Hade extremt sug efter tramadol i söndags morgon så jag mailade till dom som hade inrikes. Fick svar från några men ingen skulle hinna med tömning tyvärr, kanske Tramoteket. Chansen var dock väldigt liten och säger en vendor det så brukar det inte bli något. Jag gjorde beställningen ändå, de var väldigt trevliga och hjälpsamma.
På måndagen så kollade jag posten innan jag tog cykeln och for och köpte öl och tog lite tjack med en polare, så dagen var absolut inte dålig på något sätt. Sätter mig på EVO och ser att Tramoteket skrivit att det stressat RÖVEN av sig bokstavligt talat och fixat min order 2 minuter innan brevbäraren hann iväg med det. Går ut och kikar i lådan och visst fan ligger brevet där.
Tramoteket alltså, där man ska köpa tramadol
Nu gör jag PR, men detta var fan riktigt schysst. Vendors som ser till att sina kunder från sin medicin dagen efter mig gör att jag kommer beställa därifrån även om det inte kanske är en söndag, hehe.
Tog 3 st 50 ml, just pga alla öl. Nog för att man har skadat sig kroppen så mycket hårdare i Asien gällande piller och alkohol sammantaget.
MVH Eilahtan