2015-03-13, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Sämre/långsammare upptangning!?
Betydligt större risk för abscess!?

LÅngsammare men allt tas upp. Inte optimalt när det gäller doping men bra inom sjukvården för att slippa få ärrvävnad.

Mvh
Citera
2015-03-13, 10:30
Medlem
Du har missat muskeln eller inte satt tillräckligt djupt helt enkelt.

Hände även mig första kuren fast värre hade 2ml olja som runnit ner i knät, satte i låret sen på kvällen vart knät stelt och ömt.

Lägger mig o sover sedan vaknar jag 5-6 gånger på natten med konstant smärta i knät kund knappt stödja på benet alls i några dagar efter!

Tog 4-5 dagar sen försvann smärtan pga ja körde prop togs oljan upp lite snabbare, läste mycket på amerikanska brädor då jag inte hitta mycket på detta här och smärta,ömmande,värme i knät vid quad inject så har oljan missat muskeln!

Dock ska du vara noggrann fall de ömmar/rodnad vid injekt stället men om det inte gör det så har du bara missat muskeln lite!
Citera
2015-03-13, 10:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
NÄr man skjuter små mängder går det bra att sätta i fettet men när man kommer upp i doser som vi använder här så är det inte bra! Inom sjukvården går det bra att sätta i fettet eftersom dosen är såpass låg.

Mvh

I Sverige är det inte så vanligt nej men det går att sätta hur mycket olja som helst(mer eller mindre) det man däremot kan få göra är att dela upp olika platser.

Citat:
Sämre/långsammare upptangning!?
Betydligt större risk för abscess!?

Ingen skillnad i praktiken. Ingen ärrvävnad, ingen smärta, enklare, mindre höjning av östrogen. Enda nackdelen jag ser är det kan ta längre tid och att man kan få små knölar under huden. Ofarligt men för en nervös person kan det vara katastrof. Var inte rädda för att prova något nytt nu, när man väl bytt till subq så går man aldrig tillbaka.
Citera
2015-03-13, 10:47
Medlem
Citat:
Du vill bränna fett och sammtidigt bli starkare?
Lessen att vara den som är den men tar man inte ens sin kroppsvikt i bänkpress så ska man hålla sig långt ifrån AAS och se över sin kost och träning. Steroider kommer inte hjälpa dig ett dugg innan du får koll på dom bitarna.
Mvh

Jag köper det du säger, men jag vet hur man tränar, har innan tagit 110kg i bänk utan problem, detta var dock för många år sedan...
Skulle säkert palla 75kg i bänk, men då skulle jag behöva någon som kollar så inte skivstången tar livet av mig
Citera
2015-03-13, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Masteron?

Lust att utveckla? Kan självklart googla, men mycket på google är ju skrämselpropaganda från dopingjouren etc. Thx
Citera
2015-03-13, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
I Sverige är det inte så vanligt nej men det går att sätta hur mycket olja som helst(mer eller mindre) det man däremot kan få göra är att dela upp olika platser.

Ingen skillnad i praktiken. Ingen ärrvävnad, ingen smärta, enklare, mindre höjning av östrogen. Enda nackdelen jag ser är det kan ta längre tid och att man kan få små knölar under huden. Ofarligt men för en nervös person kan det vara katastrof. Var inte rädda för att prova något nytt nu, när man väl bytt till subq så går man aldrig tillbaka.

Är man ett fetto så visst går det! Är man en bodybuilder med under 10% fett funkar det inte! Så är det bara.

mvh
Citera
2015-03-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligUggla
Lust att utveckla? Kan självklart googla, men mycket på google är ju skrämselpropaganda från dopingjouren etc. Thx

Var snäll och läs på och återkom om 1 år när du inte låter som någon som precis lärt sig krypa och vill börja springa på en gång. Du måste lära dig gå innan du springer!

Mvh
Citera
2015-03-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Var snäll och läs på och återkom om 1 år när du inte låter som någon som precis lärt sig krypa och vill börja springa på en gång. Du måste lära dig gå innan du springer!

Mvh

ser att roidbiffarna satsar på muskler istl för hjärna
Citera
2015-03-13, 11:02
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Jag köper det du säger, men jag vet hur man tränar, har innan tagit 110kg i bänk utan problem, detta var dock för många år sedan...
Skulle säkert palla 75kg i bänk, men då skulle jag behöva någon som kollar så inte skivstången tar livet av mig

Du vet hur man tränar men kan ändå inte bänka 75 utan pass å vill dessutom kura trots att senaste vändan slutade med skalpell.
Säger som Sebastian Dawkins; du e slut Frida.

Mvh
Citera
2015-03-13, 11:03
Medlem
olgaoturs avatar
Nån som vet om caber ger utslag på 5panels drogtest på jobb(utan aas ikryssat)?
Citera
2015-03-13, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Du vet hur man tränar men kan ändå inte bänka 75 utan pass å vill dessutom kura trots att senaste vändan slutade med skalpell.
Säger som Sebastian Dawkins; du e slut Frida.

Mvh

Om du hade lärt dig att läsa så vill jag inte ta anabola utan var mer intresserad av Clenbuterol.
Frågan är vem som är slut?

EDIT: Du är medveten om att en VIKT bara är en VIKT? Inga problem att lägga på mig 60kg och trycka 110kg i bänk, men vem fan vill se ut som ett svullo och köpa kläder på diverse specialbutiker för abnorma människor?
Citera
2015-03-13, 11:06
Medlem
Citat:
ser att roidbiffarna satsar på muskler istl för hjärna

Okej! Jag har mer muskler än dig, högre utbildning, garanterat högre IQ och jag låter inte som någon som blivit tappad när jag skriver här. Men visst! Du kommer troligtvis inte få tag på något vettigt prepp om du inte är beredd att jobba lite för det! De flesta här har gjort sitt för att lära sig vad man behöver för att kunna börja preppa medan du endast säger! "Servera mig allt för jag är för slö och korkad för att ta reda på allt själv!".

Men nu ska jag ändå vara snäll! Läs allt här! Alla trådar! Återkom sen!
https://www.flashback.org/announcement.php?f=12
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in