2015-03-10, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Kommer behöva manipulera mitt blodtryck framöver förmodligen då jag ska genomgå massa tester.

Har droppat alla orala och ligger på cirka 1000mg testo e ew nu.
Ska skaffa en blodtrycksmätare o hålla koll på blodtrycket.

Planen är att äta inderal innan mina läkarbesök för att sänka blodtrycket, om de nu kommer behövas. Tror ni jag kan lyckas med denna plan och visa ett normalt blodtryck samt hjärtrytm?
Vad gäller testerna? Jag har väldigt hög puls oavsett aas eller inte p.g.a. min ångest och så så du kanke kan skylla på nåt sånt i värsta fall, stress eller dyl.?
Citera
2015-03-10, 07:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Har du så lite att göra att du behöver leta igenom mina gamla inlägg

Oavsett, jag fick inget bra svar där, nu läser jag mer om hur AI kan vara ett alternativ.
Och om någon har lust o svara på mina frågor istället för att leta igenom mina gamla inlägg vore det sjysst.

Vad han menar är nog att vem pallar lägga tid på dig om du ändå inte lyssnar, dvs är på väg å göra samma misstag igen.

1mg adex eod på 250mg test ew är svårt obalanserat. Visst att det är olika men jag ligger på 0.5mg eod på ungefär 600mg test ew. Adex är inte ett prepp man använder för att torka ut kroppen såsom du verkar vara ute efter. Winstrol liknar mer en matchning mot vad du efterfrågar.

Varför är du så rädd för vätskeretention om man får fråga?

Mvh
Citera
2015-03-10, 11:32
Medlem
claymanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vad han menar är nog att vem pallar lägga tid på dig om du ändå inte lyssnar, dvs är på väg å göra samma misstag igen.

1mg adex eod på 250mg test ew är svårt obalanserat. Visst att det är olika men jag ligger på 0.5mg eod på ungefär 600mg test ew. Adex är inte ett prepp man använder för att torka ut kroppen såsom du verkar vara ute efter. Winstrol liknar mer en matchning mot vad du efterfrågar.

Varför är du så rädd för vätskeretention om man får fråga?

Mvh

Behöver inte torka kroppen, bara jag inte lägger på mig för mycket vatten..

Jag har fått karpaltunnelsyndrom innan, vill inte få det igen och tvingas operera. Därav.
Citera
2015-03-10, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Vad gäller testerna? Jag har väldigt hög puls oavsett aas eller inte p.g.a. min ångest och så så du kanke kan skylla på nåt sånt i värsta fall, stress eller dyl.?

Ja dka få en medicin utskriven och dom kommer kolla mitt blodtryck osv en gång i månaden i 6 månader ungefär.

Lider även av ganska stark ångest så kanske kan slänga in nått sånt hehe.

Ska beställa en blodtrycksmätare nu och se vart inderalen tar mig osv.
Citera
2015-03-10, 22:08
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ja dka få en medicin utskriven och dom kommer kolla mitt blodtryck osv en gång i månaden i 6 månader ungefär.

Tycker du att det verkar smart att förställa provresultaten för doktorerna som skall skriva ut medicin åt dig? Du är ju inte bara (extremt) dålig på matte - du verkar vara helt korkad.

Låt doktorerna göra sitt jobb, dvs att hjälpa dig. Sluta bete dig som en sopa.

Mvh
Citera
2015-03-11, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tycker du att det verkar smart att förställa provresultaten för doktorerna som skall skriva ut medicin åt dig? Du är ju inte bara (extremt) dålig på matte - du verkar vara helt korkad.

Låt doktorerna göra sitt jobb, dvs att hjälpa dig. Sluta bete dig som en sopa.

Mvh

Nej ja är inte extremt dålig på matte jag var extremt slö vid tillfället. Det är för lätt att skriva från mobilen.

Det gäller en adhd medicin.
Kommer börja med den om några veckor o de känns ruttet att hoppa av kuren bara sådär, därför kollar jag lite på hur hcg och clomid/nolva påverkar blodtrycket okså. Ska jag droppa nu efter bara 3 månader vill jag endå ha en sjyst pct iaf.

Kuren var planerad för ett år men så dök denna nya medicin upp och ställde till det... Att dom kollar blodtryck osv e bara rutin jag har skitbra värden annars och alltid haft och inga sjukdomar inom släkten.

Men tänkt gaina sönder en månad till sen hoppar jag på hcg sen clomid o nolva om inte det också kan påverka blodtrycket markant vilket jag luskar i nu.

Känns bara jävligt trist o behöva droppa därför jag velar som en idiot lm hur jag ska göra men vafan jag har hela livet framför mig
Senast redigerad av SinnerByBirth 2015-03-11 kl. 01:10.
Citera
2015-03-11, 01:25
Medlem
Citat:

Men isf bhöver du väl inte få ner blodtrycket? Låt dom se hur det ligger till helt enkelt.
Citera
2015-03-11, 10:40
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Nej ja är inte extremt dålig på matte jag var extremt slö vid tillfället. Det är för lätt att skriva från mobilen.

Det gäller en adhd medicin.
Kommer börja med den om några veckor o de känns ruttet att hoppa av kuren bara sådär, därför kollar jag lite på hur hcg och clomid/nolva påverkar blodtrycket okså. Ska jag droppa nu efter bara 3 månader vill jag endå ha en sjyst pct iaf.

Kuren var planerad för ett år men så dök denna nya medicin upp och ställde till det... Att dom kollar blodtryck osv e bara rutin jag har skitbra värden annars och alltid haft och inga sjukdomar inom släkten.

Men tänkt gaina sönder en månad till sen hoppar jag på hcg sen clomid o nolva om inte det också kan påverka blodtrycket markant vilket jag luskar i nu.

Känns bara jävligt trist o behöva droppa därför jag velar som en idiot lm hur jag ska göra men vafan jag har hela livet framför mig

Okej... Så anledningen till att du inte fattade vad veckodosen blir med ett dosintervall på 500mg e5d var att du skrev från mobilen.. Mm. Det verkar logiskt.

Dom qwerty sa; manna upp å låt läkarna ta proverna. Eller skit it. Ät inderal om du vill. Hur som helst så är detta inget som bör diskuteras i en nybörjartråd då blodtrycksreglerande medicin inte är något man leker med.

Men det är bara min åsikt.

Mvh
Citera
2015-03-11, 13:13
Medlem
Söker lite tips, har tränat i 4 år nu. Dom senaste 3 åren har jag kört Pwo, Gainer & Kreatin från Gymgrossisten. Är skapligt nöjd. Bränt många tusenlappar på dessa kosttillskott under åren, men det har det varit värt. Tränigen är såklart en livsstil men har ändå alltid känt att det ska kunna vara en hobby och inget jag tvingas fortsätta med i hela mitt liv om jag tröttnar. Därför vill jag verkligen aldrig förstöra min egenproduktion av testosteron eller liknande.

Finns det någon som kan ge mig tips på något man kan ta för att stiga upp ypperligare ett steg inom styrketräningen? Mitt mål är att bygga mer. Om man nu vill ta ett steg till, måste nästa steg verkligen vara testo? finns det inga "lättare" AAS eller annat där ute som kanske inte är klassat som AAS? kanske något som ger sämre resultat men även innebär färre bieffekter? Lagligt eller inte spelar ingen större roll.
Citera
2015-03-11, 13:18
Medlem
Här hade man planerat att köra tren i höst men nu kanske(!) det blir en lite lättare comeback i en sport där jag behöver lite kondition och det är inte för jävla kul med tren i kroppen...

Funderar därför kanske på EQ, verkar vara en trevlig steroid som bygger kvalitetsmassa i en bra takt.
Men vad jag förstått så behövs lite högre doser på EQ för att bygga massa och vara nöjd, iaf vad jag läst här, jag kan ha fel?

Tänkte:
V. 1-20 testo e 350mg e5d
V. 1-16 EQ 700mg e5d

Kan det vara en bra dos? Kuren kommer ju gå på en del med nolva, clomid och verktyg så tips mottages!
En del vill säkert att jag sätter e4d men eftersom det blir en ovanligt lång kur för mig trivs jag helt enkelt bättre med att sätta mer sällan.

Mvh jojjan!
Citera
2015-03-11, 13:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivEttVal
Söker lite tips, har tränat i 4 år nu. Dom senaste 3 åren har jag kört Pwo, Gainer & Kreatin från Gymgrossisten. Är skapligt nöjd. Bränt många tusenlappar på dessa kosttillskott under åren, men det har det varit värt. Tränigen är såklart en livsstil men har ändå alltid känt att det ska kunna vara en hobby och inget jag tvingas fortsätta med i hela mitt liv om jag tröttnar. Därför vill jag verkligen aldrig förstöra min egenproduktion av testosteron eller liknande.

Finns det någon som kan ge mig tips på något man kan ta för att stiga upp ypperligare ett steg inom styrketräningen? Mitt mål är att bygga mer. Om man nu vill ta ett steg till, måste nästa steg verkligen vara testo? finns det inga "lättare" AAS eller annat där ute som kanske inte är klassat som AAS? kanske något som ger sämre resultat men även innebär färre bieffekter? Lagligt eller inte spelar ingen större roll.

Ipamorelin, GHRP-2 och -6, cjc utan dac, mod Grf 1-29, IGF-1 LR3 - eller (det något missvisande) samlingsnamnet; Peptider. Sätts subkutant minst 1 gång varje dag för hyfsat resultat.

Mvh
Citera
2015-03-11, 13:25
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Här hade man planerat att köra tren i höst men nu kanske(!) det blir en lite lättare comeback i en sport där jag behöver lite kondition och det är inte för jävla kul med tren i kroppen...

Funderar därför kanske på EQ, verkar vara en trevlig steroid som bygger kvalitetsmassa i en bra takt.
Men vad jag förstått så behövs lite högre doser på EQ för att bygga massa och vara nöjd, iaf vad jag läst här, jag kan ha fel?

Tänkte:
V. 1-20 testo e 350mg e5d
V. 1-16 EQ 700mg e5d

Kan det vara en bra dos? Kuren kommer ju gå på en del med nolva, clomid och verktyg så tips mottages!
En del vill säkert att jag sätter e4d men eftersom det blir en ovanligt lång kur för mig trivs jag helt enkelt bättre med att sätta mer sällan.

Mvh jojjan!

EQ byggde väl ok för mig, men skulle inte direkt säga att det är främsta anledningen till att köra EQ.
Du sätter ju självklart i den takt du vill men kan verkligen rekommendera e4d särskilt på EQ som fettar upp hyn så att minimera acne (eller risk för) känns värdigt ett tightare intervall.
Känner inte din kurhistorik men doserna ser ok ut om du är van kurare. Annars hade 600 ew räckt.
Varför inte köra EQ lika länge som testot?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in