Citat:
Ursprungligen postat av
FriedrichvonHayek
Du har rätt, jag glömde att multiplicera med 3. Går lite fort ibland när man är upprörd och arg.
Edit: Det är dags att börja starta grupper/organisationer som ser till att utföra tjänster etc till varandra svart. I dessa grupperna tas en avgift ut på de intjänade svarta pengarna om 10 % som ska gå till rättshjälp etc när staten ger sig på en samt till vård/drägligare liv till våra gamla, andra utsatta svenskar etc.
Jag är så trött på att jobba röven av mig för att finansiera skit likt detta...
Ja, hur mycket är vår humanism värd när Sverige kraschat och är på samma nivå som Somalia?
Kommer invandrarna här ha ett bättre liv när Sverige som land är knäckt, bidragen tagit slut och vintern är påväg? Kommer flyktingarna runt om i världen få det bättre när Sverige som land är upplöst och en massa lösa grupperingar strider om makten? Kommer kvinnorna i landet få det bättre när muslimerna börjar kräva Sharialagar (du vet, det man gnällde på Saudiarabien om samtidigt som man hyllar och suger Islamkuk här hemma)?
Vilka ska kämpa för kvinnornas, HBTQXZarnas, zigenarnas och alla andra utsatta gruppers kamp när Sverige som land inte längre finns?
All form av långsiktigt tänkande och planerande är totalt bortblåst. I dagens Sverige verkar alla makthavare fokusera på att framtstå som goda riddare som räddar världen. Att de i praktiken "räddar" medelålders otacksamma män vars enda syfte i landet är att koppla in parasitsnabeln och leva på bidrag skiter man fullständigt i, det är ändå skattebetalarnas pengar som slösas.
De tusentals flyktingar som lever i missär och dör varje år, vars liv hade kunnat räddas och förbättrats avsevärt för en promilles promille av vad invandringen till Sverige kostar?
FUCK THEM! De kan man inte posera brevid och få schyssta bilder till Facebook. De kan man inte använda som propagandaverktyg i kommande valkampanjer:
"Titta! Här är Muhammed! Hans familj är kvar i
*insert random skitland*. I Sverige fann han trygghet, nu arbetar han
(med ett statligt subventionerat jobb som betalas av er skattebetalare). Han drömmer om att få återse sin familj
(som kommer anlända inom kort, resa och uppehälle betalat av svenskarna). HURRA!!!!"