2015-03-04, 13:05
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Den där studien kan ju verkligen inte stämma? Egen erfarenhet av tittande på amatörporrbilder/filmer har lett mig att tro att det är mer vanligt med 16+ än något annat. Kan det verkligen vara så att folk med <15 cm drar sig i sån utsträckning från att filma/fotografera att de är i det närmaste obefintliga?

Det är väl ingen som vill kolla på filmerna annars, för små får inte jobb. Själv kollar jag bara på det med minst min storlek annars tänder jag typ inte på det, man vill typ att det ska se lite groteskt ut för tjejen. Vidare är min utrustning inte jättestor, 19cm däremot rätt så jävla hård. Men har varit hos en betaldam en gång i tiden och hon påstod att endast 4st kunder överträffat mig. Nu säger ni väl att endast småkukade använder betaldamer men men.

Jag hade gärna haft 20-21 då det hade varit ordentligt stort men inte groteskt men nu spelar det ingen roll då jag försöker ställa in mig på celibat.

Edit: pratar inte kukstorlek med tjejer jag ligger med så har ingen info där.
Senast redigerad av fuckedupseriously2 2015-03-04 kl. 13:08.
Citera
2015-03-04, 13:39
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Den där studien kan ju verkligen inte stämma? Egen erfarenhet av tittande på amatörporrbilder/filmer har lett mig att tro att det är mer vanligt med 16+ än något annat. Kan det verkligen vara så att folk med <15 cm drar sig i sån utsträckning från att filma/fotografera att de är i det närmaste obefintliga?

Studien stämmer inte om man jämför med amatörporr på internet nej, det skulle forskarna också hålla med om. Tanken på att använda amatörporr som urval hade forskarna skrattat åt, ungefär som att zoologer skulle studera djur genom att enbart titta på naturdokumentärer eller som att meteorologer skulle lämna väderleksrapporter baserade på videos från youtube.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full
Här finns studien i sin helhet, bläddra ner till metoder och diskussion så ser du att inget slarv har begåtts i utförandet.
Citera
2015-03-04, 13:44
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Studien stämmer inte om man jämför med amatörporr på internet nej, det skulle forskarna också hålla med om. Tanken på att använda amatörporr som urval hade forskarna skrattat åt, ungefär som att zoologer skulle studera djur genom att enbart titta på naturdokumentärer eller som att meteorologer skulle lämna väderleksrapporter baserade på videos från youtube.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full
Här finns studien i sin helhet, bläddra ner till metoder och diskussion så ser du att inget slarv har begåtts i utförandet.

Ibland läser jag för snabbt. Men det finns så klart lika lite efterfrågan på medelstorlek när det gäller amatörporr samt tendens att lägga upp filmer om man har medel eller mindre.

Dock skulle jag vilja drista mig till att påstå att det är mer normala storlekar i äldre filmer generellt.
Citera
2015-03-04, 13:48
Medlem
Vem i helvete mäter sin kuk? kan inte förstå detta fenomen.. Det räcker förresten med 3cm har jag hört me, sen var de nån ny undersökning som sa att medel var nåt på 13,xxcm, folk verkar ha sån skev uppfattning om storlekar, men de kan man tacka porrindustrin för, där alla har brandslangar, och jag kan garantera att de flesta kvinnor inte vill bli sönderkörda av en stor fet domkraft..
Senast redigerad av FBeye 2015-03-04 kl. 13:53.
Citera
2015-03-04, 14:40
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Ibland läser jag för snabbt. Men det finns så klart lika lite efterfrågan på medelstorlek när det gäller amatörporr samt tendens att lägga upp filmer om man har medel eller mindre.

Dock skulle jag vilja drista mig till att påstå att det är mer normala storlekar i äldre filmer generellt.

Ja, amatörporren är fortfarande underhållning och precis som den professionella porren har den varit föremål för selektering innan den når våra ögon. Selekterats efter vad folk helst vill se.

edit. även om denna selektering skiljer sig, inom den professionella porren får bara storkukade män vara med, medans många småkukade män inte vill dela med sig pga storlekshetsen, inte vill dela med sig av andra anledningar eller inte har något sexliv alls.
Senast redigerad av Intotherainbow 2015-03-04 kl. 14:57.
Citera
2015-03-04, 22:01
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Daily Fail rapporterar om en ny studie:

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2975812/So-average-penis-length-Study-reveals-normal-manhood-5-2-inches-erect.html

Jag som alltid trodde att grabben i omklädningsrummet som retades för att vara klent utrustad hade just 12cm... antar att jag får revidera den tanken.

I call bullshit! Tror denna undersökning kommer från samma personer som säger att tjocka tjejer är sexiga och deras kroppar är bra som dom är
Citera
2015-03-04, 22:23
Medlem
lakritcs avatar
Forskarna har noll anledning att ljuga. Fantastiskt att så många tror mer på egna erfarenheter i gymdusch och amatörporr med försvinnandet litet urval i jämförelse än till vetenskapliga studier.
Citera
2015-03-05, 14:56
Medlem
Pusts avatar
Någon skrev det i en annan tråd, men de har förmodligen mätt med linjalen vilande och inte intryckt mot benet (kallat bone pressed). Det kan dessutom skilja någon centimeter beroende på huruvida man sätter linjalen precis i mitten eller lite till sidan.
Citera
2015-03-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Någon skrev det i en annan tråd, men de har förmodligen mätt med linjalen vilande och inte intryckt mot benet (kallat bone pressed). Det kan dessutom skilja någon centimeter beroende på huruvida man sätter linjalen precis i mitten eller lite till sidan.
Nej, följer du länken på förra sidan får du fram rapporten i sin helhet, där det bland annat kan avläsas att ett av inkluderingskriterierna var:

"Flaccid or erect length was measured from the root(pubo-penile junction) of the penis to the tip of the glans(meatus) on the dorsal surface, where the pre-pubic fat pad was pushed to the bone."
Citera
2015-03-06, 11:45
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinnFyraFel
Nej, följer du länken på förra sidan får du fram rapporten i sin helhet, där det bland annat kan avläsas att ett av inkluderingskriterierna var:

"Flaccid or erect length was measured from the root(pubo-penile junction) of the penis to the tip of the glans(meatus) on the dorsal surface, where the pre-pubic fat pad was pushed to the bone."

Vad i hela... enligt undersökningen blir alltså standard att hela kuken täcks av handen när man håller den med en hand? Det är typ 10cm bara där. Man får väl utgå från att de flesta har 1-3 cm "fatpad" och då hamnar standardkuken på dryga 10cm? Det kan fanimig inte stämma.
Citera
2015-03-08, 15:37
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Intressant att 85-90 % av alla killar har mindre kuk än 15 cm som ansågs vara medel.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/4/1425437112298/f8c87bdc-0431-4a13-b537-368d0e1bc32d-620x416.png
Man skulle kunna tro att studien är gjord i Asien men det är den alltså inte. Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.
Senast redigerad av Norrlands.guld 2015-03-08 kl. 15:40.
Citera
2015-03-08, 17:59
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Intressant att 85-90 % av alla killar har mindre kuk än 15 cm som ansågs vara medel.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/4/1425437112298/f8c87bdc-0431-4a13-b537-368d0e1bc32d-620x416.png
Man skulle kunna tro att studien är gjord i Asien men det är den alltså inte. Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.

En metaobservation som kan vara korrekt ja, desto friare kvinnors sexualitet desto större kukar har männen i det landet.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Att små kukar är såpass utbrett i mellanöstern kan bero på att kvinnorna där aldrig hade något val till partner, och att småkukade män med diverse kulturella uppfinningar har kontrollerat barnafödandet väldigt hårt. Högst en metateori såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in