Citat:
Nej det har du inte, men du har försökt. Tack för din förolämpning förresten, ytterligare ett magnifikt exempel att det var "bättre förr då människor respekterades för dem de var", som du så fint uttryckte det.
Darwinism är inte exakt samma som modern evolutionsteori för den delen, och om du kan motbevisa evolutionen, så gör det, publicera det i en referentgranskad tidsskrift (peer-reviewed kanske du har hört talas om?) och hämta hem ditt Nobelpris.
Antingen är du ett troll eller så är du extremt korkad. Om det är som du säger skulle du dödas så fort du satte din fot i ett västerländskt land. Om du är så extremt korkad och inte ett troll så borde du ha åkt till syrien och hjälpt ISIS mörda kvinnor och barn redan.
Det tänker jag göra. Men om det är som du tror, varför brydde sig den helige och minste allan om att sätta oss till detta liv, om det nu är så "meningslöst"? För ett test för att se vem som är minst tolerant och mest dömande mot andra människors sätt att vara? I sådana fall vinner du säkert.
Nej det är det inte, men eftersom du tycks se "horaktigthet" överallt så gissar jag på att du är väldigt sexuellt frustrerad. Är det svårt att onanera då man är omskuren?
Darwinism är inte exakt samma som modern evolutionsteori för den delen, och om du kan motbevisa evolutionen, så gör det, publicera det i en referentgranskad tidsskrift (peer-reviewed kanske du har hört talas om?) och hämta hem ditt Nobelpris.
Antingen är du ett troll eller så är du extremt korkad. Om det är som du säger skulle du dödas så fort du satte din fot i ett västerländskt land. Om du är så extremt korkad och inte ett troll så borde du ha åkt till syrien och hjälpt ISIS mörda kvinnor och barn redan.
Det tänker jag göra. Men om det är som du tror, varför brydde sig den helige och minste allan om att sätta oss till detta liv, om det nu är så "meningslöst"? För ett test för att se vem som är minst tolerant och mest dömande mot andra människors sätt att vara? I sådana fall vinner du säkert.
Nej det är det inte, men eftersom du tycks se "horaktigthet" överallt så gissar jag på att du är väldigt sexuellt frustrerad. Är det svårt att onanera då man är omskuren?
Citat:
Och nu börjar du provocera igen. Kan ni islamhatare och radikala ateister verkligen inte föra sansad diskussion utan att börja kränka och provocera?
Om du vill hävda att det inte råder någon horaktighet i samhället så får du komma med något konstruktivt och förklara varför det är så som du säger istället för att provocera och kränka. Jag ger dig en sista varning nu, upprepas detta så kommer jag ignorera dig.
Citat:
Varför skulle en allsmäktig gud behöva en liten meningslös, hatisk muslim som offrar sig för hans allsmäktighet? Låter jävligt efterblivet.
Du kan filosofera hur mycket du än vill, men faktum kvarstår att detta livet är helt meningslöst då vi alla ändå kommer dö snart.
Citat:
Aha, så livet är meningslöst igen. Nyss var offrandet av sig själv för gud som var vad hela livet går ut på. Vad härligt att du motsäger dig själv.
Nej, detta livet i sig är meninglöst, det enda som är viktigt är vad som sker efter döden.
Citat:
Det är inte ateister som för krig, du säger ju själv att det är judar, kristna och andra muslimer som hatar er "äkta muslimer" eller vad du nu kallar din egen sekt. För övrigt för du inga krig, du sitter bakom ett tangentbord i ett relativt tryggt västerländskt land, äter dig mätt varje dag och allmänt har det bra. Bortsett från det hat du tycks ge uttryck för förstås, det kan inte vara bra för din psykiska hälsa att gå omkring och bära på så mycket ilska. Du borde söka professionell hjälp, om du nu inte är ett random troll förstås.
Jag har det knappats bra i detta skitsamhälle.
Förresten sluta kalla mig för troll, det börjar bli irriterande. Om jag hade varit ett troll hade det jag skrivit varit radikalt annorlunda. Har du inget konstruktivt att säga om det jag skriver så skriv ingenting. Om det är någonting av det jag skriver som du anser vara osant eller lögn och vill istället säga sanningen så säg det istället för att dra fram random anklagelser och provokationer.