2014-10-30, 13:15
Medlem
parkråttas avatar
Varför bry sig överhuvud taget! 10 inlägg i tråden om "sg" som knappt har gjort en enda jävla tag. Fan bryr sig om toysen kör samma skit? De där nya sg har ändå slutat måla eller bytt tagg om en vekca.
Citera
2014-10-30, 17:33
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Varför bry sig överhuvud taget! 10 inlägg i tråden om "sg" som knappt har gjort en enda jävla tag. Fan bryr sig om toysen kör samma skit? De där nya sg har ändå slutat måla eller bytt tagg om en vekca.

Det ligger helt klart något över crewtagen sg. Skall man etablera sig ett eget sg mån tro.
Citera
2014-10-30, 18:34
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Det ligger helt klart något över crewtagen sg. Skall man etablera sig ett eget sg mån tro.

Varför inte OMG när man ändå håller på
Citera
2014-10-31, 18:21
Medlem
Jag är inte superpåläst inom graffen och olika crews så en fråga har jag (Dumförklara mig om ni vill)
men är det möjligt att dessa "SG" kan ha spridit sig/utökat sitt crew till flera städer? Man ser ju många tags som är samma i olika städer och tror knappast det är en och samma snubbe. Bara en tanke =)
Citera
2014-11-06, 21:29
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siXfly
Jag är inte superpåläst inom graffen och olika crews så en fråga har jag (Dumförklara mig om ni vill)
men är det möjligt att dessa "SG" kan ha spridit sig/utökat sitt crew till flera städer? Man ser ju många tags som är samma i olika städer och tror knappast det är en och samma snubbe. Bara en tanke =)

Förstr hur du tänker men när det är så stor skillnad på kvalitet så vet man
Citera
2014-11-07, 02:51
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Förstr hur du tänker men när det är så stor skillnad på kvalitet så vet man
Kan ju vara instickare som hängt med dem i V-ås, troligtvis inte ... men snillen spekulerar.
Är Tokig fortfarande aktiv?
Citera
2014-11-07, 12:27
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
Kan ju vara instickare som hängt med dem i V-ås, troligtvis inte ... men snillen spekulerar.
Är Tokig fortfarande aktiv?
Tokig kör. Är en av de få "möh" som fortf. kör något verkar det som.
Citera
2015-03-04, 16:27
Medlem
Indos avatar
PKC - WAM - HUG (rip) - WAL(rip) - CRAY-C - FUPM !! Dom kör (förutom dom som gått bort )
Citera
2015-03-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
PKC - WAM - HUG (rip) - WAL(rip) - CRAY-C - FUPM !! Dom kör (förutom dom som gått bort )

Haha vilket skämt
Citera
2015-03-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo

Med "kör" menar du då sätter en tag på busskurarna en gång i kvartalet?

Tokig, Wase och Adel i MÖHS kör på för fullt vad jag vet, brukar se paneler nere på Centralstation med jämna och ojämna mellanrum, tar man sig ut till yarden i Tillberga så står det ofta minst en MÖHS-panel där ute.
ASK ser ut att ha kommit igång lite igen, Såg 2st MES pieces ute på Norra Tunbytorp/Hökåsen IP under helgen och DEC verkar ju hålla en god takt på målandet de med.
Gods-målarna kör väl på som vanligt dessutom om man är intresserad av sånt.

Verkar komma fler nya förmågor med, BFC och BES, bara sett BFC utanför famesen än dock.
Citera
2015-03-14, 14:05
Medlem
DEC fläskar ju på här ute i Bjurhovda som riktiga tokar. Jag ser nya pieces varannan vecka, i princip.
Citera
2015-03-14, 15:01
Medlem
foshiznits avatar
Vart tog Diff vägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in