2015-03-10, 10:55
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelly
Det är därför teamen som gör dom bästa tabletterna (typ Heineken, Bugatti, UPS mm) hela tiden gör nya motiv och färger så att det blir svårkopierat.
Det krävs även mycket jobb för någon som vill skapa kopior, först ska dom ha en högkvalitativ pillpress och få till så det blir bra kopior och sedan måste dom producera och sälja stora mängder till seriösa köpare som har bra koll och lätt kan se eller testa och märka att det är dålig kvalité. Tack vare nätet hade folk snabbt fått reda på att kopior hade börjat produceras och dom riktiga teamen skapar snabbt ett nytt motiv

Det är min teori!

Med det sagt så förekommer kopior, det värsta exemplet är rosa supermans med pmma i. Blå spöken och gröna granater har också kopierats (för att nämna ett par), dessa var dock inte farliga, bara dåliga. Jag har själv fått helt värdelösa blå spöken. Hur som så verkar dom aldrig få till exakta kopior, det krävs ju en del jobb. Men det kan vara svårt att se med vissa.
Senast redigerad av lemon99 2015-03-10 kl. 10:57.
Citera
2015-03-11, 20:04
Medlem
mecca--villages avatar
Tjena!
Någon som kommit över gröna domino och kan säga om dom är bra och det viktigaste, är det riktiga E?
Tack på förhand
Citera
2015-03-11, 20:15
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siris123
Gröna Handgranater? Bra eller bajs.

Pressad i form av en faktisk handgranat? Kom över några sådana och dom skall enligt flera källor innehålla runt 120mg MDMA.
Jag skulle säga att det är lika bra tryck i dom som i en bra batch blå spöken.
Citera
2015-03-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Pressad i form av en faktisk handgranat? Kom över några sådana och dom skall enligt flera källor innehålla runt 120mg MDMA.

har du testat blå spöken från stockholmsområdet nyligen?
Citera
2015-03-11, 22:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siris123
Gröna Handgranater? Bra eller bajs.
Det har cirkulerat bra sådana ett bra tag, men ryktet gör gällande att det även ska ha kommit sämre kopior senaste tiden. Dessa kopior har jag endast läst om, men de bra har jag stött på i verkligheten
Citera
2015-03-12, 11:49
Medlem
Någon som vet hur bra blåa spöken är nu för tiden?
Har testat dom mörkblåa innan och dom var skitbra, men dom ljusblåa var kassa.
Hur ser det ut angående detta i gbg området?
Citera
2015-03-12, 17:46
Medlem
Är a wwe speak på två gula lejon. Tog över en imme att färga, nu är allt jävligt vmisigt.. Återkommerh

heelt gittMK MDzz, tror de en rejäl mäng MDMA
Senast redigerad av kaninhead 2015-03-12 kl. 18:35.
Citera
2015-03-12, 17:51
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq

Vad snackar du om?
Gröna handgranater med en skåra är 220mg MDMA.. Bästa Et jag rullat på någonsin... Bild nedan

http://25.media.tumblr.com/320feeaed7c41407a397dda71970b648/tumblr_mk3qwiw2xL1s6xloqo1_500.jpg
Citera
2015-03-12, 19:48
Medlem
Gula lejon från stockholmsområdet, bra eller bajs?

Mvh
Citera
2015-03-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadlypeterguy
Gula lejon från stockholmsområdet, bra eller bajs?

Mvh

Klart godkända.. Vet inte om de var lika rena om jordgubbarna (hade tagit för mkt annat för att kunn avgöra), men två stycken färgade på ordentligt.. Inget utomjordligt men jag föredrar MDMA/MDXX framför 2c-bhallisar och annat skit.

Är fortfarande 4 timmar efter intag rejält uppåt men nu kan jag se vad som står på skärmen iaf
Citera
2015-03-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninhead

Klart godkända.. Vet inte om de var lika rena om jordgubbarna (hade tagit för mkt annat för att kunn avgöra), men två stycken färgade på ordentligt.. Inget utomjordligt men jag föredrar MDMA/MDXX framför 2c-bhallisar och annat skit.

Är fortfarande 4 timmar efter intag rejält uppåt men nu kan jag se vad som står på skärmen iaf

Kan i efterhand säga att de var bra men aningen svaga. Peaken var inte längre än 2h på 2st
Citera
2015-03-14, 02:28
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Seriöst ingen som vet något???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in