2015-09-10, 19:25
Medlem
konstigkonsts avatar
Någon som har info om blåa dödskalleformade piller i Göteborgsområdet?
Citera
2015-09-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
tänk om man kunde få tag på gröna whatsapp igen, absolut bästa jag fått i Sverige.

bumpar min fråga om någon vet något om (ljust) rosa stjärnor, stockholm? blev varnad av en vän men inte hittat något. ez test vet jag inte hur det fungerar, är inte tillräckligt kunnig i hur jag ska tolka resultatet tänker jag.

Finns mycket av whatsappen i stockholm!
Citera
2015-09-14, 21:03
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parabola
gråa nespresso? svinsnyggt tryck, stinker mdma och fick höra att jag ska ta en halv

Hur funka dom? Slängde nyss iväg en beställning från FS av ett par stycken.
Citera
2015-09-15, 14:10
Medlem
DoYouBleeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Hur funka dom? Slängde nyss iväg en beställning från FS av ett par stycken.

Du behöver inte oroa dig över något
Citera
2015-09-15, 15:02
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoYouBleed

Härligt dom kom nyss. Det är lätt dom snyggaste pillrena jag sett till utseendet.
Citera
2015-09-16, 03:48
Medlem
MonkeyMens avatar
Hade ett gött rus på blå spöken (liknande snapchats logga) för någon vecka sedan i GBG, hur är de i jämförelse med de andra som rör sig i Göteborg just nu? Kan jag förvänta min likvärdigt eller bättre? Eller var dessa de bästa i området just nu?
Citera
2015-09-16, 03:51
Medlem
shadow666s avatar
Någon som kan förklara lite känslan kring när man tar ett "E" piller? hört att man ska bli speedad som en kanin som tusan osv, vilket ja inte tycker låter najs as alls, super hellre till då på ett flak öl och blir lugn och harmonisk.
Citera
2015-09-16, 04:02
Medlem
TeslaTeslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Någon som kan förklara lite känslan kring när man tar ett "E" piller? hört att man ska bli speedad som en kanin som tusan osv, vilket ja inte tycker låter najs as alls, super hellre till då på ett flak öl och blir lugn och harmonisk.

Beror på pillret. Vissa innehåller amfetamin, vissa endast MDMA. Vissa är bra balanserade, vissa inte. Har haft my share of pills där de varit extremt "tjackiga", och vissa som varit mer lugna.
Citera
2015-09-16, 06:11
Medlem
Citat:
Det beror ju på vad du ska göra. Ska du på rave och stå och dansa i 5 timmar kan det vara bra en en extra energi knuff Annars kan du ta MDMA vilket du blir lite mera mysig av.
Citera
2015-09-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyMen
Hade ett gött rus på blå spöken (liknande snapchats logga) för någon vecka sedan i GBG, hur är de i jämförelse med de andra som rör sig i Göteborg just nu? Kan jag förvänta min likvärdigt eller bättre? Eller var dessa de bästa i området just nu?

Blå spöken är standardpiller, funkar helt ok. Inte något av premiumpillren på 200+mg men helt klart nog för en bra kväll.

Finns bättre, finns sämre.
Citera
2015-09-16, 17:05
Medlem
Citat:

Man blir inte ens nära så speedad som man blir på tjack, men piggare blir alla. En allmän eufori, och en djup upplevd kontakt/kärlek med alla du är nära är lite definitionen av ett MDMA rus. Vissa älskar att dansa, vissa älskar att bara stå och smeka folk, vissa älskar att prata. Jag blir dansig som fan och raggig som ett djur haha.

Det är en mycket unik känsla.
Citera
2015-09-17, 23:15
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoYouBleed

ska själv ge dem ett försök imorgon. Hoppas de håller så hög standard som det sägs för jag sitter bara på en jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in