2015-03-16, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Inte det minsta galet, 180kr grammet är helt normalt för Ice-o-lator. Sample är inte synonymt med gratis och varför skulle en vendor med över 200 lyckade transaktioner behöva ge ut gratissample? Varför ens ta 18kr, gratis knark men inte gratis porto? På det har jag aldrig varit med om gratissample på SR/FS/Agora/EVO som sagt, men vad vet jag, tokigare ting har skett.

Det bara att hålla tummarna att han i sådant fall inget märker fören det är lagt på lådan.
Är du hög eller? Han delade ut ju ett antal samples för andra kunder skall kunna smaka på haschet till ett bra pris, nästan gratis. Jag menar hur kan man inte gilla bugsbunny liksom! Väldigt generös.
2015-03-16, 15:56
Medlem
simp00s avatar
Någon som handlat northern lights av funky-hsapiens?
2015-03-16, 16:53
Medlem
alienDNAs avatar
någon som har prövat gräset "Amnesia" ?
2015-03-17, 01:47
Medlem
eilahtans avatar
Hade extremt sug efter tramadol i söndags morgon så jag mailade till dom som hade inrikes. Fick svar från några men ingen skulle hinna med tömning tyvärr, kanske Tramoteket. Chansen var dock väldigt liten och säger en vendor det så brukar det inte bli något. Jag gjorde beställningen ändå, de var väldigt trevliga och hjälpsamma.

På måndagen så kollade jag posten innan jag tog cykeln och for och köpte öl och tog lite tjack med en polare, så dagen var absolut inte dålig på något sätt. Sätter mig på EVO och ser att Tramoteket skrivit att det stressat RÖVEN av sig bokstavligt talat och fixat min order 2 minuter innan brevbäraren hann iväg med det. Går ut och kikar i lådan och visst fan ligger brevet där.

Tramoteket alltså, där man ska köpa tramadol

Nu gör jag PR, men detta var fan riktigt schysst. Vendors som ser till att sina kunder från sin medicin dagen efter mig gör att jag kommer beställa därifrån även om det inte kanske är en söndag, hehe.

Tog 3 st 50 ml, just pga alla öl. Nog för att man har skadat sig kroppen så mycket hårdare i Asien gällande piller och alkohol sammantaget.

MVH Eilahtan
2015-03-17, 02:07
Medlem
Skulle vilja slänga iväg en FET gröning till Ritalin4sale (som säljer allt ifrån ritalin, benso, MDMA och tjack).

MDMA't var det bästa jag sett utseendemässigt. Kristaller stora som tiokronor, nästan så man ville spara dom som prydnad. Vita och kristallklara var dom också. Stank den typiska MDMA lukten och har nog aldrig vart så tokväck som på dessa. 10/10. Jämfört med t.ex knappen och MNGFS så var detta MD snäppet vassare, och dessutom billigare - vilket var anledningen att jag köpte det.

Tjacket var också bra. Är inte speciellt erfaren där men fick ett bra och cleant rus utan att bli speciellt stissig. Testade även lite rivotril, svårt o säga om de var bra eller inte men jag kunde somna efter tjacket iaf.

Trevlig och tillmötesgående vendor som levererade på 2dagar och med bra stealth!. Cheers
Senast redigerad av akeeee 2015-03-17 kl. 02:24.
2015-03-17, 02:18
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
vems E/MDMA är bäst?
2015-03-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
vems E/MDMA är bäst?

Testa Ritalin4sale, hans MDMA var gudomligt. Nästan så man tänker tillbaka på 2000-talet där man fick uppleva EUFORI på riktigt. Som jag skrev tidigare, klara feta kristaller som verkligen gjorde sitt jobb. Även billigast
Senast redigerad av akeeee 2015-03-17 kl. 02:24.
2015-03-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Du är ju efterbliven på riktigt.
Skit i honom. Skriv gärna i tråden om du får ditt idag.
2015-03-17, 10:55
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akeeee
Testa Ritalin4sale, hans MDMA var gudomligt. Nästan så man tänker tillbaka på 2000-talet där man fick uppleva EUFORI på riktigt. Som jag skrev tidigare, klara feta kristaller som verkligen gjorde sitt jobb. Även billigast

Jag har testat dom flesta och MNGFS är enligt mig mest prisvärd när det kommer till kvalité och kvantite. Snabba svar och trevligt bemötande. Efter Tramoteket levererat och nu väntar en beställning på 5G hasch utav ZeroZero från användaren embus som någon tipsade om. Vart mellan honom och Bugsbunny's Ice-O-Lator. Kommer absolut ge en uppdatering. Fick svar från MNGFS att dom tydligen börjar få slut MDMA och kommer ta bort 5 och 10G listingen idag, men att de fått in amfetamin igen. Har gjort en beställning precis och återkommer imorgon med gröning och kvalité. Ska iväg ett tag nu men om embus röka har landat senare idag så uppdaterar jag i tråden!

MVH Eilahtan

Edit:

För att göra det lite enklare så kan jag säga såhär (Detta är vad folk tipsar om mest):

Hasch: Embus, Bugsbunny
Weed: Kobe
Amfetamin: MNGFS, Malvax
MDMA: MNGFS, Ritalin4sale

Uppdatera gärna listan.
Senast redigerad av eilahtan 2015-03-17 kl. 11:01.
2015-03-17, 11:09
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Än har dom inte tagit undan dock, lägger en beställning på en femma!

Kan säga att det var helt klart värt det. Lägger en till beställning och testar även deras amfetamin som dej Eilahtan. Är det som den första batchen de hade tidigare så jävlar i mig vad värt pris. Sällan skådat så hyllat amfetamin Eller ja, vissa var ju galen i Stenads men utöver det. Malvax paste var väl inte heller så dumt när det fanns.

Tack för tipset. Såg dock att dom skickar först 18 mars så dom håller på att torka det just nu. Nice att dom är straight forward i alla fall, senaste gången jag beställde var det snustorrt i princip och gav ett väldigt behagligt rus Återkommer på Torsdag med omdöme angående hans/deras amfetamin.
2015-03-17, 11:12
Medlem
alienDNAs avatar
Tjo, jag personligen skulle vilja gröna "Smilee"'s amfetamin.
Riktigt bra!! Och för det priset? Passa på säger jag bara.
2015-03-17, 11:12
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Kan säga att det var helt klart värt det. Lägger en till beställning och testar även deras amfetamin som dej Eilahtan. Är det som den första batchen de hade tidigare så jävlar i mig vad värt pris. Sällan skådat så hyllat amfetamin Eller ja, vissa var ju galen i Stenads men utöver det. Malvax paste var väl inte heller så dumt när det fanns.

Tack för tipset. Såg dock att dom skickar först 18 mars så dom håller på att torka det just nu. Nice att dom är straight forward i alla fall, senaste gången jag beställde var det snustorrt i princip och gav ett väldigt behagligt rus Återkommer på Torsdag med omdöme angående hans/deras amfetamin.

Såg det nu också.. Fan.

Men om det är som du säger samma kvalla som förra gången är det värt väntan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in