2015-03-13, 08:54
Medlem
första injekt..ont men inte vid injekt stället?

Satte 500mg testo e i låret på yttersidan igår på morgonen.
Började känna lite stel i benet senare på ef..på kvällen blev de lite haltande.

Meeeen.. det är inte vid injekt det gör ont utan runt knäskålen?

Släppte lite med varm dusch.

Min första injekt ever ska de också även sägas, vet att man kan få ont osv...men trodde de skulle vara vid injekt stället.
Citera
2015-03-13, 09:05
Medlem
Hejsan alla super pro gymmare...

Är sugen på att få lite kött på benen, tränade hårt för 8 år sedan då jag tryckte testo, Winnar osv, vilket resulterade till ett besök och farbror doktorn med hans fina skalpell...

Well, nu är jag mer ute efter att bli rippad och kliva upp från mina 60kg ( ) i bänk till ialf 90kg utan att lägga på mig för mycket vikt/vätska. Väger just nu 75kg och är 177cm lång.

tränar på gym 3-4 gånger i veckan och löper 3 gånger i veckan.

Funderat på clenbuterol, men det verkar slita på hjärtat vilket inte är optimalt när man ligger på 170-175 i puls under löpningen.

Vad borde jag ta, är tydligen riktigt gynno känslig och ORKAR inte operera mig igen...

Please help a bro out
Citera
2015-03-13, 09:27
Avslutad
Skjut i fettet om du är nervös, magen funkar lika bra och du kan använda mindre nålar.
Citera
2015-03-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Skjut i fettet om du är nervös, magen funkar lika bra och du kan använda mindre nålar.

Haha ja hoppas innerligt att du trollar nu!!?
Citera
2015-03-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Gud så tråkigt med bara testo... Skämt och sido. Jag vet att EQ inte är den optimala massbyggaren men vid dessa doser som jag tänkte använda så ska det bygga okej med massa. Jag har inte "bråttom" och EQ verkar intressant så kan nog bli det

Dock kanske kuren kortas ner till 14 veckor EQ och kanske 2 veckor mer testo, vi får se!

Har 2 svängar med EQ i bagaget runt grammet bägge gångerna, bamse och Phoenix
På bulk och nej bygger inget vidare ..

Deca var inget för dig ?
Citera
2015-03-13, 09:45
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulligUggla

Är sugen på att få lite kött på benen, tränade hårt för 8 år sedan då jag tryckte testo, Winnar osv, vilket resulterade till ett besök och farbror doktorn med hans fina skalpell...

Well, nu är jag mer ute efter att bli rippad och kliva upp från mina 60kg ( ) i bänk till ialf 90kg utan att lägga på mig för mycket vikt/vätska. Väger just nu 75kg och är 177cm lång.

Funderat på clenbuterol, men det verkar slita på hjärtat vilket inte är optimalt när man ligger på 170-175 i puls under löpningen.

Vad borde jag ta, är tydligen riktigt gynno känslig och ORKAR inte operera mig igen...

Please help a bro out

Masteron?
Citera
2015-03-13, 09:57
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulligUggla

Please help a bro out
Du vill bränna fett och sammtidigt bli starkare?
Lessen att vara den som är den men tar man inte ens sin kroppsvikt i bänkpress så ska man hålla sig långt ifrån AAS och se över sin kost och träning. Steroider kommer inte hjälpa dig ett dugg innan du får koll på dom bitarna.
Mvh
Citera
2015-03-13, 10:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guttaputta
Satte 500mg testo e i låret på yttersidan igår på morgonen.
Började känna lite stel i benet senare på ef..på kvällen blev de lite haltande.

Meeeen.. det är inte vid injekt det gör ont utan runt knäskålen?

Släppte lite med varm dusch.

Min första injekt ever ska de också även sägas, vet att man kan få ont osv...men trodde de skulle vara vid injekt stället.
Kan bli så om man inte sätter tillräckligt djupt, eller hamnar mellan 2 muskler.
Storlek på kanylen? Körde du in den hela vägen?
Citera
2015-03-13, 10:03
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
????
Citera
2015-03-13, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Violalovar
Haha ja hoppas innerligt att du trollar nu!!?

Verkligen inte. Det är dags att krossa myten med att man måste skjuta steroider i muskel när fett går minst lika bra om inte bättre tom.
Citera
2015-03-13, 10:11
Medlem
Citat:
Verkligen inte. Det är dags att krossa myten med att man måste skjuta steroider i muskel när fett går minst lika bra om inte bättre tom.

NÄr man skjuter små mängder går det bra att sätta i fettet men när man kommer upp i doser som vi använder här så är det inte bra! Inom sjukvården går det bra att sätta i fettet eftersom dosen är såpass låg.

Mvh
Citera
2015-03-13, 10:11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Sämre/långsammare upptangning!?
Betydligt större risk för abscess!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in