2015-03-17, 10:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ohly och Samir igår. Staxx nästa gång. Nej, de människorna orkar jag inte med.

Får se vilka som är med i avsnitt tre och om jag ger det en chans då istället.
Att de släpper in en sådan som Staxx i sitt hem är förvånande. Men de har väl ingen aning om vem han är (precis som med Samir)?

Nä, det blir inget mer tittande på det här programmet från mig, jag går tillbaka till trötta Ullared igen.
Citera
2015-03-17, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Sven Tumbas fru, Mona.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mona_Tumba

Nej, hon kom som gäst.

Prinsessan hade någon typ av assistent med sig hela tiden, det är nog henne som den du citerade vill veta mer om.
Citera
2015-03-17, 11:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucasmoura
Han var golfspelare ifall du inte visste. De tjänar bra med pengar. Speciellt Parnevik då han var en stor "karaktär" och drog in mycket sponsorpengar, bland annat från Saap. Nu antar jag att han lever på avkastning från investeringar.

Han låg risigt till så sent som 2010. Huset låg då ute till försäljning:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/article12415203.ab

Pga minskade intäkter har han nu tvingats ge sig ut på golfbanan igen:
http://www.dagensps.se/artiklar/2014/05/26/94470595/index.xml
Citera
2015-03-17, 11:15
Medlem
Hjortronsylts avatar
Har inte sett det (och är egentligen inte särskilt intresserad heller) men hörde talas om det när Jesper gästade skavlan.

Känns spontant som om Parnevikfamiljen har ont om pengar. Han har alltid kännts ganska blåst och skulle inte förvåna mig det minsta om han levt/lever högt över sina tillgångar. Har för mig att han vid ett flertal tillfällen också medgivet att brukar strö pengar runt sig med ett ganska kortsiktigt perspektiv. Han var ju en hygglig golfspelare, men han vann väl egentligen inte så mycket? Så det låter otroligt att han skulle ha en stor hög av vinstpengar att ta från?

edit: tog så lång tid på mig att skriva att det hann komma in länkar ovan som mer eller mindre bekräftade det jag misstänkte.
Citera
2015-03-17, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnikkiStrom
Nej, hon kom som gäst.

Prinsessan hade någon typ av assistent med sig hela tiden, det är nog henne som den du citerade vill veta mer om.

Ok.
Tja, då vet jag inte. Men att prinsessan behöver en assistent är väl ingen hemlighet. Både pga. ålder och att hon är/var glad i flaskan.
Citera
2015-03-17, 11:33
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Han var ju en hygglig golfspelare, men han vann väl egentligen inte så mycket? Så det låter otroligt att han skulle ha en stor hög av vinstpengar att ta från?
http://espn.go.com/golf/moneylist/_/tour/alltime

Drygt $15 miljoner i prispengar.
Citera
2015-03-17, 11:36
Medlem
Hjortronsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
http://espn.go.com/golf/moneylist/_/tour/alltime

Drygt $15 miljoner i prispengar.
Ok, förvisso mer än vad jag trodde. Men jag står fast vid att det inte är i närheten tillräckligt för att sponsra hans liv och utsvävningar. Killen hade för fan ett privatjet under en period.
Citera
2015-03-17, 11:39
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Ok, förvisso mer än vad jag trodde. Men jag står fast vid att det inte är i närheten tillräckligt för att sponsra hans liv och utsvävningar. Killen hade för fan ett privatjet under en period.

Nej men J.Lindeberg var ju da shit under en period, tror nog att han pissade in stålars under den tiden.
Citera
2015-03-17, 11:53
Medlem
Esteems avatar
Rubrik korrigerad:
Parneviks på Tv3 Premiär ikväll! --> Parneviks på TV3

/Moderator
Citera
2015-03-17, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Att de släpper in en sådan som Staxx i sitt hem är förvånande. Men de har väl ingen aning om vem han är (precis som med Samir)?

Nä, det blir inget mer tittande på det här programmet från mig, jag går tillbaka till trötta Ullared igen.

Fan vad pinsamt det kommer bli med staxx!

Som du säger Parnevikarna vet nog inte vem killen är och när dem ser en white boy svenne med "arabbrytning" som beter sig som en svart man gör i USA kommer dem nog tänka
Citera
2015-03-17, 13:45
Medlem
Jag har också alltid haft en bild av Parnevik som en man med starkt begränsat intellekt och som lever långt över sina tillgångar.
Citera
2015-03-17, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Fan vad pinsamt det kommer bli med staxx!

Som du säger Parnevikarna vet nog inte vem killen är och när dem ser en white boy svenne med "arabbrytning" som beter sig som en svart man gör i USA kommer dem nog tänka

Optimist!
Inte ens här hemma har vi ju börjat tänka så om Sveriges lilla gullgosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in