2015-02-28, 09:10
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
tack Ante, tyckte Anni o ja fick till de ganska bra

Trevligt !

Fick du öva på svenska språket något ?

/Antex
Citera
2015-03-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
hur mycket kan du betala
pengar e inget problem, kan tänka mig betala 500 kr extra kanske 1000
Citera
2015-03-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
pengar e inget problem, kan tänka mig betala 500 kr extra kanske 1000
Är det ett måste att få göra creampie eller kan du ta ett stort antal nej innan du får ett ja? För det är vad som kommer att hända med denna budget. Du verkar inte känna till att oskyddat knull är otillåtet.
Senast redigerad av uc17 2015-03-08 kl. 23:22.
Citera
2015-03-11, 20:59
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Nån som testat VIP på Sharks? Hittar ingen vettig info på deras hemsida. Inte ens vad VIP kostar men det är väl ohemult dyrt antar jag. Ser dock ett badkar i bakgrunden på VIP-loungen inne i vad som verkar vara ett mysrum och bada skumbad med en flicka är något som får gälarna att jobba extra på Thorster.
Citera
2015-03-12, 08:35
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Nån som testat VIP på Sharks? Hittar ingen vettig info på deras hemsida. Inte ens vad VIP kostar men det är väl ohemult dyrt antar jag. Ser dock ett badkar i bakgrunden på VIP-loungen inne i vad som verkar vara ett mysrum och bada skumbad med en flicka är något som får gälarna att jobba extra på Thorster.

Jag har för mig att jag har läst någonstans om priser på 200 euro per timme för VIP-loungen, plus själva ersättningen till tjejen. Kan bara inte komma ihåg var någonstans jag läste detta?
Citera
2015-03-12, 16:01
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Jag har för mig att jag har läst någonstans om priser på 200 euro per timme för VIP-loungen, plus själva ersättningen till tjejen. Kan bara inte komma ihåg var någonstans jag läste detta?

I så fall gökar jag nog loss på den mer folkliga nivån.

Citera
2015-03-12, 21:27
Medlem
Någon som vet om det är många av tjejerna på Atmos (Hamburg) som inte jobbar runt påsken? Om jag åker dit, så vill man ju ha så många där som möjligt. En ev resa blir nog i veckan före påsk.
Citera
2015-03-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Någon som vet om det är många av tjejerna på Atmos (Hamburg) som inte jobbar runt påsken? Om jag åker dit, så vill man ju ha så många där som möjligt. En ev resa blir nog i veckan före påsk.
Den ortodoxa påsken är 12:e april och det är denna rumänskorna firar så det lär nog inte märkas under "vår" påsk.
Citera
2015-03-19, 12:02
Medlem
Zombieheadshots avatar
Ska dit för första gången med min polare nu. Har bara vart på trevliga små bordeller och vid Red light district innan men aldrig något sånt här. Läst en hel del att man ska akta sig för sharks och allt vad de är. Men vad brukar åldrarna vara där? Tjejerna är ju 22+ liksom men jag är själv 22.
Ser man endast män som är 30+ där?

Sen några andra nybörjartips? Ska dit på påskhelgen.
Citera
2015-03-22, 18:37
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Hur är buffén på Artemis?
Citera
2015-03-22, 18:41
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Hur är buffén på Artemis?