2015-03-12, 01:23
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggr
Någon annan som reagerat på Annas enormt överklass-klingande efternamn Bachmann-Le Tissier eller va det nu va hon hette? Nu va det i alla fall hon som fick åka hem.

Anna Barkman Messeter heter hon. Inte så väldigt "överklass" direkt.

Men fy fan vad plastig och konstgjord hon är, vaxdockorna på Madame Tussauds känns mer äkta...
Citera
2015-03-12, 02:44
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Anna Barkman Messeter heter hon. Inte så väldigt "överklass" direkt.
Håller med.

Anna är den sista jag skulle tänka på när någon nämner överklass. Inget illa menat om henne, men hon signalerar tydligt att hon delvis fått kämpa genom sin karriär. Sen är det också ovanligt med överklass som skaffar fem barn, t.o.m. ovanligt för medelsvensson (inget fel i det heller dock). Hon är nog medelklass, likt majoriteten.

Om man frågar mig så det just alla andra övriga (som är kvar) som skickar lite överklassvibbar. Fredrik med backslicken och KTH-Ludde för att ta några exempel.
Citera
2015-03-12, 07:42
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Håller med.

Anna är den sista jag skulle tänka på när någon nämner överklass. Inget illa menat om henne, men hon signalerar tydligt att hon delvis fått kämpa genom sin karriär. Sen är det också ovanligt med överklass som skaffar fem barn, t.o.m. ovanligt för medelsvensson (inget fel i det heller dock). Hon är nog medelklass, likt majoriteten.

Om man frågar mig så det just alla andra övriga (som är kvar) som skickar lite överklassvibbar. Fredrik med backslicken och KTH-Ludde för att ta några exempel.
Kärringen med punghår på skallen luktar ju allt annant än överklass.
Citera
2015-03-12, 15:48
Medlem
Något är väldigt konstigt när de bästa deltagarna åker ur tävlingen.
Citera
2015-03-12, 18:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Mischa känns tusen gånger mer kunnig och professionell än vad Per gjorde, riktigt bra castat!.

Ja, det beror på vad vi vill se. Underhållning (Per) eller kunskap (Mischa)
Citera
2015-03-12, 18:42
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Ja, det beror på vad vi vill se. Underhållning (Per) eller kunskap (Mischa)
Om man gillar lyteskomik så bjuder Mischa på underhållning också.
Citera
2015-03-12, 20:14
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fafft hon äf fobbif faff lyffna på.
Hahaha. Ja med det garnityret och överbett kommer missljud. Tycker hon ser smått läskig ut, som ett vandrande lik. Men jag gillar henne!
Citera
2015-03-12, 21:09
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSun
Hahaha. Ja med det garnityret och överbett kommer missljud. Tycker hon ser smått läskig ut, som ett vandrande lik. Men jag gillar henne!

Tycker hon ser charmig ut, dessutom har hon otroligt vackra ögon.
Citera
2015-03-12, 21:25
Medlem
Synd att Anna åkte ut, vilken underbar personlighet, och så har hon ju varit säker i matlagningen också. Men helt rätt att Ludde var kvar. Han vågar sig verkligen på, just exklusiva rätter. Mmm...härliga middagar han och flickvännen bör ha.
Att Fredrik är så fantastisk med matlagningen då? Jag har underskattat honom.
Tänkt att han lever på övertid liksom,
och liksom glidit med på ett bananskal.
Skittrevlig kul kille dock. Och han verkar ha något i sin matlagning som inte jag förstått då.
Men som tittare så får man ju aldrig provsmaka, man smakar bara med ögonen, och då får man väl fel uppfattning?
Ibland ser det ju inte gott eller fint upplagt ut, och så helt plötsligt så lovordar juryn maten.
Jag fattade inte att Fredriks korvar såg goda ut, förrän juryn sa det.
Citera
2015-03-12, 22:59
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Han vågar sig verkligen på, just exklusiva rätter. Mmm...härliga middagar han och flickvännen bör ha.

Han tar ju sig vatten över huvudet rätt ofta, så han och flickvännen lär nog få trycka i sig ett och annat missfoster till maträtt också...
Citera
2015-03-12, 23:36
Bannlyst
Drömfinal mellan Ludde och Fredde inc!
Citera
2015-03-12, 23:42
Medlem
Kanonsäsong i år tycker jag. Duktiga matlagare och bra jury. Skönt att slippa idioten Morberg. Hoppas på skjortförsäljaren som segrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in