Citat:
Ursprungligen postat av
Igelollon
Haha! Alltså något i sättet du skriver på får mig på bra humör. PAUSE!!
Att jag vill köra på så låg dos är mest för att se hur min kropp reagerar på det. Första kur osv.

Som Tony T säger så är den en vettig inställning, men det är också viktigt att du ligger på en dos som ger dig lön för det du betalar med kroppen. Släpp smutsbollarna å greppa en skön flaska testo. Har du stor sprutnoja så bör du istället titta på OT. Om du inte vill köra inject för att du tycker det verkar pundigt så är du inte redo för AAS.
Du gör naturligtvis som du själv vill med all respekt, men detta är iaf min åsikt.
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty474
Har du blandat ihop mig med någon eller pratar du med flera i samma inlägg? Hänger inte riktigt med.
Nej pratar om att tipset du fick om att höja dosen kom från en kille jag citerar nedan som verkar vara lika smart som fröken Romson.
Att dubbla sin dos testo efter 14+ veckor är bara onödigt om man nu inte tänker ligga på en längre tid (vilket jag förvisso inte har en aning om du tänkt eller ej, utgår ifrån att du tänkte hålla dig till en "normal" kurlängd.
Citat:
Ursprungligen postat av
SinnerByBirth
Förklara varför tipset är så rutttet?
Jag höjde min testo dos då dbollarna fucka upp min mage.
Sen när blev de ruttet o höja dosen? Haha....
250mg är är inte ens värt o kalla kur liksom...
Ja fattar ingentig... Jävla smartskaft...
Dessutom har denna snubbe hoppat på for life vad ja förstått av hans tidigare inlägg.
Fan folk me sina jävla 12 veckor kurer kan suga mina ärtor kan inte bli mer gay
Nyanserat och intrikat formulerat. Jag tror du slog huvudet på spiken den här gången. Grattis!
Med vänlig hälsning,