser islam och muslimer som ett större hot än sionismen är också lite av ett skämt måste jag säga. - Men juden är taktiska och köper in folk för att investera i nationalistisk politik, så dom kan styra fokus bort från judarna och till er muslimer.

Svammel. Det finns 14 miljoner judar i världen, ingen av dem spränger sig på Drottninggatan i Stockholm. Det finns runt 1.5 miljarder muslimer. Vilken grupp är större hot mot fred och säkerhet? Den sistnämnda givetvis.
Citera
2015-03-20, 12:42
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Svammel. Det finns 14 miljoner judar i världen, ingen av dem spränger sig på Drottninggatan i Stockholm. Det finns runt 1.5 miljarder muslimer. Vilken grupp är större hot mot fred och säkerhet? Den sistnämnda givetvis.
Och det finns ca. 2.2 miljarder kristna, så enligt ditt resonemang, är kristna det största hotet mot fred och säkerhet eller?
Citera
2015-03-20, 12:58
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Och det finns ca. 2.2 miljarder kristna, så enligt ditt resonemang, är kristna det största hotet mot fred och säkerhet eller?

Nja, absoluta tal är inte det enda som påverkar givetvis. Poängen är givetvis att vi inte ser judar spränga sig på drottninggatan, föra krig över hela världen medans en del muslimer gör det. Men ja, kristna är det största hotet mot global fred och säkerhet i och med den stora kristna dominansen i USA, samt att putin verkar vara nyfrälst och även storbritanniens förre PM, vafan heter han, som var med Busken d.y. och startade irakkriget på 2000-talet? Tony Blair, just det, han är även djupt troende kristen.

Edit: detta beror givetvis på hur vi definierar "största hotet mot fred och säkerhet". Ultimate kaboom är det bara kristna som har makten att utföra, enda muslimska landet med kärnvapen är Pakistan, och de har färre än 100 så...
Citera
2015-03-20, 13:03
Bannlyst
Rätt konstigt att religiösa muslimer flyttar hit. Det är ju väldigt komplicerat att utöva islam i Sverige. Visst går det fortfarande könsstympa sina barn och därefter gifta bort dom, men det blir ju ett besvärligt projekt.
Citera
2015-03-20, 13:07
Medlem
Nurjenfs avatar
Citat:
Och vilken sorts religiös person är du? Den dömande typen?

hade folken fått ha fri självbestämmande utan sionisternas eminenta inflytande. Så hade vi aldrig haft ett problem med muslimerna från början. -- Vi hade också haft ett glatt samhälle med sunda roller.

Religion är ett fint sätt att sammanfoga ett etnisk folk genom andra länder. - Religion är ett påhitt av makten; ett verktyg. -- Detta förstod skaparna bakom kristendom och islam. -- Judendomen är den första styggelsen, och ska därför försvinna först. Detta kan endast dom fria folken göra med fri vilja.

Vi ska inte gå deras ärenden. Vi följer endast vår egna folkliga vilja mot självbestämmande och frihet.
Senast redigerad av Nurjenf 2015-03-20 kl. 13:16.
Citera
2015-03-20, 13:10
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Nja, absoluta tal är inte det enda som påverkar givetvis. Poängen är givetvis att vi inte ser judar spränga sig på drottninggatan, föra krig över hela världen medans en del muslimer gör det. Men ja, kristna är det största hotet mot global fred och säkerhet i och med den stora kristna dominansen i USA, samt att putin verkar vara nyfrälst och även storbritanniens förre PM, vafan heter han, som var med Busken d.y. och startade irakkriget på 2000-talet? Tony Blair, just det, han är även djupt troende kristen.
Vänta nu...vem invadera vem?
Det är inte judarna, muslimer eller kristna som är problemet utan sionister.

Citat:
Edit: detta beror givetvis på hur vi definierar "största hotet mot fred och säkerhet". Ultimate kaboom är det bara kristna som har makten att utföra, enda muslimska landet med kärnvapen är Pakistan, och de har färre än 100 så...
Ja, det är nog svårdefinierat, men kollar vi på antal kärnvapen, så stämmer det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in