2015-02-14, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-E
Man behöver inte kandidera till riksdagen för att kunna bli utnämnd som statsråd. Även om man oftast går den vägen.

Alltså är det fritt för den rödgröna sörjan att plocka fram denna publikfavorit igen.

Tack och lov är hon inte någon publikfavorit. Sahlin hade stor del i valförlusten 2010 där hon menade att HBTQ och multikulti- införande var den viktigaste politiska frågan.

Sällan har jag skådat en så extremt obegåvad politiker. Hon tycks helt oförmögen till analys. Göran Persson sa att "tänkandet" inte var Sahlins starka sida och det är inte svårt att förstå hur han kom till den slutsatsen.

Sahlin har många lik i garderoben i form av ekonomiska problem. Det i kombination med hennes naiva syn på samhället gör att jag har svårt att se henne i en tung politisk roll för S. I synnerhet då vi är på väg in i en tid av uppvaknande i offentligheten från all den dynga Sahlin lurats att tro på.
Citera
2015-03-15, 20:35
Medlem
Spana in hos en äkta sosse! Måste vara home styleat då jag inte ser några spår av askkoppar i köket.
http://www.husmanhagberg.se/Objekt/?objectid=OBJ31416_1384902888&source=hemnet

Vart ska hon flytta, New York eller Tensta?
Citera
2015-03-15, 20:44
Medlem
StigAllans avatar
Röker hon fortfarande?

Om så kan ingen få in henne på en rökavvänjningskurs?
Fattar hon inte själv att det är skadligt för skattebetalarna hur hon håller på med cigaretterna så måste väl staten ta hand om hennes problem.
Hon har kostat skattebetalarna stora pengar under sin livstid hittills och den kostnaden måste begränsas!
Citera
2015-03-15, 22:28
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locodice
Spana in hos en äkta sosse! Måste vara home styleat då jag inte ser några spår av askkoppar i köket.
http://www.husmanhagberg.se/Objekt/?objectid=OBJ31416_1384902888&source=hemnet

Vart ska hon flytta, New York eller Tensta?

Lite märkligt att bara maken är skriven i bostaden? Möjligen har hon skyddad adress då hon inte är folkbokförd någon annanstans - men det är ju en ganska meningslös åtgärd när hennes make är en känd person + att pressen har gjort reportage utanför hennes hus. Eller Lämnar hon/de landet?
Citera
2015-03-16, 01:33
Medlem
Jag är helt säker på att hon och hennes gubbe vill flytta till en fin trea i Rinkeby. Det måste ju vara det perfekta boendet för henne då hon hyllar multikulti och föraktar allt svenskt. Eller kan det vara en flytt till det syrianska Tälje kanske?. Inte helt fel det heller om man tänker efter.

Säg bara inte att hon också vill in till Vasastan...
Citera
2015-03-17, 01:11
Medlem
EDIT: Sorry läste inte senaste inläggen.

Kärringen har radhuset till salu nu.

http://www.hemnet.se/bostad/radhus-5rum-duvnas-utskog-nacka-kommun-sten-stures-vag-81-6951000

Bilder:
http://www.husmanhagberg.se/alla-bilder/?objectid=OBJ31416_1384902888

För att ha haft ett av Sveriges största Soc-bidrag(ca150000kr i månaden) så måste jag säga att radhuset var i sådant SKABBIGT skick som jag misstänkte.

Söker ni på Hitta.se så ser ni att Bo Sahlin står på denna adress.
Senast redigerad av Azimut68 2015-03-17 kl. 01:15.
Citera
2015-03-17, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Lite märkligt att bara maken är skriven i bostaden? Möjligen har hon skyddad adress då hon inte är folkbokförd någon annanstans - men det är ju en ganska meningslös åtgärd när hennes make är en känd person + att pressen har gjort reportage utanför hennes hus. Eller Lämnar hon/de landet?

Detta var intressant men bör kanske hamna under skvaller i stället. Varför kan man inte hitta Monamuslim någonstans? Ska de skilja sig kanske?

För övrigt tycker jag att deras hem ser ut precis som förväntat - en förvaringsplats för människor men inget hem.
Citera
2015-03-17, 12:18
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locodice
Varför har Mona och Bosse satt upp en stor spegelvägg precis vid matbordet?
Citera
2015-03-17, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Var väl modernt på 80-talet. Sedan har den fått sitta kvar..
ALLT såg förövrigt ut att vara från den tidsepoken.
Citera
2015-03-20, 10:45
Medlem
Smellmysockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Var väl modernt på 80-talet. Sedan har den fått sitta kvar..
ALLT såg förövrigt ut att vara från den tidsepoken.

Klart allt ser ut som 80-talet, decenniet hon fastnat i även vad gäller hur hon ser på världen. En stående replik från henne är "Vet du varför jag började med politik? På grund av Olof Palme". Finns säkert ett hemligt rum med ett altare där OP tillbedes med ett glas rödvin och cigg i handen varje kväll.

Lär kosta multum att röksanera stället...
Citera
2015-03-20, 11:45
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ser väl ut som om de vore fler än två till middag då.
(Ja, någon måste ju förklara din gliring)
Citera
2015-03-20, 14:12
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Röker hon fortfarande?

Gula Blend. Inomhus under köksfläkten. Cigaretten tänder hon på plattan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in