Hej
nygammal här på forumet. Med lite problem att få en TRT via landstinget.
42 år gammal, kurat lite smått genom åren, kört en egenkomponerad HRT de senaste 6 åren, med c:a 250mg testo per vecka, det har varierat lite med vilka estrar, cyp, enantate och susta mestadels. Trappade av helt med 10mg dianabol under 3 månader och har nu vart ren nästan ett år.
Lusten är nära noll, libidon likaså, det kan funka ibland, men ofta kan jag inte ens få upp den om jag runkar själv.
Har vart och gjort tester, s-testo 15 och SHBG 25, vilket de tycker är normalt och föreslåt samtalsterapi
Nu kommer jag inte ens få göra test nr2 eftersom jag låg så normalt enligt dem. En nivå som ansågs låg för några år sedan.
Hade för c:a 15 år sedan en läkare i ett annat landsting, där det inte alls var samma problem att få hjälp med nivåerna, men han är inte kvar i landet längre. Samtidigt som man skriver att testo-nivåerna är väldigt individuella, så är man stenhård med att man är normal så länge man ligger över 12 i värde?
Är det någon som kan peka en till en vettig läkare/androlog/endikrinilog i stockholmstrakterna som det går att prata med?
Jag funkade utmärkt på min egenkomponerade HRT, men jag kan inte fortsätta köra det olagligt längre.