2015-03-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är extremt svårt att få hjärttransplantation i Sverige. Man måste köa länge och vara ganska illa däran innan det händer. Efter transplantationen måste man äta mediciner som inte fungerar ihop med alkohol och droger, så nej det stämmer inte att BO gått genom detta.

Kan mycket väl stämma. Klart som korvspad att en hjärtsjuk 15-åring får ett nytt hjärta om det finns ett passande tillgängligt. Och det är inte första gången som jag hört talas om sjuka unga som lever farligt. Har själv känt flera stycken såna.
Senast redigerad av Turbohaler666 2015-03-13 kl. 23:44.
Citera
2015-03-13, 23:42
Medlem
sircams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Det finns en bra bild som visar platsen tydligt, man ser BO1 ligger raklång och BO2 ligger i tältet alldeles framför. På den bilden syns inte BO som låg bredvid den som låg raklång. Alltså är BO2 som låg ute på gräset i framstupa sidoläge flyttad in till tältet.
Vi som följde Bohuslänningens live rapportering under lördagen kunde läsa om en granne som gick ut på sin balkong och såg en kvinna stå utanför bilen ringandes polis och upprört sa att det är en död kvinna i bilen. Då hade joggaren, som verkar vara en kvinna alltså, ännu inte upptäckt de två döda runt hörnet.
2 min senare var det fullt pådrag enligt samme granne. Hans fru hade hört 7-8 smällar och efter en stund ytterligare en vid 1-1.30 tiden. Han själv sov som en stock, men det smälls tydligen en del med smällare där förr så det togs ingen notis om det.
Men detta går tyvärr inte att hitta, kanske det togs bort av utredningstekniska skäl?
Så vi får bara vänta och se om det stämmer när rättegången kommer igång.
Citera
2015-03-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Du kan alltid baka ut mera, den normale köparen får bra effekt långt ner i procenten

Var är det försvunna laddet nu? Några teorier? Finns det kvar eller är det long gone?
Citera
2015-03-13, 23:44
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Rep som skärp?????? Är det nån ny modetrend? Har hen sålt sitt vanliga skräp, eller kan det vara som en extra säkerhetsgrej så att hen kan använda det och försvara sig med. Eller är det ett sånt här: http://easyinstagram.com/Photo/939148097803781628_366611280
Som jag ser det ser det mest ut som ett kraftigt rep oxå med tanke på den knut som synns
Citera
2015-03-13, 23:46
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är extremt svårt att få hjärttransplantation i Sverige. Man måste köa länge och vara ganska illa däran innan det händer. Efter transplantationen måste man äta mediciner som inte fungerar ihop med alkohol och droger, så nej det stämmer inte att BO gått genom detta.

Läs mina tidigare svar om detta. Det är en fullständig hjärttransplantation det handlar om. Om du ändå väljer att misstro det, ta en koll på Al*as facebook. Finns en bild på gänget där Al*as ärr syns tydligt.
Citera
2015-03-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sircam
Vi som följde Bohuslänningens live rapportering under lördagen kunde läsa om en granne som gick ut på sin balkong och såg en kvinna stå utanför bilen ringandes polis och upprört sa att det är en död kvinna i bilen. Då hade joggaren, som verkar vara en kvinna alltså, ännu inte upptäckt de två döda runt hörnet.
2 min senare var det fullt pådrag enligt samme granne. Hans fru hade hört 7-8 smällar och efter en stund ytterligare en vid 1-1.30 tiden. Han själv sov som en stock, men det smälls tydligen en del med smällare där förr så det togs ingen notis om det.
Men detta går tyvärr inte att hitta, kanske det togs bort av utredningstekniska skäl?
Så vi får bara vänta och se om det stämmer när rättegången kommer igång.

Kan ju faktiskt vara jävligt viktigt för polisen att hemlighålla sån info just för utredningens skull när jag tänker efter
Citera
2015-03-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Var är det försvunna laddet nu? Några teorier? Finns det kvar eller är det long gone?
Starta en ny separat tråd om det ämnet om du vill diskutera detta (om det inte redan finns en tråd om det). Det känns inte riktigt som "ditt ämne" hör i den här tråden
Senast redigerad av ulvan 2015-03-13 kl. 23:50.
Citera
2015-03-13, 23:49
Medlem
Citat:
Kan ju faktiskt vara jävligt viktigt för polisen att hemlighålla sån info just för utredningens skull när jag tänker efter
Liknande står ju i media också så vad skulle vara mer hemligt nu än tidigare?
Citera
2015-03-13, 23:50
Medlem
Vem av bröderna tror ni kommer knäckas först av isoleringen?

Unga grabbar som aldrig känt denna press, trippelmord, goda vänner och en 18-årig tjej.

Vem tror ni, som kanske känner dom? Den ena lär ju vara svagare än den andra.
Citera
2015-03-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Liknande står ju i media också så vad skulle vara mer hemligt nu än tidigare?

Vad snackar du om din lilla smurf?
Citera
2015-03-13, 23:51
Medlem
Citat:
Precis som det som en granne berättade att hen tyckte det såg ut som en tjej på backen har också "försvunnit"
Citera
2015-03-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Vem av bröderna tror ni kommer knäckas först av isoleringen?

Unga grabbar som aldrig känt denna press, trippelmord, goda vänner och en 18-årig tjej.

Vem tror ni, som kanske känner dom? Den ena lär ju vara svagare än den andra.

Den äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in