2015-03-13, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Okej! Jag har mer muskler än dig, högre utbildning, garanterat högre IQ och jag låter inte som någon som blivit tappad när jag skriver här. Men visst! Du kommer troligtvis inte få tag på något vettigt prepp om du inte är beredd att jobba lite för det! De flesta här har gjort sitt för att lära sig vad man behöver för att kunna börja preppa medan du endast säger! "Servera mig allt för jag är för slö och korkad för att ta reda på allt själv!".

Men nu ska jag ändå vara snäll! Läs allt här! Alla trådar! Återkom sen!
https://www.flashback.org/announcement.php?f=12

Mannen, jag garanterar dig att du inte har högre utbildning än mig, dvs om din utbildning inte ligger på +300HP poäng? Skrev för övrigt 1.7 på HP.

Detta är ju en nyböjartråd, varför lära sig den hårda vägen när folk sitter på gedigen kunskap?
Citera
2015-03-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligUggla
Om du hade lärt dig att läsa så vill jag inte ta anabola utan var mer intresserad av Clenbuterol.
Frågan är vem som är slut?

EDIT: Du är medveten om att en VIKT bara är en VIKT? Inga problem att lägga på mig 60kg och trycka 110kg i bänk, men vem fan vill se ut som ett svullo och köpa kläder på diverse specialbutiker för abnorma människor?

Finns många som ser ut som tändstickor och ändå bänkar 110! 110 kg bänk är ingen vikt!

Mvh
Citera
2015-03-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Finns många som ser ut som tändstickor och ändå bänkar 110! 110 kg bänk är ingen vikt!

Mvh

Ja, de växer på träd, brukar se några räkor som reppar på 120kg som om det vore 40kg.
Citera
2015-03-13, 11:10
Medlem
Citat:
Mannen, jag garanterar dig att du inte har högre utbildning än mig, dvs om din utbildning inte ligger på +300HP poäng? Skrev för övrigt 1.7 på HP.

Detta är ju en nyböjartråd, varför lära sig den hårda vägen när folk sitter på gedigen kunskap?

Men nu gör min utbildning det men det hör inte hit! LÄS PÅ NU och återkom sen!

Hej då!
Citera
2015-03-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
om jag tar något var 5:e dag, typ 500mg var 5:e dag vad är då den totala veckodosen?

500/5 * 7 = 700

OMG

Citera
2015-03-13, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
om jag tar något var 5:e dag, typ 500mg var 5:e dag vad är då den totala veckodosen?

700.
Citera
2015-03-13, 12:56
Medlem
Använde blå nål.. körde den ända ner.. men ajja hoppas de släpper då .. tack så mkt grabbar!!

Det är bara vänta ut det då?
Senast redigerad av Guttaputta 2015-03-13 kl. 12:58.
Citera
2015-03-13, 16:55
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guttaputta
Använde blå nål.. körde den ända ner.. men ajja hoppas de släpper då .. tack så mkt grabbar!!

Det är bara vänta ut det då?

Har hänt att jag fått typ ont i höften när jag satt i röven, kanske är när man kommer nära en nerv eller så
Citera
2015-03-13, 19:08
Medlem
Börja redan släppa.. men sjukt ömt, varmt va det.
Va lite problem att komma upp när man satt i bilen eller soffan.. va nog det värsta.
Citera
2015-03-13, 21:12
Medlem
Hej

Har köpt anavar och tänkte börja imorgon.

Är gynnokönslig och undrar om jag behöver ta något för att motverka gynno?
Finns det också bra saker att ta för att minimera skadan på levern?
Tänkte köra 50 dagar i sträck 2 tabletter om dagen.

Tackar :-)

Kan tillägga att jag fick gynno för 8 år sedan när jag körde testo, winnar osv.
Citera
2015-03-13, 21:52
Avslutad
Citat:
Hej

Har köpt anavar och tänkte börja imorgon.

Är gynnokönslig och undrar om jag behöver ta något för att motverka gynno?
Finns det också bra saker att ta för att minimera skadan på levern?
Tänkte köra 50 dagar i sträck 2 tabletter om dagen.

Tackar :-)

Kan tillägga att jag fick gynno för 8 år sedan när jag körde testo, winnar osv.

En AI ska du alltid köra under tiden. Leverskydd kan du säkert skaffa men vad jag förstått så är det mer eller mindre skräp(receptfritt alltså). Drick mycket vatten och undvik alkohol och andra produkter som sliter på levern.
Citera
2015-03-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
En AI ska du alltid köra under tiden. Leverskydd kan du säkert skaffa men vad jag förstått så är det mer eller mindre skräp(receptfritt alltså). Drick mycket vatten och undvik alkohol och andra produkter som sliter på levern.

Kan du vara bussig och förklara vad AI står för?
Och vilket bör jag isfl köpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in